Uitgerekend november 2021

En hoe denken jullie partners erover? Wij hebben het er net over gehad. Mn man vindt t ook eng een nieuw vaccin tijdens de zwangerschap..t helpt bij ons ook niet mee dat het al zo vaak mis is gegaan en ik nu echt hoop dat alles goed mag gaan.
Dan maar tot eind van de zwangerschap nog geïsoleerd leven in de hoop dat we geen corona krijgen ?
Mijn man krijgt hem komende week trouwens omdat hij in de zorg werkt ook.

Ik wilde hetzelfde vragen bohmi!! Heb al 2 goede echo's gehad en as donderdag de termijnecho maar vind het gewoon super spannend en nu helemaal nu de kwaaltjes verdwijnen..... Duurt lang tot donderdag ?

Mijn Mr is dus net zoals ik zoveel mogelijk info aan het verzamelen. Hij lijkt voor te zijn, maar dan moet ik wel het Pfizer of Moderna vaccin kunnen krijgen volgens hem. Ik heb nog niet gelezen over afwijkingen bij baby's, heb begrepen dat hoge koorts hebben aan het begin van de zwangerschap wel voor afwijkingen kan zorgen. Nou, dat stadium ben ik inmiddels voorbij.

Voor zover ik gelezen heb krijg je als zwangere dan inderdaad een mRNA vaccin. Mijn partner weet het ook niet goed. De nadelige effecten van corona tijdens zwangerschap zijn ook wel een redelijk grote overweging. Het enge blijf ik vinden wat het effect van vaccin is op langer termijn bij een baby.

Bij mij werden de kwaaltjes vanaf week 9 ook minder.

Goedemorgen,

Hoe gaat het met jullie? Hier was de NIPT uitslag ook goed, zo fijn. Nu de 20 wk echo plannen. Ik voel mij goed op wat momenten van misselijkheid na. Steeds meer mensen om ons heen weten het. Zo leuk en kan bijna mn buik(je) gewoon showen;). Kinderopvang en kraamzorg moeten we nog regelen, vandaag maar eens bellen. Wat betreft de vaccinatie.. ik vind het ook erg lastig hoor...

Hoi meiden. Afgelopen vrijdag de eerst echo/termijnecho gehad. Op 10–11-2021 uitgerekend.
Dit is ons eerste kindje, super spannend allemaal! Voel mij eigenlijk best heel goed, op de vermoeidheid na dan ;-) Vanmorgen is de NIPT afgenomen, dus nog even extra spannend nu.
Afgelopen vrijdag zijn onze ouders en zussen op de hoogte gebracht, erg leuk die reacties! :)
Leuk om de verhalen te lezen van de anderen, geniet van jullie zwangerschap!

Hoi dames ik ben ook van de partij, als het goed is 16 november uitgerekend. Heb afgelopen vrijdag een termijnecho gehad, met 10wk3. Mag deze week terugkomen omdat de baby niet goed gemeten kon worden hij lag niet echt goed, was meer bezig met bewegen haha.

Niet heel smakelijk maar ik heb vandaag opeens veel afscheiding. Het is dun en doorzichtig en een klein beetje slijmerig. Heb het de hele zwangerschap al maar vandaag opeens veel meer. Iemand meer gehad?

Terug
Bovenaan