Uitgerekend november 2021

Huisjeboompjebeestje wat verdrietig.. 
Suus wat vervelend die rugpijn!! Hopelijk werpt de fysio zijn vruchten af. Goed dat je op tijd al aan de bel hebt getrokken!
Dg en Lapjesendraadjes wat fijn meiden een mooie uitslag!! Lijkt me toch spannend dat wachten op het telefoontje.. 
Hier vandaag de termijn echo gehad. Alles was goed en liep nog precies op schema. Vandaag 11+2. Meteen bloed laten prikken voor de nipt dus ben benieuwd wanneer ik de uitslag krijg. 
Iedere keer als ik denk de kwaaltjes worden minder dan krijg ik het weer dubbel op mn bordje ?

Huisjeboompjebeestjes oh nee :( heel veel sterkte met het verlies! 
Gisteren heb ik de termijnecho gehad, alles zag er goed uit. Ukkie was erg beweeglijk en ze hebben mooie foto's kunnen maken. Eentje zelfs van de voorkant waar hij/zij met de armpjes gekruist voor het gezicht ligt. Een hele duidelijke foto :)
Ze hebben me 2 dagen teruggezet, naar 14 november. 
19 mei heb ik de volgende echo voor de geslachtsbepaling! Zo spannend, gisteren al op de echofoto's gekeken met de nub theorie haha! Dan zou ik denken dat het een meisje wordt, maar mn gevoel zegt al de hele tijd een jongen. 
Ik heb overigens totaal geen voorkeur, vind het beide heel leuk en belangrijkste is dat het gezond is. 
Morgen moet ik ook bellen voor een afspraak voor de nipt test. Ik doe hem zonder nevenbevindingen. 

Jillla ik had in hoofd dat de uitslag nog een week zou duren, dus was er eigenlijk niet zo mee bezig. Ik denk dat ik volgende week veel zenuwachtiger zou zijn geweest!
Gisteren heb ik mijn oma het grote nieuws verteld. Die had nooit verwacht dat wij een kindje wilden (vanwege de handicap van de oudste) dus ze was helemaal blij. Ik hoop dat ze de bevalling haalt, maar ik twijfel er over. Ze viel ook gewoon in slaap tijdens mijn bezoek, volgens mij is dat ook wel een teken dat het einde nabij is. Ik zou er overigens vrede mee hebben. 
Ik kreeg een grote tas met lakentjes mee van mijn ouders en mijn babytruitje van vroeger. Zo leuk dat mijn kindje dat straks ook draagt en onder mijn oude lakentjes gaat slapen! Het eerste vestje is ook al gebreid ?

Bamtobe heb je veel foto's gekregen? Ja die nub theorie, kan me voorstellen dat je idd zelf al een gokje waagt ? ik kreeg een USB mee ik dacht leuk, stonden maar 2 foto's op ?
Lapjesendraadjes wat leuk dat je oma het weet nu.. wat er ook gebeurt, zulk mooi nieuws houdt ze toch weer een beetje op de been. En wat leuk om die oude babykleding te krijgen! Super dat ze dat bewaard hebben. Lijkt me ook zo leuk om dat zelf te kunnen, kleertjes maken. Jij bent de komende maanden wel zoet dus ?

Hello Dames, ik kon de afgelopen dagen niet reageren??
Vaccineren raadde mijn verloskundige af. Nu hier op St Maarten heb je soms walk-in vaccins voor iedereen (die van Phizer). Ik doe het liever na, liever geen onnodig risico, behalve als het moet om terug te kunnen reizen. 
@SuusX @lapjesendraadjes mijn vriend zei ook doe het maar niet maar als je in de zorg werkt begrijp ik het wel... goed dat je info verzamelt! 
@Böhmi gefeliciteerd! Ik heb nu juist met 14 weken overgegeven en (heel) vaak hoofdpijn. En misselijkheid ging ps weg na 12wk, maar goed ook want ik was het echt zat?

Ik merk ook dat ik maar heel weinig kan eten, wel de hele dag door... Ik ben dus ook echt niks aangekomen sinds de zwangerschap, eerst een paar kilo’s afgevallen en nu misschien 1 erbij.. Wat zijn jullie ervaringen daarin? 
En ik wil ook heel graag gaan beginnen met workouts! Heb een yogamatje gekocht?

Ohhh dit is zo schattig om te lezen!!!

Mijn moeder was uiteindelijk wel blij maar ze toont niet heel veel interesse in mijn zwangerschap, gelukkig is mijn schoonmoeder er heel enthousiast over maar die gaat helaas emigreren dus dat wordt nog wat met bezoeken..

Amtk ik heb dat ook. Steeds kleine porties, en voor ik naar bed ga moet ik ook echt nog wat pakken, anders ben ik in de ochtend misselijk van de honger.
Ik ben inmiddels afgevallen tot rond mijn streefgewicht wat ik wilde hebben als ik weer zwanger zou zijn, dus dat is een meevallertje haha. Ben nog niets aangekomen.

Jillla breien kan ik niet hoor, mijn moeder heeft het vestje gemaakt van wol dat ze van mijn oma en tante heeft geërfd. Driedubbele emotionele waarde dus! 
Ik ga zelf dekentjes en boxkleed enzo maken, lakentjes hoeft nu dus niet meer hahaha. Misschien dat ik ook nog wat kleding ga maken.
Qua buik zit ik nu in de fase van 'heeft ze nou teveel gegeten of is ze zwanger?' hahaha. Mijn leidinggevende vandaag oh je gaat het al een beetje zien! Ik zal blij als mijn collega's volgende week weer terug zijn want dan kan ik het ze in persoon vertellen en hoef ik iets minder moeilijk te doen over kleding.

Terug
Bovenaan