Uitgerekend november 2021

Ook even een berichtje van hier! Wat mooi om alle goede berichten te lezen.
Hier gaat het ook goed. Alleen voel me heel beroerd, zeker rond het avondeten. Dus dat is echt heel lastig. Ook erg moe nog steeds, dus kijk ernaar uit dat dit eerste trimester voorbij is!

Dg, wat heerlijk dat je een goeie uitslag hebt!! Had je met nevenbevindingen? Nu op naar de 20 weken echo en dan is de kleine helemaal goed gekeurd!

With love, wat vervelend dat je je zo ellendig voelt hopelijk over een paar weken verbetering. Hoever ben je? Ben je misselijk?
Hier ook nog steeds intens moe lig er iedere avond rond 21 uur in. Maar betere tijden komen eraan!

Ik ben vandaag bij de fysio geweest ivm de lage rugpijn die ik al een paar weken heb. Het komt dus al vanuit mijn bekken..lekker vroeg al. Dus rustig aan doen, oefeningen en volgende week weer heen. Hopelijk wordt t snel minder!

Huisjeboompjebeestje wat ontzettend verdrietig!! Heel veel sterkte!

Jeej lapjesendraadjes wat een goed nieuws!!! Best snel de uitslag toch?

Wat verdrietig, huisjeboompjebeestje! Sterkte met verwerken.

Ben nu rond de 10-11 weken. De verloskundige kon het niet goed meten, dus met de termijnecho kijkt ze er extra goed naar. Ben vooral misselijk, hoef niet te spugen. Nog even doorbijten maar!

Hoi allemaal,
een stuk later dan de meesten qua introductie.
Ik ben 22 november uitgerekend van ons tweede kindje. Ons dochtertje was 5,5week te vroeg en ook verwachten wij dat dit kindje eerder komt of gehaald wordt. Ik ben nu 32 jaar en het lijkt me leuk om met jullie te spreken over alles wat erbij komt kijken.

Terug
Bovenaan