Uitgerekend november 2021

Amtk, oh gek dat je vk het vaccin af raad terwijl dat nu wel het advies is.. hopelijk heb je hem niet perse nodig om te reizen maar is een negatieve test genoeg!
Wat jammer dat je moeder niet zo geïnteresseerd is in de zwangerschap..ik herken dat ook van mijn moeder helaas. Maar ik heb gelukkig ook een hele lieve schoonmoeder. Misschien draait je moeder nog bij?

Er zijn trouwens genoeg workouts te vinden voor zwangeren online he!

Lapjesendraadjes wat super leuk dat je dat soort dingen kan maken zeg! Lijkt me zo leuk om te kunnen. Tijdens mijn zwangerschap van mn dochter heb ik wel 2 wiegdekentjes gehaakt. Heb ik mijzelf toen aa geleerd.
Bij mij inderdaad qua buik net zo haha. Ik ben 1kg zwaarder dan voor de zwangerschap dus valt mee!

Nog een week wachten tot de nipt uitslag hoop zo dat alles goed is!!

Hé dames Wat super dat jullie zwanger zijn. Ik ben 36 jaar vriend 38 jaar en wij zijn ook nu 10 weken zwanger van onze 1e (20 november)  Hier heeft de zwangerschap even geduurd ik heb pcos maar gelukkig met ivf-behandeling en daaruit 4 tp is dan ook eindelijk gelukt. 6 mei 3e echo 

Gebruiker10320185 Gefeliciteerd! Dat zal wel een opluchting zijn!

SuusX jaa, nou ze is gelukkig al bijgedraaid, vooral toen we er echt een gesprek over hebben gehad. Maar ze is tegen de 60 aan en het is voor haar te lang geleden om mijn zwangerschapsvragen te beantwoorden haha. Wat ik ook wel begrijp, ze is verder super lief en supportive en is gek op mijn vriend dus ik waardeer de kleine dingen maar?
En jaa dat zag ik, ik merk dat het echt een must is om te wandelen/bewegen/spieren trainen! Hopelijk dat de fysio bij jou een goede oplossing is, die weten er veel van dus je bent in goede handen, succes!

En ik herken jullie ook in de te veel gegeten fase, vooral ‘s avonds. En ik moet echt heel veel plassen?

Even klagen hoor jemig!
Net gebeld door t zh nipt test mislukt...ze konden het monster niet gebruiken maar er stond niet bij waarom... nu maandag weer prikken en pas 18 mei de uitslag.
Bij 2% mislukt de nipt...tuurlijk zit het weer niet mee!

Jeetje SuusX! Dat je dan net bij die 2% moet zitten. Moet je nog langer wachten op de uitslag?

Ik heb gisteren weer even het hartje mogen horen. Zo fijn om te horen! De controle was gelukkig goed?

Dat is balen zeg! Mag je nog langer wachten.. nou we duimen dat het bij jullie ook goed is.

Volgende week de 3e echo, ben dan 15 weken zwanger. Denken jullie dat ze het geslacht al kunnen zien? 3 juni de 20 weken echo ook spannend. Fijn weekend dames !

Terug
Bovenaan