Uitgerekend november 2021

DG met 15 weken zouden ze het geslacht wel moeten kunnen zien. Ik heb volgeweek geslachtsbepaling en dan ben ik 14+3. Laat dit doen als pretecho

Hey meiden ja ik had gister echt een baaldag en maakte me ook zorgen dat het misschien wel komt doordat er mogelijk iets mis is. Maar grote kans dat ik dus te vroeg geprikt ben. Ik was precies 11 weken toen dus dat zal de reden wel zijn denk ik.

Wat fijn al die echos en het hartje horen! Ik mag 10 mei weer dan ben ik 13.3 weken. En ga een afspraak plannen voor 15 weken samen met mijn man voor geslacht bepaling! Dus dat zal ergens eind mei zijn! Zo zin om de baby weer te zien!

Ik heb ook een geslachtsecho geboekt 27 mei!! Zoveel zin in. En dan het weekend erna gaan we het bekend maken aan familie dmv een grote ballon die mn dochter dan mag lek prikken ?

SuusX we gaan er gewoon vanuit dat je te vroeg was en het allemaal goed is?
Wat leuk om met een ballon te doen! Mijn dochtertje is bang voor ballonnen dus die optie viel hier af? wij houden het maar gewoon bij een taart.

SuusX ahh wat vervelend! Komt goed, maak je geen zorgen, daar kan je niks mee! Ik had eergisteren precies het zelfde, voelde me echt vreselijk... Ik geef de schuld maar aan de hormonen haha.

Ohhh en wat leuk al die echo’s! Ik zit geloof ik een beetje in de verkeerde groep omdat we eind oktober zijn uitgerekend maar ik vond daar geen groep voor? ik heb woensdag met 16wk de geslachtsbepaling, suuuuper excited! We denken allemaal meisje maar we zullen zien volgende week!
Vandaag heerlijk de hele dag op het strand uitgewaaid en gelezen, voelt echt als pure luxe zo op een eiland ?

Dvbm, ah dat is jammer dat je dochter ballonnen eng vind haha. Maar een taart is toch ook hartstikke leuk! Ga je dan het kaartje gesloten afgeven bij de bakker? Dat is wel jammer dar dat niet kan met een ballon.
Ja ik ga ook gewoon van het beste uit je leest zo vaak dat ze te vroeg prikken.

Amtk ach dat geeft toch niet meestal komt er toch een paar dagen bij ? met mn dochter liep ik 10 dagen over tijd haha.
Wat super leuk woensdag de geslachts bepaling!! Hoe gaan jullie het vieren? En dat klinkt heel goed zeg op het strand. Hier blijft het maar koud helaas..

@Amtk ik ben ook eind oktober uitgerekend. Ben nu 14 wk en 4 dagen. Hebben jullie al babyspulletjes gekocht? Begint nu een beetje te kriebelen...nog niks gekocht :)

SuusX ik geef inderdaad een envlop af bij degene die de taart maakt, dus wij zien het ook pas als we de taart aansnijden.

DG ik heb pas al een unisex pyjamatje gekocht, kon het niet laten hangen hihi. Verdere spulletjes hebben we al omdat we al een dochtertje hebben. Als ik straks weet wat het gaat worden volgen er vast nog wel wat nieuwe dingen ?

Terug
Bovenaan