Uitgerekend november 2021

SuusX Dat is waar ook☺️
Wij willen ook een taart doen!
Ik begon dit een uur geleden te typen en verdwaalde vervolgens in het kijken naar gender reveals, toch nog even met man bespreken! Er zijn best wat leuke ideeën, we willen het filmen en zo bekend maken aan familie en vrienden.
DG ahh gelukkig? ik nu 15+4 en nee nog niks gekocht maar wel al wat online winkelmandjes klaarstaan. Maar na deze echo ga ik zeker wat kopen, ik kan het echt niet laten!!

Ik heb vandaag een tweedehands kinderwagen gekocht ??. We liepen er zegmaar een beetje tegenaan.

Verder heb ik drie newborn rompertjes (maar die heb ik al 2 jaar), de babyfoon (die gebruiken we tijdens vakanties nog steeds voor mijn oudste bonuskind), een knuffeldoekje (gekregen), lakentjes, moltons en onderlakens (allemaal van mijn moeder, heb ik nog onder gelegen), een truitje dat ik zelf heb gedragen en een vestje dat mijn moeder al heeft gebreid. Oh ja en kruikjes, die waren na 38 jaar nog steeds in perfecte staat...

Al best veel, als ik zo lees hahaha

Haha lapjesendraadjes dat is al aardig wat ! En leuk al een kinderwagen.
Ik heb 1 pakje gekocht unisex haha verder nog niks. Maar hebben natuurlijk ook al veel van mn dochter liggen. Al is het wel een iets ander seizoen doen dus dikke kans dat ik alsnog lekker mag shoppen haha.

Ik ben weer wezen prikken vanmorgen poging 2! De lab zuster zei dat het vorige bloed te lang onderweg is geweest en daardoor niet bruikbaar! Wat een geruststelling. Hopelijk gaat t nu wel goed!

Wat fijn om nu een betere verklaring te horen SuusX! Tuurlijk gaat t nu wel goed!

Ik heb vandaag het nieuws op werk en sociale media verteld. Spannend moment hoor, maar alleen maar leuke reacties gehad. Voor de meesten kwam het wel als een verrassing dus dat was erg leuk!

Goedemorgen,
Ik heb zojuist voor de 1e keer overgegeven tijdens de zwangerschap. Voelde meer slijm in m’n keel/mond en ineens kwam het al toen ik naar de toilet liep. Gelukkig niet veel. Ben nu bijna 15 weken zwanger en nog niet eerder gehad. Herkent iemand dit? Vind het een beetje eng dat ik het nu ineens heb en niet de 1e 3 mnd. Lees ook dat je bij blijvend overgeven na 14 weken (en daarvoor niet) verloskundige moet bellen.

DG nou had ik precies hetzelfde vorige week, ook toen ik 15 weken was, plots moest ik ook overgeven terwijl ik eerder nooit had overgegeven. Nu moet ik wel zeggen dat ik heel snel moet kokhalzen sinds zwanger zijn met tandenpoetsen en nsfw dingen?? Maar ik ga het morgen aan mijn gyn vragen of het normaal is...

Lapjesendraadjes wat leuk! Ik ga het na het weten van het geslacht doen☺️ lijkt me fijn dat het openbaar is haha. En ook fijn dat je al een eind bent met voorbereiden!

SuusX dat is fijn, hopen dat het nu goed gaat?

DG ohhh nee, ik heb op 2/3 verschillende dagen 1 keer overgegeven, niet meerdere keren op een dag. Hopelijk wordt het minder, anders is vragen altijd goed!

Ik was wel een beetje teleurgesteld over begin tweede semester, omdat ze overal zeggen dat het nu allemaal veel minder is, misschien komt het nog! Hoofdpijn heb ik nu bijna elke dag en ik ben echt de hele dag moe als ik uit slaap.
Morgen echo???

Terug
Bovenaan