Uitgerekend november 2021

Amtk die teleurstelling heb ik ook? ben nu 14+2 en sinds 1,5 week nog veel meer moe dan daarvoor. Heb nu ook al 2 dagen continue hoofdpijn.
Toevallig heb ik morgen ook een echo? wel pas 's avonds omdat mijn man dan mee kan, dus word een lange dag denk ik haha

Heel veel plezier met de echos vandaag! Amtk jullie weten dan wat het wordt he zo spannend!!
Wat balen dat de klachten niet afnemen..misschien duurt t nog een paar weken?
Ik ben bijna 13 weken en lijkt alsof ik eindelijk wat beter ga slapen en me ietsje fitter voel. Maar ik roep het niet te hard haha.

Wij maandag weer een echo! Ik hoop dat de cyste op mn eierstok dan kleiner is geworden maar ben bang van niet.. voel t iedere dag

Goedemorgen,

Amtk benieuwd wat de verloskundige zegt over het overgeven. Zou je het willen laten weten? Veel succes en vooral plezier straks! Hoe laat mag je?

Bijzonder hoe dat gaat met klachten he. Ik gisteren meerdere malen overgegeven. Vannacht gelukkig niet. Nu rustig opstarten, moet eigenlijk ook werken. Wel vanuit huis gelukkig.

DvBM ja.. heel herkenbaar, maar ik realiseer me steeds meer dat zwangerschap niet geheel leuk en “pretty” is, en dat is ook wel fijn om te accepteren.
Wat vervelend van de hoofdpijn, ik wil nu ook echt geen pijnstillers gebruiken omdat het zo raar voelt met een kindje, maar als het te heftig wordt neem ik wel paracetamol.
Ohh en veel plezier! Ik in de ochtend maar het is hier 6uur eerder dan in NL dus het zal iets later bij jullie komen!
SuusX ik weet het! Ik ben echt zooo excited!! Ahh en dat is fijn!!! Ik had ook dat de misselijkheid met die week weg was, wat al heel fijn is, maar ze gaan nu echt hard groeien en ik merk het lichamelijk wel hoor. En dat is ook snel, wat vervelend dat je het ook echt voelt, kan je er iets aan doen?
DG Jaa ik zal zeker delen wat hij erover te zeggen heeft! Om 10:30 mag ik (het is nu 4:20 plas pauze haha). Neem de tijd, ik heb ook gemerkt dat drinken en eten samen voor mij een no-go is, dat wekte het bij mij op..
Fijne dag gewenst iedereen!

Amtk en dvbm ik hoop dat de kwaaltjes snel minder worden! Bij mij zijn ze net als bij Suus weg aan het trekken.. eindelijk weer een nacht zonder wakker te worden! Heerlijk. 
Wat betreft het kopen, ik heb al wel een paar neutrale pakjes gekocht ja! Nog geen grote dingen en de kinderkamer had ik al jaren op zolder staan omdat ik die kon overnemen van een kennis.
Ik denk dat ik wel langzaamaan wat dingen aan ga pakken hier in huis. Heb geen zin om in de zomer nog enorm te moeten klussen in huis.. Ik houd persoonlijk iig niet van (het gevoel) moeten haasten!
Vandaag gebeld over de nipt met nevenbevindingen. Alles was goed!! En over 2 weken weten we al of het een jongetje of meisje wordt.. ?? 

Helloo! Even een update, echo was amazing, de baby is gezond en flink gegroeid sinds de laatste keer. Echt bijzonder om dat zo te zien. Mijn zus weet het geslacht dus ik ga nu even verzinnen hoe we het bekend zullen maken. Helaas is me nu al verklapt wat het is.
DG mijn gyn zei dat overgeven geen probleem is nu, ook als het 3 keer op een dag is. Hij zei alleen dat je we goed gehydrateerd moet blijven! Blijf goed opletten op je lichaam denk ik en als het langer aanhoud even de Vk inlichtingen... Komt goed!

Wat super amtk van je echo!! Zo leuk om te zien denk dat de kleine alweer zo gegroeid is.
Ben heel benieuwd wat jullie gaan krijgen. Geniet van de voorpret!

Jilla, fijn dat bij jou de kwaaltjes ook wat afnemen! En goed voornemen om dingen in huis te gaan doen. Als het weer zo'n hete zomer wordt en we zijn flink zwanger is dat ook super zwaar natuurlijk.
Ik had nu trouwens weer 2 slechte nachten haha en ook al 2 dagen hoofdpijn... hmm haha we moeten t niet te hard roepen!

Terug
Bovenaan