Uitgerekend november 2021

Wat fijn te horen, die echo is dan echt genieten he! Amtk ook bedankt voor het delen, stelt mij gerust. Het is tot nu toe bij 1 dag gebleven gelukkig maar merk dat ik nog niet heel fit ben. Bijzonder hoe de klachten bij ons allen zo heen en weer gaan he?? Ik riep vorige week ook dat ik niks te klagen had en me goed voel..en boem, paar dagen later toch last haha...

Wat leuk Amtk! Ben benieuwd hoe je de bekendmaking uiteindelijk gaat doen!
Jillla, ik heb ook nog wat klussen te doen in huis. Die wil ik de komende twee maanden aanpakken, samen de Mr (als die tijd heeft). Inderdaad, klussen in hoogzomer daar zit ik niet op te wachten! Heb begin juli 2 weken vrij genomen. In die weken wil ik de commode en ledikant op hun plaats hebben en verder alleen maar leuke dingen doen. De klussen moeten dan echt af zijn. Dus dat is echt de deadline voor de Mr. 
Ik had vandaag opeens hoofdpijn... Ik probeer er maar een beetje de lol van in te zien. Een zwangerschap is nogal verrassend heb ik het idee hahaha. Morgen heb ik mijn wekelijkse weegmoment. Ben de afgelopen 2 weken gelukkig niets meer aangekomen. Sinds de eerste prik tot 2 weken geleden ben ik 5 kilo aangekomen ?. Dat is wel iets te veel voor het eerste trimester geloof ik! 

Onze echo was ook super! Ook zette ze het even op 3D, echt heel apart/mooi om te zien ? we hebben de hele sessie op een usb stick dus kan ook nog terug kijken.
Nu wachten tot zondag en dan weten we wat het word, en kan ik gaan shoppen haha. Vandaag al wel een starters set flesjes gehaald omdat ze nu in de aanbieding waren.
Ook een zazu lamp met geluid en sterrenhemel. Die heeft mijn dochtertje ook en heeft daar veel baat bij (gehad) met inslapen, en als ze wakker werd (springt aan bij huilen)

Dankjullie, helaas had mijn schoonmoeder het aan iedereen verteld. Maar het is niet zo erg haha, we krijgen een kleine MEID? Ik en mijn man zijn zó blij! Vooral omdat we het vanaf het begin dachten, we hadden al de meisjes naam, beiden gedroomd dat het een meisje wordt!
SuusX Jillla ja die hoofdpijn en lastig ‘s nachts kan ik heel erg begrijpen! Gelukkig zijn we sterke vrouwen die dit wel aan kunnen haha!
Klussen zit er voor ons eeecht nog niet in, gaat worst case laatste 3mnd worden omdat we nog niet weten waar?
Lapjesendraadjes omdat ik dit las ging ik me ook even wegen maar ik ben nog niks aangekomen.. Ik zie er wel ontzettend rond uit heb ik het gevoel, ik begin nu echt een buik te hebben.

DvBM wauw wat fijn! Ook dat jullie het terug kunnen kijken, dat is zo leuk! Spannend, wat denken jullie dat het is? (Vraag voor iedereen haha, ik ben benieuwd!)

Dvbm, ook voor jou super zeg zo'n mooie echo en heel leuk op 3d! Mooi om ze ook terug te kunnen kijken he. Hebben we toen bij mijn dochter ook heel veel gebruik van gemaakt. Nog 2 dagen dan weten jullie of er een broertje of zusje bij komt! Heb je een voorgevoel?

Amtk, ohjee hahah die schoonmoeder van jou maar gelukkig vinden jullie het niet erg!
En wat leuk een meid!! Gefeliciteerd nu lekker gaan shoppen!

Wij denken dat we weer een meisje krijgen waarom geen idee.. we zagen ons altijd al met twee meiden. Maar het maakt mij natuurlijk echt niet uit als het maar gezond is!

Ooooh wat leuk dat de eerste al weten wat het gaat worden!

Ik denk een meisje en m’n man een jongen. Haha hij hoopt vooral een jongen. We hebben al een dochter en bij haar was hij er volledig van overtuigd dat het een jongen was. Dus nu zet hij weer 100% in op een jongen ?
21 mei weten wij wat het gaat worden, spannend weer!

Hier gaat nog steeds alles goed. Geen klachten. Wel al bijna 3 kg aangekomen maar dat komt vooral omdat ik flink aan het snaaien ben ??

DvBM oh 3D...dat lijkt mij zo leuk om te zien!! Misschien dat ik rond 30 weken een 3D ga doen
Oh wat leuk Amtk, een meisje! Ja die familieleden he hahahahaha
De Mr hoopt hier erg op een jongen (hij heeft al 2 meiden), en de meiden zelf zeggen zelf dat het een broertje wordt. Ik weet het echt niet. Ik heb een half jaar geleden ofzo sterk gedroomd dat ik een meisje zou krijgen en mijn zusje een jongen. Nou, dat van mijn zusje had ik dus fout! Ik zou een meisje erg leuk vinden, omdat ik ze gewoon snap en van jurkjes hou ? maar het is mij oprecht om het even! 
Ik heb het eerste trimester echt continue lopen eten om mij ok te voelen. Het meeste was gezond, maar ja ik heb zo wel meer calorieën binnengekregen.. 
Ik vind het wel lang duren tot de volgende echo. Ik heb natuurlijk geen pretecho tussendoor, dus ik doe het mijzelf aan haha. Gelukkig over 2 weken een afspraak bij de vk, dan hoor ik voor het eerst het hartje! 

Terug
Bovenaan