Uitgerekend november 2021

Ik heb zelf echt geen idee wat het zal worden.

3D willen we straks ook nog, we kregen gisteren het advies dit met 27/28 weken te doen, dan heb je schijnbaar het mooiste beeld.

Leuk he al die vermoedens over wat het gaat worden. Ben benieuwd bij hoeveel van ons het gaat kloppen haha.
Lapjesendraadjes ga je dan niet alsnog een pretecho inplannen? Hier kost het 42 euro valt best mee vind ik.

Vraagje voor de dames die zwanger zijn van de tweede voelen jullie al iets van de baby of het idee dat je het voelt?
Ik namelijk wel en las dat dat kan bij een tweede. Herken t gevoel ook wel echt van de eerste. En de locatie klopt ook wel haha maar geen idee of het echt zo is. Zal het maandag vragen aan de gynaecoloog.

Ik lig ff plat heb zo'n hoofdpijn al de hele dag denk dat dat de kwaal van het tweede trimester is ???
En mn buik lijkt ook een groeispurt te maken haha

SuusX, ik voel nog weinig hoor! Morgen 14 weken, jij?

Zoooo hier is de hoofdpijn ook al de hele dag gaande! Pff niet te hopen dat dit het kwaaltje is wat blijft maar wordt hier niet heel blij van. Zeker niet met een peutertje rond lopend ?

Leuk om te lezen van iedereen en ook best een aantal die het geslacht al weten! Wij hadden vandaag een geslachtsbepalingsecho (15w1d), maar helaas lag het kindje continu zó druk te bewegen en zat de navelstreng tussen de beentjes, waardoor de echoscopiste niet met zekerheid een uitspraak durfde te doen.

Op basis van de NUB theorie zou het overigens een jongetje zijn en echoscopiste zei vandaag 70% zeker een jongetje (zij wist niet van de NUB). Dus tot het tegendeel is bewezen ga ik daar vanuit, maar blijft toch spannend!

SuusX ik heb ook het idee soms al wat te voelen, sinds een week ongeveer. De echoscopiste zei ook dat dat al wel kan.

Ik heb sinds woensdag moeten beginnen met asperine omdat mijn dochtertje klein en licht was bij haar geboorte. Heb alleen wel wat last van bijwerkingen ben ik bang dus dat schiet lekker op bij de kwaaltjes die ik al had?

Hier net zo, lig ook even op de bank met hoofdpijn.. irritant he? Gevoel dat ik dan ook mn rust moet nemen. Maar vind het erg moeilijk om hieraan toe te geven. Sowieso op de bank liggen. Maar toch maar gedaan aangezien ik deze week zoals aangegeven ook meer misselijk was. Ben 15 wk, 3 dagen. Nog een echo gehad einde week, wij krijgen een meisje! 3 juni 20 wk echo. Waar kopen jullie vooral baby kleertjes?

DG, wat leuk, ook een meisje!

Het lijkt wel het kwaaltje van de week te zijn hè, hoofdpijn! Drinken jullie wel genoeg? Ik merk dat dat er bij vaak wel een beetje inschiet. Kan ook de reden van de hoofdpijn zijn.

Ik koop meeste babykleding bij H&M en Zara. Het liefst zo makkelijk mogelijke pakjes, met voetjes aan het broekje bijv. En dingen die makkelijke te combineren zijn, zodat m’n man niet iedere keer aan komt met combinaties waarvan ik denk ‘wie trekt z’n kind dit aan?’ ?

Nee, ik ga geen echo tussendoor plannen. Ik moet maar gewoon geduld hebben hahaha. Het hartje over 2 weken horen is dan een mooie tussenvorm!
Ik ben zo benieuwd naar hoe het voelt! Ik ben deze week al 2x wakker geworden waarbij ik dacht, voel ik nou wat raars in mijn buik? Het is veel te vroeg en ik wil misschien ook te graag! 

Terug
Bovenaan