Uitgerekend november 2021

Amtk wat leuk dat jullie een meisje krijgen!!

vandaag werd ik gebeld over de uitslag van de nipt test en alles was in orde ?
19 mei heb ik de echo met de geslachtsbepaling en op 30 mei zal ik het pas weten tijdens de gender reveal met mijn familie! Hopelijk hou ik het vol om dan niet stiekem in de envelop te kijken ? 
mijn buik begint langzaam iets meer uit te steken, maar het is bij lange na nog geen 'zwangere buik'. Dus gewoon alsof ik veel te veel heb gegeten ? 
Kunnen jullie al iets van beweging voelen? Ik dacht vanmorgen namelijk iets te voelen, wat niet leek alsof het mn darmen waren ofzo. Maar morgen ben ik pas 13 weken dus ik zal het me wel verbeelden haha. 

Hoe grappig alle speculaties, ik begrijp dat het niet uit maakt hoor! Wij vonden beide ook geen probleem☺️ @SuusX precies wat je zegt, het is leuk om te zien of het klopt of niet!
@Spookie oh ja dat kan natuurlijk ook nog, maar je kan altijd zekerheid hebben bij de 20 weken echo!
@DvBM wat is de werking van asperine hierbij?
@DG ook een meisje ? wat leuk! Ik heb de 20wk 9 juni! En ik begrijp je heel goed! Ik heb mu gelukkig niet meer zo veel hoofdpijn last, wel weer ontzettend gevoelige tepels?

Kleren heb ik nog geen idee, ik denk dat als ik naar Nederland ga, ik gewoon met een extra koffer kleertjes en spullen terug ga, want hier heb ik echt geen idee.
@lapjesendraadjes ik ben ook een beetje gedwongen met plezier om nu al een tussenecho te hebben, de docter was zo enthousiast en toen mijn man ook haha. En ik voel echt een bal in mijn buik, ‘s ochtends steekt het echt uit en mijn buik is super gevoelig nu. Ik ben ook zo benieuwd naar het kindje voelen!
@Bamtobe wat super fijn een goede uitslag! En ohh wat een lange tussenperiode Spannend!!
Fijne zondag iedereen!

Amtk asperine (acetylsalicylzuur) werkt bloed verdunnend waardoor de toevoer naar de placenta beter word. Blijkbaar kan er een groeivertraging zijn als de toevoer niet goed is.

Ik koop de kleertjes op verschillende plekken maar de rompers vooral bij zeeman. En broeken/jeans zaten bij mijn dochtertje het beste van Hema en Ter Stal.

Goedemorgen dames,

Toch maar een berichtje op dit forum, lang getwijfeld, vind het allemaal heel spannend. Nu ongeveer 11- 12 weken zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk eind november uitgerekend. Beiden zijn we 31 jaar.
Aanstaande woensdag onze tweede echo, ook heel spannend.
Wel last van symptomen, hoofdpijn, misselijkheid (wordt wel wat minder) maar wel onwijze vermoeidheid, gelukkig valt daar wat aan te doen.?
Vroeg me af of er meerdere meiden zijn die de zwangerschap niet per sé als roze wolk ervaren, zelf heb ik nog geen moedergevoel of dat ik me daar iets bij kan voorstellen.
Wil geen negatieve vibe neerzetten, maar ben wel benieuwd of meerdere meiden dit herkennen of die begrijpen wat ik bedoel:)

NoMi welkom!
Ik zit ook niet 100% op een roze wolk, al begint het steeds meer te komen. Ik heb 2 miskramen gehad dus voormij is de oorzaak echt het vertrouwen krijgen. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje zat ik wel echt op een roze wolk en dat gevoel had ik nu ook graag gehad maar helaas. Maar wie weet komt dat nog.

We hebben vandaag de taart aangesneden en ook wij krijgen een meisje?

Wat leuk dat jullie een meisje krijgen!!

Ja, ik kan het begrijpen dat wanneer je een miskraam hebt gehad dat het dan spannender is, dan 'normaal'. Al begrijp ik dat het tot nu toe goed gaat, dat is toch ook heel fijn!

Bij mij is het niet een miskraam maar waardoor het wel komt, geen idee!

Maar zoals je al aangaf, wellicht komt dit bij beiden nog, duimen maar!

NoMi welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Die roze wolk had ik een paar weken geleden ook niet toen ik nog zo misselijk was. En het meest vervelende vond ik dan als mensen zeiden "ja dat moet je er maar voor over hebben haha". Naja tuurlijk, maar dat maakt het nog niet leuk! ?
DvBM ik ga volgende week ook beginnen met ascal (asperine). De verloskundige had me dat aangeraden om de kans op zwangerschapsvergiftiging te verlagen. 

Ja leuk die veranderende buik he! Vroeger voelde het een beetje slap aan en kon ik nog weleens een beetje vastpakken. Nu is het echt een stevige buik van binnen! 

Terug
Bovenaan