Uitgerekend november 2021

Nomi, kan ook echt puur door de hormonen komen hoor dat je daar gewoon veel last van hebt. Hormonen doen rare dingen met je lijf.
Hopelijk wordt met een paar weken wat beter voor je! En anders zeker melden bij je vk!

Ik kon in het begin ook echt niet genieten en was alleen maar bang en onzeker. Maar dat had een oorzaak. Nu gaat het iedere week een beetje beter gelukkig.

Wat leuk al die bekendmakingen!! Tot nu toe alleen meisjes? Of lees ik ergens over heen?
Ik zat online beetje te zoeken naar positie kleding voor de zomer.. maar leuke shirts kan ik niet echt vinden..
Kinder kleding koop ik ook veel bij h&m valt meestal vrij ruim en niet zo strak. Maar heb ook veel van hema. Schoenen en jasjes meestal zara. Maar ze hebben overal wel leuke dingen net wat je smaak is.
C&a is ook niet zo duur en heeft ook leuke dingen.

Wij morgen de termijn echo om 12.30! En afhankelijk van de grote van de cyste Hopelijk door naar de vk ipv onder controle blijven van het ziekenhuis. Ik heb heel veel zin om de baby weer te zien zo benieuwd!

Goedemorgen dames,
Bedankt voor de tips over online kledingwinkeltjes. Ik herken het wel hoor Nomi, ik ben heeel dankbaar en kijk uit naar het moment dat de kleine meid er is maar vind het ook mega spannend en genieten gaat de ene keer beter dan de andere keer. Ook omdat ik gewoon druk in mijn hoofd ben met van alles dat geregeld moet worden en deze hele nieuwe wereld. Je komt jezelf nu al tegen ;)
Volgens mij tot nu toe ook alleen meisjes vanuit de geslachtsbepalingen? Toevallig!! :) Wij gaan binnenkort naar IKEA, meubeltjes kopen. Zin in! 

NoMi welkom en gefeliciteerd! Ik denk dat het naarmate de zwangerschap wel veranderd. Ik merk zelf wel dat ik het heel fijn vind nu, aan het begin met die dagelijkse misselijkheid was ik ook niet heel blij.

DvBM ooooh wat leuk, nog een meisje! En we hebben een 70% kans jongetje van Spookie!
En bedankt voor de uitleg, ik probeer me goed in te lezen maar sommige dingen komen niet zo snel naar voren.

Lapjesendraadjes ja dat heb ik nu ook echt, ik een strak shirt zie ik echt een buikje nu?

SuusX Veel plezier met je echo! En hopelijk is het inderdaad niet erger geworden.

Alles was goed met de baby! Het was een hele uitgebreide echo dus ze hebben al veel organen kunnen checken en alles ziet er goed en gezond uit! De cyste was gehalveerd dus we mogen officieel over naar de vk! De uitslag van de nipt was er ook al en die ook helemaal goed!
Mijn dag kan niet meer stuk zo opgelucht nu kan het echte genieten beginnen.
Wij horen 27 mei het geslacht ? ben nu 13+3
Alleen dus volgens deze echo 13+5 maar volgens mij kan dat niet met ivf lijkt mij.. helemaal vergeten te vragen hahah.

SuusX wat fijn dat alles goed is! Nog even afwachten wat het word dan?

Ik heb morgen weer controle. Heb natuurlijk donderdag de echo gehad dus weet al wel dat het goed zal zijn. Maar toch wel fijn om weer even het hartje te kunnen horen!

SuusX wat fijn, heerlijk zo een dag!

En whiiiee ik voelde vandaag een eerste trappel, ik lag net op mijn rug en 3 duidelijke schopjes van binnen. Zo cute!!

Hallo allemaal,

Ik heb tussendoor een beetje gelezen, maar niet alles want het is best veel haha.
Hier inmiddels alweer 12 weken en 1 dag. Gisteren vlokkentest gehad om te kijken of ons kindje een bepaald syndroom heeft. We zijn onze eerste dochter verloren tgv het syndroom. Inmiddels een gezonde dochter gekregen en in verwachting van de 3e. De echo zag er allemaal goed uit dus voor mijn gevoel kan het eigenlijk niet stuk. Komende weken nog afwachten tot de uitslag er is ??

Wat leuk om te lezen dat veel van jullie al het geslacht weten. Gaaf dat ze dat al zo snel kunnen zien he.
Geniet ervan allemaal!

Terug
Bovenaan