Uitgerekend november 2021

Dames ik had me enkele weken geleden hier al aangemeld. Maar volgens de eerste berekening was ik begin december uitgerekend.
Maar net in 4 uur een termijn echo gehad.
Wat was het prachtig en ben 2 dagen vooruit/achteruit gezet (hoe je het ook noemen wilt) haha en ben nu op 30 november uitgerekend. Dus heb de dames van december gedag gezegd en kom toch hier buurten.?

Hebben jullie ook zo'n last van rare dromen? Ik droomde dat de baby en de kat aan mijn voeteneinde lagen. Toen ik midden in de nacht wakker werd lag de kat inderdaad aan mijn voeteneind maar kon ik de baby niet vinden. Terwijl ik wist dat ik had gedroomd was ik die toch aan het zoeken. De Mr werd er wakker van en vroeg ik wat aan het doen was. Ik kan de baby niet vinden was mijn antwoord. Nee hoor lieverd, die zit gewoon in je buik zei hij gelukkig. 
En ik heb al twee dagen een enorme metaalsmaak in mijn mond na het eten. Echt zo vies! Gaat ook niet over.

Lapjesendraadjes Ja!!! Ik ook, al weken af en aan hele uitbundige en lange dromen, en vaak als ik wakker word staan ze nog duidelijk op mijn netvlies!

Rare dromen heb ik inderdaad ook. Soms weet ik ook nog wat ik gedroomd heb, dan denk ik ooit "hoezo droom ik over zoiets" ?

Vandaag weer controle gehad. Had een leerling maar die kon met de dopler het hartje niet vinden. Omdat de baby eigenlijk steeds aan dezelfde kant ligt wist ik dat ze op de verkeerde plek zocht maar ze had al gezegd dat ze met de echo wilde kijken als het niet zou lukken. Dus ik heb (eigelijk heel gemeen) niks gezegd hihi.
Uiteindelijk met de leerling en verloskundige met de echo gekeken en alles was goed! En ik heb mooi de baby weer even kunnen zien?

Amtk ahhh wat leuk dat je dat voelde. Kan niet wachten, lijkt me zo speciaal ❤
Lapjesendraadjes hier ook! En steeds meer over de baby! Heb vannacht gedroomd dat we een genderreveal hadden en een zoontje kregen.
Zaterdag weten wij het echt! Dmv een taart. ??
Trouwens, meerdere zie zich ineens weer puber voelen? ? zit ineens onder de pukkels.. jeetje dat was lang geleden zeg

Hier ook al weken gekke dromen haha. Ene keer weet ik t nog wel als ik wakker word andere keer ben ik het kwijt maar ze zijn mega levendig inderdaad. Had ik bij mn eerste zwangerschap ook.

Jilla wat leuk van het weekend de genderreveal! Wat denken jullie? Hoever was jij ook alweer? Wij hebben pas 27 mei geslachtsecho.

Dvbm vervelend een extra echo haha snap je goed!

Hier alles goed, merk dat ik na de goede berichten van maandag echt aan t genieten ben en zoveel meer ontspannen. Alleen dat slecht slapen word ik gek van...ben zo intens moe. Ben bang dat dat ook in het tweede trimester zo blijft.

Het is stil in de groep!
Ik had vannacht zo gek gedroomd weer echt bizar haha. En eerste nacht met voedingskussen geslapen op aanraden van de fysioen heb zowaar goed geslapen vannacht ?

SuusX jaa! Ik had ook weer een hele bizarre droom? Gister had ik echt een crazy buikpijn aanval. Ik heb nogal wat stressvolle dingen moeten horen deze week maar ik weet niet of het daardoor kwam. Het leek haast een paniekaanval, ik werd duizelig en dacht dat ik zou flauwvallen. Hopelijk niks aan de hand.. Daarna heb ik lang geslapen en nu gaat het wel weer. Ook heb ik heel erg lusteloosheid, geen honger meer sinds een paar dagen :(
Ik hoop dat bij jullie alles goed gaat! Nog leuke nieuwtjes? Opkomende buikjes, bij mij wordt het echt steeds duidelijker, van voor nog niet maar van de zijkant steekt het echt een beetje uit.
Oh en dat was ik helemaal vergeten vorige week maar naar iedereen een (vroege) moederdag gewenst? Als jullie iets hebben gedaan haha, ik had een boot dagje dus dat was wel leuk! Fijn weekend!

Terug
Bovenaan