Uitgerekend november 2021

Suus 14 weken! Jij nog even geduld dan..
It's ....... a BOY!!! Wauw ben er nog stil van, was zo'n mooi moment. ??? Hadden een prachtige taart en onze dierbaren om ons heen. Ik dacht deze leuke update kan ik jullie niet onthouden.

Jilla, ah wat bijzonder!! Gefeliciteerd nu is het nog een stuk echter he dat je weet dat er een jongetje in je buik groeit! Heel leuk.
Jij dus 14 weken? Dacht dat ze dan nog geen geslachtsecho deden.. wij wachten tot 16 weken haha. Nog 2 weken dan weten we het!

Amtk, wat vervelend van die buikpijn en die stress.. gaat het nu wel weer wat beter?
Leuk je die groeiende buik! Bij mij ook echt een baby buik zichtbaar, heb lekker mn positie kleding aan dan valt het nog meer op haha. Bij mn dochter had ik een mega buik op het laatst ben benieuwd of dat weer zo zal zijn haha. Ik ben maar 1.58 dus het kan ook maar 1 kant op en dat is naar voren haha.

Ah Jillla wat leuk een jongetje!!

Wij vierden dit weekend de verjaardag van de jongste. Mijn zusje en zwager hadden de baby mee waarover de Mr zei dat ze zo lekker gegroeid was. Zei mijn zwager ja die van jou (wijzend naar mijn buik) groeit ook lekker! Ik moest er wel om lachen, maar voelde mij even zo'n beest wat op een vleeskeuring is (Ja lekkere hammen, dat wordt wel wat hahaha).
Mijn zusje denkt ook dat t een jongetje wordt, volgens haar heeft ze tot nu toe altijd gelijk gehad. Hihi we gaan het wel zien!

Ik heb dit weekend positierokken besteld. Mijn huidige favoriete rok is van stretchstof en zit op zich prima, maar ik merkte dat de knoop wel pijnlijk gaat drukken nu. Ik haat het om lange broeken te dragen in de lente en de zomer. De kat zit inmiddels ook liever niet meer op schoot, volgens de Mr komt dat vast door de buik die ruimte in neemt.

Ik kijk nu echt uit naar het einde van de week, dan gaan we eindelijk het hartje horen. Vind het wel.spannend hoor! Ik had gisteren het idee dat ik de baby voelde, maar dat is misschien een beetje vroeg bij een eerste kindje?

Wat leuk een jongetje Jilla!

SuusX bij ons kon de geslachtsbepaling ook vanaf 14 weken.
Misschien had ik toch iets langer moeten wachten haha nu moet ik tot 10 juni wachten op een volgende echo?, heb dan de 20 weken echo.

Hoi allen! Zo herkenbaar je gevoel NoMi!
Ik vandaag 12.1 weken, en voelde ik nou iets gisterenavond op de bank? Een heel licht plopje, opvallend, het waren niet m'n darmen leek het.. zou het? 
Volgende week woensdag 13 weken echo, spannend 

Wat leuk een jongetje, gefeliciteerd!

Zullen we in 1 bericht (door het berichtje steeds te kopiëren) aangeven wat de uitgerekende datum is en jongetje of meisje? Ik start het berichtje zo wel.

Sinds paar dagen wat meer witte afscheiding (I know, ongemakkelijk gespreksonderwerp). Herkent iemand dat? Verder gaat het goed hier. Ben a.s. woensdag 17 weken. Hebben jullie een bepaalde uitzet lijst die je bijhoudt voor alle aankopen? En tips delen zou ik ook fijn vinden. Zoveel keuze in draagdoeken/zakken, luieremmer wel of niet, flessenwarmer etc...

Fijne dag!

Jilla wat leuk!!! En fijn dat het met de familie kon?SuusX jaa het gaat beter gelukkig!
Lapjesendraadjes nu je dit zegt realiseerde ik me opeens dat dat er ook nog bij komt, buik reacties! Gelukkig heeft het een reden maar het blijft raar dat men vaak iets over je lichamelijke veranderingen wil zeggen.
DG Ohhh ik heb dat dus ook, nooit afscheiding gehad voor de zwangerschap en nu bijna elke ochtend (wel alleen van binnen). Ik weet ook niet waarom, zocht het op maar dat maakte me niet veel wijzer.

Terug
Bovenaan