Ah Jillla wat leuk een jongetje!!
Wij vierden dit weekend de verjaardag van de jongste. Mijn zusje en zwager hadden de baby mee waarover de Mr zei dat ze zo lekker gegroeid was. Zei mijn zwager ja die van jou (wijzend naar mijn buik) groeit ook lekker! Ik moest er wel om lachen, maar voelde mij even zo'n beest wat op een vleeskeuring is (Ja lekkere hammen, dat wordt wel wat hahaha).
Mijn zusje denkt ook dat t een jongetje wordt, volgens haar heeft ze tot nu toe altijd gelijk gehad. Hihi we gaan het wel zien!
Ik heb dit weekend positierokken besteld. Mijn huidige favoriete rok is van stretchstof en zit op zich prima, maar ik merkte dat de knoop wel pijnlijk gaat drukken nu. Ik haat het om lange broeken te dragen in de lente en de zomer. De kat zit inmiddels ook liever niet meer op schoot, volgens de Mr komt dat vast door de buik die ruimte in neemt.
Ik kijk nu echt uit naar het einde van de week, dan gaan we eindelijk het hartje horen. Vind het wel.spannend hoor! Ik had gisteren het idee dat ik de baby voelde, maar dat is misschien een beetje vroeg bij een eerste kindje?