Uitgerekend november 2021

[quote quote=10448459]Wat leuk een jongetje, gefeliciteerd!

Zullen we in 1 bericht (door het berichtje steeds te kopiëren) aangeven wat de uitgerekende datum is en jongetje of meisje? Ik start het berichtje zo wel.

Sinds paar dagen wat meer witte afscheiding (I know, ongemakkelijk gespreksonderwerp). Herkent iemand dat? Verder gaat het goed hier. Ben a.s. woensdag 17 weken. Hebben jullie een bepaalde uitzet lijst die je bijhoudt voor alle aankopen? En tips delen zou ik ook fijn vinden. Zoveel keuze in draagdoeken/zakken, luieremmer wel of niet, flessenwarmer etc...

Fijne dag![/quote]Qua tips heb ik in het begin echt alleen het hoognodige gekocht. Dingen als flessenwarmer niet. Weet natuurlijk niet of je borstvoeding wilt geven, maar als je dat wilt gaan doen heb je niet meteen een flessenwarmer nodig. Flesvoeding kan ook gewoon met warm/opgewarmd water aangemaakt worden.

Wat luieremmers betreft hebben wij gekozen voor een normale emmer met deksel. En gelukkig maar, want het is echt blijft een luieremmer die je om dr dag of dagelijks moet legen (lees: het stinkt gewoon). Je hebt van die speciale emmer die zeggen reukvrij te zijn maar volgens vriendinnen is dat niet zo en moet je alsnog veel wisselen. En je hebt daarvoor van die speciale zakken nodig, die gewoon prijzig zijn.

Leuk meiden een overzichtje met de datum en geslacht zodra we het weten volgende week zet ik het er ook in!

Flessenwarmer gebruikten wij ook niet ook niet met flesvoeding. Luieremmer ook niet gewoon klein prullenbakje en die dagelijks legen. Xl hydrofiel doeken zijn heel fijn en gebruiken wij nu nog! Zal verder ff nadenken over tips of trucs..
Ik zit te denken om een draagjas te kopen wr gaan natuurlijk de winter in. En ben van plan de tweede veel te dragen zodat ik mn handen vrij heb voor mn dochter.. wat denken jullie is dat handig of onzin??

Ik wil trouwens een thule draagzak kopen tweedehands. Die lijkt me erg fijn en makkelijk in gebruik.

Ik zit het lijstje een beetje op volgorde, goed? Krijgen we een soort kalender.

Uitgerekende datum:
Amtk -> 20 oktober/meisje
DG -> 27 oktober/meisje
Lapjesendraadjes -> 6 november/onbekend

Amtk 20 oktober/meisje
DG 27 oktober/meisje

Lapjesendraadjes 6 november/onbekend
AvdS 7november/nog onbekend (weet het vrijdagavond)

SuusX 12 november/nog onbekend

Amtk 20 oktober/meisjeDG 27 oktober/meisje
Lapjesendraadjes 6 november/onbekendAvdS 7november/nog onbekend (weet het vrijdagavond)
SuusX 12 november/nog onbekend Jillla 13 november/jongen

Terug
Bovenaan