Uitgerekend november 2021

Ik heb een draagzak van Ergo Baby de 360 die kan ook op je rug. Alleen kun je die niet gebruiken in het begin. Toen mijn dochtertje maat 56 had kon ze er net in. Heb voor deze (wat duurdere) zak gekozen omdat er een lendesteun aanzit, ik heb sneller last van mn rug nl.
Flessenwarmer is idd niet echt nodig als je flesvoeding geeft, magnetron werkt goed en sneller.

Dvbm 2 november/meisje
Amtk 20 oktober/meisje
DG 27 oktober/meisje
Lapjesendraadjes 6 november/onbekend
AvdS 7 november/nog onbekend (weet het vrijdagavond)
SuusX 12 november/nog onbekend
Jilla 13 november/jongen

Hi!

Ik ben een tijdje stil geweest maar heb wel meegelezen. Morgen ben ik 14 weken zwanger van onze tweeling. Waarschijnlijk 2 eiig. Donderdag krijgen we weer een echo. Ik ben benieuwd of ze dan al de geslachten kunnen zien. Ik stel mij er maar niet op in. Dan wordt t wachten op de 20 weken echo.
Officieel 17/11 uitgerekend maar omdat ik sowieso eerder wordt ingeleid verwacht ik ze eind oktober.

Leuk om alle data (en geslacht) te lezen! :) 
Een tweeling, jeetje hoe bijzonder! Voel je je goed?
Wij hebben inmiddels (Via Marktplaats) een box, commode en ledikant gekocht. Zo langzaamaan begint het nu echt hoor.. Ook wat dingetjes online besteld. Ik vind de Zeeman toch ook wel echt leuke kleertjes hebben! Daarnaast vind ik de app Vinted ook echt een aanrader (2e handskleding). Ik wacht nog even met de flesverwarmer, lees toch veel dat mensen het alsnog niet hebben gebruikt. 
Verder merk ik dat ik juist nu in het 2e trimester erg moe ben 's middags. In het 1e trimester voelde ik mij fitter haha. Net andersom dus. Herkent iemand dit? Ik ben nu aan het werk maar geen puf. Gelukkig een kantoorbaan en werk vanuit huis dus geeft iets meer rust maar wel veel denkwerk natuurlijk :).

Is Vinted leuker dan Marktplaats voor kleertjes? Ik moet snel bij vrienden gaan neuzen voor babyspullen, dan weet ik wat ik nog aan groot spul moet zoeken op marktplaats.

Leuk dat lijstje idd! 
Vinted heb ik vandaag nog kleertjes besteld. Ik vind het ideaal en overzichtelijker dan marktplaats. Zou grotere dingen dan weer wel eerder op marktplaats kopen. Voor de korte tijd dat je iets gebruikt vind ik 2e hands helemaal prima mits het er netjes uit ziet! Ook beter voor het milieu.
DG leuk dat je zo goed geslaagd bent al. Heerlijk al die baby spullen ? zeeman heeft idd leuke baby kleertjes! Zara ook maar vind 35 euro voor een pakje dan weer best duur? Of ben ik dan heel gierig ? heb daar wel een heel mooi tricot pakje besteld als 'geboorte pakje'. 
Suus moest trouwens aan jou denken toen ik dat van die ergo draagzak las. Jij ging toch naar de fysio voor bekken pijn? Is dat ondertussen minder geworden of nog steeds last van? Hopelijk een beetje stabiel nu! 
NBBS fijn dat je ze donderdag weer even kunt zien! Wie weet zien ze het geslacht idd. Nog last van kwaaltjes?
Over 5 weken al de 20 weken echo! Ik heb deze wel in het ziekenhuis omdat er extra naar de niertjes moet worden gekeken.. spannend maar kijk er naar uit. Als die echo goed is dan kan ik echt gaan genieten denk ik. Sommige dames hebben deze echo al bijna toch? Of al gehad en er overheen gelezen? 

Vinted kan ik mn weg nog niet helemaal in vinden. Toch nog maar eens goed kijken denk ik ?

Jilla €35 euro duur vinden voor een pakje is helemaal niet gierig hoor haha, dan ben ik niet nog erger. Tot ongeveer maatje 86 vind ik €15 a €20 euro al veel geld. Tot die maat groeien ze zo hard dat ze het amper aan kunnen. Als het echt heel mooi is wil ik wel eens wat meer betalen maar koop voornamelijk wat goedkoper wat ook heel mooi is. Ter Stal heeft overigens ook best vaak hele goede kortingen! Al verschillende keren zo'n 70 % korting gehad op mn aankoop. En de spijkerbroekjes van hun zijn heel fijn, voor mijn dochtertje iig.

Wat zijn jullie allemaal al lekker aan het shoppen geslapen zeg haha. Heel leuk!
Wij moeten wel een beetje zuinig doen we gaan de zolder deze zomer verbouwen met twee dakkapellen en dan is ons spaargeld wel zo goed als op ?
Dus ik hoop stiekem op een meisje dan hoef ik niet veel bij te kopen haha.

Jilla, mn rug gaat heel veel beter lief dat je er naar vraagt. Ik loop bij de bekkenfysio nu. En doe ander werk wat beter is voor mijn lijf!

Hebben jullie trouwens al bandenpijn? Ik was helemaal vergeten hoe dat voelt tot van de week.. jeetje wat kan dat zeer doen zeg!
Morgen hebben wij eerste gesprek met de vk super veel zin in! Hopelijk weer degene bij wie ik met mijn dochter ook zat.

Terug
Bovenaan