Uitgerekend november 2021

Goedemiddag,
Hier nu 2 dagen hoofdpijn, herkent iemand dat? Vast ook weer een fase in mijn 2e trimester. Zo bijzonder dat ik het 1e trimester vrijwel geen klachten had en nu wat meer kwaaltjes heb.
Groetjes!

Ik doe ook zuinig aan hoor! Probeer ook zoveel mogelijk tweedehands te doen. Wil wel een mooi en nieuw geboortepakje kopen, maar inderdaad 35 euro vind ik echt veel te veel!

Ik merkte vanochtend wat bandenpijn, of misschien was t wel het gewicht dat naar beneden zakte bij t opstaan. Verder valt t tot nu toe wel mee.

Dg, ik heb wel iets sneller hoofdpijn maar zeker niet dagelijks gelukkig. Echt goed drinken en op tijd naar bed helpt bij mij het beste.
Hopelijk zakt het snel! Maar je hoort het vaak in het tweede trimester.

Letstryagain --> uitgerekend 26nov geslacht onbekend.  
De hoofdpijn komt erg bekend voor, elke dag sinds een aantal dagen, heel vervelend... 
Qua aankopen, alleen nog maar 1 romper gekocht, goed hè :) 
Ik heb al een zoon van 8 en van toen nog best veel spulletjes als badje, babyfoon, draagzakken, kinderwagen, wel handig dus :)

Dvbm 2 november/meisjeAmtk 20 oktober/meisjeDG 27 oktober/meisjeLapjesendraadjes 6 november/onbekendAvdS 7 november/nog onbekend (weet het vrijdagavond)SuusX 12 november/nog onbekendJilla 13 november/jongen
Spookie 29 oktober/jongen

Ola dames! Het is alweer een tijdje!
Super leuk een tweeling!! En alle data, het komt steeds dichterbij !
Ik heb mijn 20 weken op 9 juni... Hopelijk gaat dat allemaal goed, nog niks van kleertjes of spullen oid... ik zit zo te worstelen met hier blijven of terug naar Nederland gaan. Ik ben eergisteren aangenomen voor nieuw werk maar ik heb niet gezegd dat ik zwanger ben en nu valt het me toch een beetje tegen. Mja baby gaat goed geloof ik, ik heb wel overgegeven gisterochtend en ik ben in de middag ook kaput? en ja DG ik herken de constante hoofdpijn af en toe ook, soms een paar uur soms meer dagen. Gelukkig voelt het alsof baby lekker groeit en beweegt, ik ben alweer 18 weken. Gelukkig is mijn buik nog niet duidelijk..

Gefeliciteerd met je nieuwe baan amtk! Lastige keuze idd daar blijven of terug gaan. Is het makkelijk om samen terug te gaan? Of was je man daar voor werk oid? Er is hier in geen goede of foute keuze zolang je gewoon je gevoel volgt! Wel vervelend van het overgeven..
Lapjesendraadjes fijn dat het meevalt qua kwaaltjes toch! In het begin maakte het me onzeker naar nu besef ik dat ik gewoon geluk heb gehad. Was het nog gelukt met vinted of niet meer gekeken?
Ik ben alleen nog snel moe en buiten adem maar verder gelukkig weinig. Soms savonds als ik op bed lig voelt het alsof er kleine touwtjes lopen van mn baarmoeder naar mn liezen en dat daar dan aan getrokken wordt. Is dat dan bandenpijn? Heb het juist als ik na een lange dag eindelijk stil op bed lig maar gelukkig niet vaak. 
Hoe denken jullie over pregnancy shoots en gipsbuiken etc? Ik wil graag een d3 beeldje laten maken van mijn zwangere buik! Kost wat maar lijkt me zo'n mooi aandenken. Geloof dat dat wordt aangeraden bij 33 34 weken zoiets. 

Amtk gefeliciteerd inderdaad met je nieuwe baan! Wat ga je doen? Zeker lastig blijven of terug gaan kan je wel kiezen of hangt het van dingen af?
Dat schiet al op je 20 weken echo spannend weer he! Ik vind dat echt een mijlpaal dan ben je gewoon op de helft.

Jilla, ik heb precies t zelfde als jou vernoeid en snel buiten adem heb echt geen conditie meer lijkt wel haha. Wij hebben bij de eerste wel en zwangerschap shoot en newborn shoot gedaan wel via kennissen dus kostte niet heel duur.
Dit keer doen we dat niet masr wil ook heel graag zo'n beeldje maar wat belachelijk duur he!!

Wij hadden donderdag intake verloskundige wad dezelfde als bij mn dochter dus heel prettig. De vorige bevalling doorgenomen en hoe ik erop terug kijk. Hartje gehoord. En mn baarmoeder is al flink hoog vlak onder mn navel. Dus ik ga waarschijnlijk een nog grotere buik krijgen dan bij de eerste haha. Lijk nu al 6 maanden zwanger ? maar ben al hartstikke trots op die mooie buik.
En nu komende donderdag echo en horen we wat het is jongen of meisje zo'n zin in!

Terug
Bovenaan