Uitgerekend november 2021

HuisjeBoompjeBeestjes misschien was de bloeding die je had wel de innestelling?
DG ik ben ook niet zo van de Whatsapp. Ik blijf liever hier ?
Ik koop ook nog niets hoor, ik denk na een goede echo later deze maand (Ik ben nu 5w+1d) dat ik dan wel een rompertje ofzo koop. Dan is het namelijk echt na al die jaren gelukt en dan wil ik t vieren. Ga ik speciaal een afspraak bij de prenatal maken ?

Hee Meiden, Mag ik aansluiten bij deze groep? 
Ik ben 26 jaar en mijn vriend 29. We waren bezig voor ons eerste kindje en zijn er dit weekend achter gekomen dat we in verwachting zijn. Vandaag was officieel mijn NOD maar zaterdag hadden we al een positieve test. 
Vandaag contact gehad met de verloskundige daar hebben we 8 april onze eerste echo. Zo ontzettend spannend. Ze heeft de uitgerekende datum geschat op 12 november. Dit is mijn eigen verjaardag :,) dat is wel heel erg grappig. 

Het moet allemaal nog even landen en binnenkomen. Het besef heb ik nog niet helemaal. Hoe is dit bij jullie? Hoe is het met jullie zwangerschapskwaaltjes? Ik voel zo nu en dan wat krampjes bij mijn baarmoeder is dit normaal? Zoveel vragen die door me hoofd gaan.

Groetjes,

Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)
Hier alleen tussen de middag echt wel extra slaap nodig ? last van zere borsten en me broeken die einde middag niet meer lekker zitten. Voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed!

DG, ik blijf ook hier ? Heb al zoveel whatsap-groepen dat ik juist dit forum fijn vindt. Ook bij m’n vorige zwangerschap zat ik op het forum, heel fijn om zo te sparren met anderen.

Welkom mede-zwangeren! Wat leuk dat jullie ook zwanger zijn. Hopelijk voelen jullie je goed.
Ik heb nog geen kwaaltjes, behalve dat eind van de dag echt m’n knoop los moet haha. Merk dat het met een 2e zwangerschap wat sneller gaat. Vorige keer had ik pas bij 12 weken hier last van, terwijl ik vandaag pas 5 weken ben.

Hi allemaal, 
Ik zou het leuk vinden om mee te kletsen. Wij (mijn man 33 en ik 28) hebben vanochtend een positieve CB digitale test gehad. Dit was onze 4e ronde voor ons 1e kindje. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik heb geen idee hoe ik me moet voelen of gedragen haha. Op een gloeiend gezicht en warme nachten na nog niets ontdekt qua symptomen. Nou ja sinds gisteren stevige hoofdpijn, misschien hoort dat er ook wel bij. Ik denk dat ik rond 19 november ben uitgerekend, maar heb nog geen contact gehad met een verloskundige of huisarts. Daar moet ik me nog in verdiepen?
Ben heel benieuwd naar de tijd die nu gaat aanbreken? het lijkt me leuk om met jullie daarover te kletsen!
Liefs

Hi allemaal, hier als het goed is 5 november uitgerekend. Tweede kindje, wij hebben al een dochter van 1,8 jaar. Evengoed weer heel spannend aangezien ik niks “voel”. 30 maart eerste echo.

Hey, even een vraagje. Heeft er iemand nog meer last van honger in de nacht? Of heeft iemand eventueel handige tips wat dan bv. Bij je te hebben zodat je niet uit bed hoeft ?

Goedemorgen Manra, daar ben ik ook benieuwd naar! Nu nog geen last van alleen al wel snachts eruit om te plassen. Daar zijn alleen niet veel oplossingen voor ben ik bang haha. Ik heb al wel het idee dat me buik flink opgezet is. Me buik heeft dan ook hele verhalen te vertellen gedurende de dag. Merk ook dat me stoelgang vertraagd is normaliter ga ik iedere dag naar het toilet voor boodschap 2, echter nu al een ruime hele dag niet geweest. Hoop dat ik daar niet teveel last van ga krijgen. Hoe zit dat bij jou?

Groetjes

Terug
Bovenaan