Uitgerekend november 2021

Ja, precies het zelfde einde middag moet ik of iets anders aan of me broek op los haha! Nog wel me eigen bh aan. Kijk het nog even een weekje aan en dan koop ik een andere broek denk ik

Hoi! Mijn naam is Arama, ik ben pas 23 en in verwachting met mijn vriend van ons eerste kindje? het was niet gepland maar we zijn wel heel blij en ik ben eind oktober (20-10) uitgerekend.. Ik vind het echt heeel spannend, ik hoop niet dat ik er ontzettend buiten val maar het lijkt me toch heel fijn ervaringen te kunnen delen aangezien ik haast nooit zwangere vrouwen in mijn omgeving heb gehad. Ik heb mijn eerste afspraak de 15e maar het verbaasd mijn dat veel van jullie al zo vroeg een echo hebben!
Leuk kennis te maken!!

Hee meiden, ik praat ook graag mee. Afgelopen dinsdag een mooie positieve test, heel blij! Volgens eerste berekening 7/11 uitgerekend. Eerste kindje en ben 27 jaar. Ik zag de link naar de appgroep ook voorbij komen en ga me daar ook voor aanmelden. Denk dat we veel aan elkaar kunnen hebben! Groetjes

Hebben jullie ook al nesteldrang? Ik was vanochtend weer vroeg wakker en ben om half 8 mijn bed uitgegaan. De Mr was helemaal verbaasd, maar ik wilde dingen doen en afmaken (heb een aantal naaiprojecten lopen). Hij begon helemaal te lachen en zei dat ik vast al nesteldrang heb. Ik weet het niet hoor, ik wil gewoon bezig zijn en dingen afmaken tot de echo, dan mag ik daarna van mijzelf dingen voor de baby gaan maken en kopen.

Nog geen nesteldrang;). Wel sinds vanochtend vlagen misselijkheid en beginnende hoofdpijn. Iets eten gaat prima en smaakt allemaal goed maar tussendoor weer misselijk. Herkenbaar voor iemand?

Hoi Dames,
Ik meld mij hier ook graag aan. Ik ben 31 en 1.5 jaar getrouwd. 1 dochter van 1.5 en nu onverwachts zwanger maar erg blij. Gisteravond erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ondanks dat ik vorige week zondag “gewoon ongesteld” geworden ben. Dit was een rare menstruatie met 1 dag veel bloed en een stolsel maar daarna nam het af. Gister dus toch voor de zekerheid een test gedaan en deze was positief. Vanmorgen nog 2x getest en ook allebei dik positief. Toch wel erg raar zo. Neem aan dat als het een miskraam was dat ik nu zeker niet meer zo positief zou testen?

Gezellig, welkom! Ik ben niet zo van continu Whatsappen dus blij dat hier ook een aantal blijven. Ik vind de eerste weken ook spannend hoor. Vooral omdat je toch leest over miskramen. Ik zit nu op 6 weken. Ik wacht ook nog even met iets kopen voor de baby.

Terug
Bovenaan