Wij hebben gisteren het hartje gehoord en de kleine schopte nog even lekker tegen de doppler aan ?. Zo schattig! De Mr helemaal trots haha
Ik had een verloskundige met een hele harde stem. Stiekem hoop ik dat die mijn bevalling niet begeleid, verder vond ik haar aardig maar die stem! Je gaat er wel naar luisteren, dat zal tijdens de bevalling nodig zijn maar oi! Hahaha
Mijn volgende controle is pas over 9 weken. Dat vind ik eigenlijk best wel lang duren, ik dacht dat je elke maand op fysieke controle zou gaan! Over 3 weken wel weer gelukkig de 20 weken echo.
Hebben jullie al een idee wat voor zwangerschapscursus jullie willen volgen? Ik twijfel tussen een gewone pufcursus en zwangerschapsyoga.
Deze week kwamen de positierokken binnen die ik had besteld, oh wat zitten die zalig! Kan niet wachten om die volgende week naar t werk te dragen. Deze week heb ik regelmatig met mijn broeksknoop open gezeten. Die deed ik dan snel dicht als ik voor de groep moest gaan staan hahaha. Ik weet ook nu waar het door komt, mijn baarmoeder zit precies op de hoogte van mijn broekband!