Uitgerekend november 2021

Oh echt Suus zit dat al zo hoog! Nou zo'n mooi baby buik draag je met trots toch. Of ie nou groot of klein is ? wat leuk de geslachtsbepaling. Wat dacht je zelf ook alweer? 
AdvS jij weet het als het goed is ook al toch? Ben benieuwd of het vooral meisjes of jongens gaan worden hier.. 

Jilla, ja omdat het de tweede is groeit je baarmoeder sneller haha. Bij de eerste zag je t pas rond 18 a 20 weken.

Ik heb echt geen idee haha dacht eerst echt een meisje maar nu denken we allebei een jongen maar waarom geen idee haha. Nog een paar dagen dan weten we het!

Jaaa wij hebben gisteravond te horen gekregen dat we een jongen krijgen!
Ik was volledig in de veronderstelling dat we weer een meisje zouden krijgen, maar niets is minder waar. Hij liet duidelijk zien dat hij een jongen is ?

Wij hebben gisteren het hartje gehoord en de kleine schopte nog even lekker tegen de doppler aan ?. Zo schattig! De Mr helemaal trots haha
Ik had een verloskundige met een hele harde stem. Stiekem hoop ik dat die mijn bevalling niet begeleid, verder vond ik haar aardig maar die stem! Je gaat er wel naar luisteren, dat zal tijdens de bevalling nodig zijn maar oi! Hahaha
Mijn volgende controle is pas over 9 weken. Dat vind ik eigenlijk best wel lang duren, ik dacht dat je elke maand op fysieke controle zou gaan! Over 3 weken wel weer gelukkig de 20 weken echo.

Hebben jullie al een idee wat voor zwangerschapscursus jullie willen volgen? Ik twijfel tussen een gewone pufcursus en zwangerschapsyoga.

Deze week kwamen de positierokken binnen die ik had besteld, oh wat zitten die zalig! Kan niet wachten om die volgende week naar t werk te dragen. Deze week heb ik regelmatig met mijn broeksknoop open gezeten. Die deed ik dan snel dicht als ik voor de groep moest gaan staan hahaha. Ik weet ook nu waar het door komt, mijn baarmoeder zit precies op de hoogte van mijn broekband!

Ik wil deze keer ook iets van een pregnancy shoot. Zo'n beeldje lijkt me ook super leuk, maar idd prijzig.
Bij mij zei de verloskundige 1.5week geleden ook dat mn baarmoeder al 1 vinger onder mn navel zat, heb alleen mn twijfels of dat klopt (was een leerling). Dinsdag nog maar eens vragen als ik weer naar het hartje ga luisteren.

Mijn volgende controle bij de verloskundige is ook pas 1 juli, dat komt omdat de 20 weken echo ook meteen als controle gezien word (deze heb ik in het ziekenhuis).

Ik ben woensdag voor het eerst naar zwangerschapsgym geweest en begin oktober heb ik 3 lessen zwangerschaps cursus.
De cursus is normaal 10 lessen maar omdat Ik deze 3 jaar geleden al heb gehad doe ik alleen de laatste 3 lessen als opfrissing mee.

Suus oh ik dacht dat hij nog steeds heel laag zat! Heb over 3 weken weer controle zal het eens vragen hoe het bij mij er uit ziet want die rand voel ik niet echt meer. Maar als ik naar mijn buik kijk denk ik dat ie bij mij nog vrij laag zit..
AdvS wat een leuk nieuws! Een jongetje! En als je straks van allebei 1 hebt noemen ze dat een koningspaar toch? Super leuk iig gefeliciteerd ? 
Lapjesendraadjes ahh ja magisch is het om het hartje te horen. 9 weken is inderdaad best lang, bij ons is het iig iedere 4 weken naar het hartje luisteren en als je vaker wilt dan dat zou dat ook nog kunnen! Je kunt altijd opbellen en zeggen dat je liever nog een afspraak inpland over 4 weken om te luisteren? 
Al die verschillende cursussen heb ik me nog niet echt in verdiept maar misschien moet ik dat toch eens doen. Weet alleen zeker dat ik naar een info avond wil over borstvoeding geven. 

Ik heb net even op Vinted gekeken. Ik moet een beetje wennen aan de site en hoe er op te zoeken! Maar dat gaat vast wel goed komen.

Vandaag is er spontaan een begin gemaakt met klussen in huis. Er worden lampen opgehangen in de voorraadkast! Ik had een paar weken geleden tegen de Mr gezegd dat de kraamverzorgster anders straks een zaklamp nodig heeft hahaha. We hebben er om gegrinnikt maar het heeft dus wel geholpen!
Hoe blij je kunt zijn met kleine verbeteringen he! Over 9 weken heb ik vakantie en dan wil ik alle klussen af maken.

Ja ik vind zo'n cursus uitzoeken maar lastig! Vooral omdat veel online is. De borstvoedingsvoorlichting wil ik sowieso graag doen. Al ben ik er verder relaxt over hoor. Als bv uiteindelijk niet lukt dan is kunstvoeding ook prima, zolang mijn kindje maar te eten krijgt! Ik zit verder te denken aan yoga en ik heb gehoord over een boek, natuurlijk bevallen heet het geloof ik.

Avds, gefeliciteerd heel leuk een jongen!! De tweede in de groep die een jongetje verwacht denk ik? Klopte het eigenlijk met de geslachts kalender ben ik wel nieuwsgierig naar haha.

Lapjesendraadjes wat heerlijk dat er een begin is gemaakt met klussen! Moet er nog veel gebeuren?

Wij hebben ook iedere 4 weken controle bij de vk. Gek dat dat bij anderen niet zo is dan?

Ik heb vandaag opeens weer heel veel pijn van de cyste..maakt me gelijk weer ongerust. Dus dinsdag maar weer bellen met het zh. Baal er zo van was juist zo blij dat stuk af te kunnen sluiten.

Terug
Bovenaan