Uitgerekend november 2021

SuusX crap van die cyste! Kan het niet gewoon bandenpijn zijn?

Ja de vk zei dat ik zelf nog wel een controle tussendoor mag plannen als ik dat wil. Ik voel mij verder fantastisch dus vind t nu niet zo nodig, zeker omdat ik over 3 weken een vorm van controle heb door de 20 wekenecho.

Er moet nog een lamp bij de jongste worden opgehangen, schuifdeuren in de kledingkast opgehangen, een lamp in de woonkamer geinstalleerd, de berging moet worden opgeruimd zodat er weer een kast en 6 dozen bij kunnen, er moeten nog een aantal kitranden bij de vloer gedaan worden en dan moet ook nog de commode en het ledikantje geplaatst worden.
Het zijn op zich kleine klusjes (behalve die schuifdeuren, daar verwacht ik veel gevloek bij), maar de Mr is doordeweeks zo druk dat hij in het weekend nog maar weinig energie over heeft.

SuusX, nee het klopt niet met de Chinese kalender. Daarin staat dat we een meisje verwachten. Dus neem die kalender vooral met een flinke korrel zout ?

Bij ons klopt de chinese kalender wel. En bij ins dochtertje ook. Maar zal ook wel toeval zijn haha.

Vandaag weer hartje mogen luisteren en korte check. Alles weer goed?

Heb vandaag ook een afspraak gemaakt voor een echo op 25 juni. Ik kreeg een melding dat ze op de fontys mensen zochten voor opleiding die dan tussen de 20 en 24 weken zijn en laat ik dan bijna 22 weken zijn haha. Die echo duurt ongeveer 1uur dus lekker lang spieken!

Lapjesendraadjes nee t is echt weer precies de plek van de eierstok. Morgen om 13.30 extra echo om te kijken waar de pijn vandaan komt. En moet nu 4xdaags 2 pcm slikken om de pijn wat te onderdrukken.

Oh haha t zegt dus niet alles die kalender. Dan val ik wel een beetje van mn geloof af haha. Hij klopte altijd bij al mn vriendinnen op 1 of andere manier ?
Wij weten t dus heel misschien morgen al en anders donderdag.

Leuk zo'n lange echo groot gelijk haha. Ik moet de 20 weken echo gaan inplannen voor over 3 weken ongeveer!

Hoi SuusX,Hoe was de afspraak vanmiddag? Hoop dat het voor je meevalt. Zijn jullie soms ook zo heerlijk bezig met het tellen van x aantal weken zwanger en ook hoeveel weken je nog moet werken bijvoorbeeld? Heb een erg leuke baan hoor, dus niet aftellen in de zin van eindelijk even geen werk meer maar ben er gewoon druk mee in mijn hoofd hihi! 

Suus hoop niets ergs maar aan de andere kant als ze helemaal niks hebben gevonden blijf je je druk maken misschien.. bij ons klopte de kalender ook niet maarja misschien telt die niet voor ivf/icsi ? 
DG ik kijk niet meer dagelijks op de zwangerschaps app hoeveel weken maar ben nu wel aan het aftellen naar de 20 weken echo! Dat lijkt me echt zo'n mijlpaal en vanaf dan kan ik hopelijk echt lekker vol focussen op allllles wat ik nog moet doen en kopen ?? aan de andere kant, als ik zie dat ik nog 'maar' 24 weken hoef tot de 40 dan denk ik wel jeetje wat klinkt dat nog maar kort 

DG, ik heb gisteren mijn zwangerschapsverlof aangevraagd, voelde heerlijk! Nog zoiets leuks, mijn collega's en ik hebben in oktober/november altijd een gigantische administratieve klus te doen waar iedereen een enorme hekel aan heeft. Ik ben het meest gestructureerd van ons, dus ik regel altijd veel voor ons en zoek veel uit. De afgelopen twee jaar heb ik het meest gedaan, de anderen lieten het vaak aan mij over. En nu ben ik met verlof. Ik geniet nu al!!

SuusX, hoe is het vandaag gegaan?

Hai dames, wat lief dat jullie allemaal zo meeleven ? het is wel een betrokken groepje zo he!

De echo liet niks bijzonders zien. Cyste was gelijk gebleven qua grote. Er was wel een bloedinkje te zien in de cyste dus mogelijk dat dat pijn heeft gegeven. Maar ze weten het niet zo goed. Ik heb wel hele gevoelige eierstokken sowieso en mn groeiende baarmoeder en de cyste kan het mogelijk ook veroorzaken. Nu dus afwachten of het vanzelf weer afneemt en pcm weer afbouwen. En anders weer bellen. Gek he? Ben wel blij dat er verder niks te zien valt maar die pijn was soms echt niet om uit te houden.

En de baby deed het weer uitstekend wat een druktemaker haha. Geslacht was niet te zien doordat hij/zij verkeerd lag. Maar morgen de geslachtsecho dus hopelijk dan wel te zien!

Ik kijk ook onwijs uit naar mijn verlof. Ik vond het verlof erna wel omvliegen en ben nu aan t kijken of ik wat extra weken eraan kan plakken. Zo lang mogelijk thuis met de baby!
Nou was de vorige x het herstel van de keizersnede ook heel zwaar waardoor ik nog niet aan het werk kon en dat wil ik nu niet weer meemaken. Daarom wil ik ook wat extra weken eraan vast plakken.

Terug
Bovenaan