Uitgerekend november 2021

SuusX wat fijn dat het toch goed was! Wel vervelend van de gevoelige eierstokken, hopen dat je daar niet te veel last meer mee krijgt verder!

Ik kijk ook wel uit naar mijn verlof. Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad bij het bedrijf waar ik een tijdelijke baan had. Heb maandag een gesprek voor een nieuwe tijdelijke functie ergens anders,dus ben benieuwd, anders heb ik nu al verlof en dat is me toch eigenlijk wel iets te vroeg?
zwanger zijn en een nieuwe (vaste) baan vinden valt iig niet mee. Ze mogen je niet weigeren omdat je zwanger bent maar laten gewoon niks meer weten of ze gebruiken een andere reden, belachelijk eigenlijk.

We krijgen een jongen!! We hadden t al een beetje verwacht maar toch moet ik erg schakelen erg he haha.
Maar hartstikke leuk! De naam hebben we dan al dat scheelt!

En 21 juni 20 weken echo.

Gefeliciteerd SuusX, een jongen!! Klopte de geslachtskalender? Wat fijn dat de cyste in ieder geval niet is gegroeid!

Bij mij denkt echt iedereen dat t een jongen wordt. Mijn collega's ook, de laatste 4 baby's op mijn afdeling waren allemaal jongetjes. Ik moet zeggen dat ik mij daardoor echt op een jongetje aan het instellen ben. Ik heb er verder zelf echt geen gevoel bij. Misschien als ik over een paar weken de 20 weken echo heb?

Ik heb vandaag gewoon echt een vreselijk ongemakkelijke buik. Hij doet niet echt pijn, maar t voelt aan alsof ie overvol is. Hahaha, dat wordt wat met 40 weken...
Ik hoop dat ik mij morgen weer lekker voel, want ik wil nu toch echt wat dingen gaan opruimen en wegdoen om ruimte te maken.

Gisteren heb ik van een oud collega een enorme tas met positiekleding gekregen, zo fijn! Er zijn een aantal dingen bij die waarschijnlijk echt te groot zijn, maar er zit wat bij voor zowel de zomer als de herfst!

Dvbm 2 november/meisjeAmtk 20 oktober/meisjeDG 27 oktober/meisje              Spookie 29 oktober/jongenLapjesendraadjes 6 november/onbekendAvdS 7 november/jongenSuusX 12 november/jongenJilla 13 november/jongen
Zo het lijstje weer up to date ? gefeliciteerd Suus een jongen wat leuk! Nou lapjes jij staat op de lijst wel tussen allemaal jongens, zou dat een teken zijn? ? Dat gevoel herken ik trouwens, alsof het ineens te krap is in je buik. 
Hoe zit het trouwens met jullie buikjes? Ziet iedereen er al helemaal preggo uit of valt het nog mee? Hier begint het te komen. Draag alleen vaak losse truien en shirts dus kan het nog aardig verbloemen. Had wel al vrij snel zwangerschapsbroeken nodig.
Is het trouwens een idee om het lijstje op de eerste post te zetten? Andere raken we het sowieso kwijt tussen al deze klets pagina's ?
En nog een vraag trouwens, ik zie dat iemand alleen punt . heeft gecommend. Is dat met een reden of? Zie dat namelijk wel vaker op dit forum maar nooit begrepen waarom.

Lapjesendraadjes nee de kalender klopt bij mij dus ook niet haha. De eerste in mn kennissenkring waarbij hij niet klopt ?
Echr bijzonder dat jullie wachten tot de bevalling heel knap vind ik dat.

En wat lekker die tas vol kleding erg handig he. Ik heb dat gevoel ook wel vaak in mn buik ja vooral savonds na het eten.
Nou moet ik zeggen dat ik ook al wel harde buiken heb af en toe volgens mij, nog wel erg vroeg maar las wel dat het kan bij een tweede.

Jilla, wat goed het lijstje weer bijgewerkt een hoop jongens he! Ik heb geen idee hoe je dat op de eerste pagina krijgt.
En dat van die punt heb ik ook wel vaker gezien ja..weet ook niet wat dat betekend een foutje misschien?
Ik heb al een flinke buik haha valt niet meer te verbergen maar vind ik alleen maar leuk.

Wat leuk SuusX een jongen!

Ik heb vandaag ook last van harde buik gehad volgensmij. Las idd ook dat het hij een 2e kan.
Mijn buik is ook niet echt meer te verbergen. Vooral savonds niet haha. Maar vind het ook niet erg. Bij de 1e heb ik heel lang geen buik gehad en toen ik bijna moest bevallen vroegen ze of ik op de helft was ? das ook niet heel leuk (vond ik).

Is dat wat het is, een harde buik? En kan dat kwaad?

Ik vind t af en toe wel lastig hoor, het niet weten hahaha. Veel kleding is toch wel uitgesproken blauw of roze. De Mr wil het erg graag weten, hij zegt dat hij het dan wel geheim gaat houden voor mij. Nou echt niet hahaha, dat lukt hem niet weet ik gewoon!

Mijn buik is echt wel zichtbaar nu, het zit nog wel in het grijze gebied 'hmmmm is ze dik of is ze zwanger' maar hij zit wel hoog dus ik vind t zelf er wel echt zwanger uit zien. Ik vond het wel even moeilijk om de oplopende cijfers op de weegschaal te zien. Ik heb qua bmi altijd net op de grens van gezond naar iets te zwaar gezeten. En dat is nu dus veranderd. Dus er moest even een knop om, ik weeg mijzelf nog wel wekelijks, maar dat is meer om de groeicurve bij te houden. Ik ben wel echt heel trots op mijn buik ?

Terug
Bovenaan