Uitgerekend november 2021

Dag dames!!!
SuusX gefeliciteerd!! Een kleine knul, zo leuk, en jullie hadden al een meisje toch? En beterschap met de cyste, hopelijk gaat het snel over!
Jillla ja hier ook een duidelijke buik, ik kan wel nog al mijn normale broeken en shirts aan dus dat is fijn maar als ik mijn buik inhoud zit echt echt een bult in mijn onderbuik!
Lapjesendraadjes ahh wat fijn! En ook dat jullie al zo bezig zijn met opruimen/klussen enzo! En dat wordt inderdaad lastig als hij het al weet? kopen jullie dan de kleertjes (behalve geboorte kleding) achteraf of gewoon een mix van alles?
Sorry ik was even afwezig! Helaas veel ruzie gehad met mijn verloofde afgelopen week... Mijn werk weet nu dat ik zwanger ben maar ze vonden het prima, en ik mag na de twee maanden weg, terug naar NL. Verder beetje gestrest, ik was ziek maar negatief voor corona gelukkig! Ik heb waarschijnlijk ook een buggy weten te vinden en een eerste jurkje gekocht hier (zo schattig). Hopelijk gaat alles goed verder met jullie!

Ik koop wat neutrale kleertjes in maatje 50 en 56. Echt het minimale aantal zegmaar. En als het geboren is koop ik inderdaad bij richting wat meer meisjes of jongensstijl (ik kijk echt uit om leuke kleertjes voor de Kerst te kopen! ?)

Kijk in het begin dragen ze toch veel shirtjes en broekjes. Grijs, wit, marineblauw, groen, oker en roest kan zowel voor een meisje als jongen. Rompertjes koop ik nu ook in neutrale tinten. Gebloemde of met autootjes ofzo koop ik wel na de geboorte ?
Vandaag heb ik wat setjes op Marktplaats gekocht in okergeel, donkerblauw, grijs en groen. Ben helemaal in mijn nopjes!

Ik liep vandaag in de Action tegen superzachte hydrofiele doeken aan. Vind ze prettiger aanvoelen dan die van de Hema en Prenatal!

Dvbm snap ik! Als mensen dan ook nog zo'n opmerking maken waar bemoeien ze zich mee.. voor hetzelfde geld maakt het je enorm onzeker. Hier is het ineens van een klein onderbuikje echt wel een zwangere buik geworden. 
Amtk wat vervelend ruzie met je verloofde! Hopelijk over niet al te grote zaken.. wel fijn dat je werk er vanaf weet, ik denk hoe langer je het vertellen uitstelt hoe vervelender je baas het vindt. Als ik je bericht goed begrijp kom je terug naar NL? Of lees ik dat helemaal verkeerd? En wat bedoel je met de 2 maanden weg? 
Lapjesendraadjes ohhh houdt de mr het dan net zo goed geheim als voor je bonusdochters in het begin ? zou het persoonlijk ook niet leuk vinden denk ik als mijn man het wel zou weten en ik niet.. En slim idd gewoon wat neutrale dingen en bijkopen is zo gebeurd!
Hier al weer 16 weken.. vind het zo snel gaan ineens. Voor je het weten zijn we allemaal al weer over de helft. Sommige zijn al bijna 20 weken toch? 

Goedemorgen allemaal, hopelijk hebben jullie een goed weekend gehad! ? Gisteren had ik de gender reveal en het wordt een jongetje! Was helemaal in shock haha. Ik dacht echt dat het een meisje zou worden.    
Dvbm 2 november/meisje
Amtk 20 oktober/meisje
DG 27 oktober/meisje              
Spookie 29 oktober/jongen
Lapjesendraadjes 6 november/onbekend
AvdS 7 november/jongen
SuusX 12 november/jongen
Jilla 13 november/jongen
Bamtobe 14 november/jongen

Goedemorgen,
@Bamtobe, gefeliciteerd! Lijkt mij ook even schakelen als je vermoeden een meisje was haha. Gaat 't goed met je?
Klopt, wij hebben a.s. donderdag de 20-weken echo. Spannend moment vind ik. Ik ben nu ca. 19 weken zwanger. Ik voel mij over het algemeen heel goed. Wel dagen waarop ik ineens toch wat misselijk ben, moe/bleek of hoofdpijn heb. Maar duurt niet heel lang ofzo, gelukkig. Wat zijn jullie klachten tot op heden?  

Ah gefeliciteerd bamtobe! Leuk een jongen!
Snap je helemaal hoor met dat schakelen hadden wij ook haha. Maar nu een paar dagen later vinden we het hartstikke leuk.
Meer jongens als meisjes tot nu toe!

Vervelend dg die klachten..maar gelukkig neemt t dan wel snel weer af.
Ik alleen nog erg moe. Maar begin ook nu pas eindelijk weer beetje beter te slapen.
Merk wel dat als ik te veel doe ik al last van mn buik krijg.. hij is ook al echt groot schrok ervan toen ik mezelf op een foto zag ? en dat terwijl ik nog steeds maar 2.5 kg ben aangekomen ongeveer dus daar ligt t niet aan haha.
De pijn van de cyste lijkt nu weer zo goed als weg! Hopelijk blijft dat nu zo.

Goedemiddag allemaal!
Jilla Ja het was tijdelijk gelukkig, werk dingetje, we zien elkaar nu niet zo veel maar het is gelukkig opgelost! En ja, ik kom over twee maanden terug, omdat mijn contract voor twee maanden is! Dus augustus vliegen we weer naar Nederland. Ik realiseer me nu, vooral nu ik 5/6 dagen werk, dat ik nog zo veel wil doen hier voor we weg gaan. En klopt het gaat zo snel! Ik ben woensdag 20 weken, wil het wel vieren ahaha, mijlpaal! DG ahh ik heb hem volgende week donderdag, een beetje laat maar de gyn heeft het zo ingepland..
Ik heb ook haast geen klachten meer, wel moe in de middag. En ik begin die kleine steeds meer in mijn buik te voelen, maar dat voelt alleen maar geweldig!!
Bamtobe gefeliciteerd!! Wat veel jongens ineens?
SuusX ik heb ook echt al een buik, en ook ongeveer 1/2 kilo aangekomen. Maar we moeten nagaan dat ze best snel groeien maar nog niet heel zwaar zijn! En wat super fijn dat de pijn weg is!! Hopelijk blijft dat zo?

Tot nu toe 5 kilo aangekomen. Heb nu al 2 (!) weken niet op de weegschaal gestaan. Heb vandaag mijn leidinggevende ook weer voor t eerst in 2 weken gezien en die vroeg of ik niet een tweeling kreeg. Grapje natuurlijk, vond het niet superleuk maar ja het is sinds een halve week goed te zien. Waar mijn mannelijke collega toen positief zei 'oh je bent bijna op de helft', zei mijn vrouwelijke collega 'oh, je moet nog zo'n tijd'. Ik moest er wel om lachen. Zij dacht nl nog aan haar zwangerschap vorig jaar.

Jeetje wat een hoop jongetjes ja! Wordt tijd om er een paar meisjes tussen te krijgen hahaha

Heerlijk, over 7 weken heb ik 2 weken vakantie en daarna hoef ik nog maar 10 weken te werken voordat mijn zwangerschapsverlof begint! Zo'n goed vooruitzicht! Maar ik voel nu wel een beetje dat ik echt zaken moet gaan regelen.

Terug
Bovenaan