Uitgerekend november 2021

Dg, ah wat fijn dat de echo goed was! En dat ze het goed doet wel jammer van de placenta maar inderdaad meestal groeit die mee naar boven! Hopelijk ga je snel meer bewegingen voelen.

Lapjesendraadjes, zou best kunnen dat dat het was hoor je moet t ook maar herkennen haha. Bij de eerste was ik ook meer als 20 weken geloof ik..dus heel normaal. Zeker spannend de echo na wat er met je nichtje is gebeurt vreselijk dat soort verhalen helemaal van dichtbij..
Wij hebben een angelsound thuis die gebruik ik 1x per week om t hartje te luisteren. Dat stelt altijd weer gerust.

Amtk, oh wauw je ziet de kleine ook al echt bewegen dat is snel! Super leuk!!

SuusX, nouu ik zit al op 20+4 weken! En het is heel licht dat je mijn buik kan zien bewegen ahahah, maar inderdaad, zo cool!

Hoi hoi! Tijd geleden dat ik heb gereageerd hier!! Leuk om alle berichten te lezen!! Ik ben de 26e uitgerekend van ons 2e wondertje dus nu 15+4. We hebben gisteren pretecho gehad en het was heel duidelijk een jongen? we hebben al een vrolijke meid rondlopen van bijna 2? we hebben voor a.s. Vrijdag een taart besteld voor onze ouders en mijn zwager als bekendmaking van het geslacht? 
ik wil de COVID vaccinatie wel, maar wel pas na mijn bevalling. Onze verloskundige was geen voorstander en had voor mij goede argumenten, maar ik vind dat iedereen echt zijn eigen gevoel moet volgen hierin.  

Goedemorgen! We zijn nu 21+1, gaat snel!
Gister mijn wat moest zijn “20-weken echo” gehad. Ik probeerde het telkens duidelijk te maken maar ze doen het hier anders denk ik. Hij was na 5 minuten klaar en zei dat alles goed was maar daar had ik niet zo veel aan. Maarja op hoop van zegen.
Verder nog steeds erg moe, af en toe (door stress denk ik) hevige buikpijn/krampen. Werken is een goede afleiding en elke dag probeer ik te zwemmen! Wat doen jullie trouwens om te bewegen of sporten oid? Enige tips? Ik heb al yoga prettig ervaren! Hopelijk gaat het goed met jullie dames❤️❤️❤️

Amtk wat vreemd dat ze dan de 20 weken echo in 5 minuten gedaan hebben. Kennen ze dat daar misschien niet zo??Ik heb gisteren ook mijn 20 weken echo gehad en heeft zeker een half uur geduurt. Uiteindelijk had ik het geluk dat er een leerling bij was die ook even wilde oefenen met echo en mocht ik nog wat langer.
Alles was goed met de kleine en was goed gegroeid, volgens de echo van gisteren zou ik 3 dagen verder zijn dan met 12 weken vast gezet is.

25 juni heb ik weer een 20 weken echo op school als model voor de opleiding echoscopie, dus weer extra spieken?

Verder ben ik ook nog steeds heel moe en heb snel last van mn bekken. De kleine is lekker druk dus die voel ik ook heel vaak, en steeds beter. Ook aan de buitenkant zijn bewegingen nu soms al te zien.
Kwa sporten loop ik regelmatig en ga ik 1x in de week naar een fitness groepje voor zwangeren.

Oh als ik dit zo hoor, heb ik zoveel zin in mijn echo as maandag! ?
Ik voelde gisteren duidelijke bewegingen in de buik, wat duidelijk geen darmen waren haha. Ik voel mij dus helemaal gerustgesteld voor de echo!

Ik wandel zeker zo'n 3x per week een uur. Het zwangerschapszwemmen is helaas gestopt bij mijn zwembad dus nu moet ik naar een ander zwembad op zoek ?. Normaalgesproken trek ik baantjes, maar voordat ik zwanger was werd ik daar nog weleens in mijn buik geraakt dus dat durf ik nu niet.

Amtk, dat is gek zo'n korte 20 weken echo! Doet de verloskundige dat of een echo centrum? Waarschijnlijk kennen ze dat daar inderdaad niet ja..

Dvbm wat fijn zo'n goeie echo! En leuk dat je nog een x mag haha. Dat is nooit vervelend.
Wat rot dat je zo'n last van je bekken heb, loop je al bij de fysio? Dit is je tweede toch?
Mijn bekkenpijn die ik bij de vorige zwangerschap had is helaas ook alweer aan t opspelen als ik te lang zit hopelijk wordt t niet zo erg als toen.

Lapjesendraadjes, fijn he die bewegingen voelen! Zo bijzonder en zeker een geruststelling dan. Krijg je vast een goeie 20 weken echo van de week!
Wij hebben 21 juni 20 weken echo nog een weekje dus. Super zin in de kleine weer te zien!
Ik probeer 1x per week baantjes te zwemmen maar denk dat ik overga naar zwangerschap zwemmen moet ik nog even informeren wanneer dat is. En ik wandel ook een aantal x per week. En thuis mn yoga oefeningen.

Terug
Bovenaan