Uitgerekend november 2021

Amtk oefeningen doe ik al, gelukkig helpt het wel wat. Zwemmen is wat lastig omdat ik dat niet goed kan plannen (ik weet nooit hoelaat mijn man savonds thuis is).

Lapjesendraadjes wat fijn een goede echo!

SuusX ik tel ook af naar mijn verlof? 2,5 week tot de vakantie van 3 weken, dan nog 8 weken. Ik twijfelde eerst of ik 4 of 6 weken eerder zou stoppen maar heb nieuw (tijdelijk) werk en dat is tot nu toe eigenlijk 1 groot drama waardoor ik er ook helemaal geen zin in heb eigenlijk. Dus ga nu voor de 6 weken haha

Dat lijkt zo lang!! Waar gaan jullie heen op vakantie? Of is het gewoon een thuis vakantie? Ik hoop dat mijn verloofde lekker gaat werken en dat ik tijd heb als ik terug kom, ik heb hier nog een maandje te gaan dus dat zit wel goed. Ik verwacht niet ergens een baan te vinden als ik 7 maanden ben… maar proberen kan altijd ?

Wij blijven in Nederland. Gewoon met de caravan. Hebben wel gekozen voor een plek met privé sanitair, ideaal nu?
Camping de Beerze bulten, iemand toevallig ervaring mee??

Ik ga in juli 2 nachtjes met de Mr naar een hotel! Cadeautje van mijn ouders voor onze verjaardagen. De Mr weet nog van niets, ik moest alleen een geschikte datum doorgeven en opvang regelen voor de kinderen. De oudste blijft bij opa en oma en de jongste blijft thuis om voor de kat te zorgen. Mijn ouders hebben de rest geregeld. Ik heb ook nog geen idee waar we naar toe gaan, dat is nog even geheim.
Vind het zo superlief!! Wij gaan nooit zonder een of beide kinderen ergens heen en omdat ik rond die tijd nog aardig mobiel ben vonden ze dat we nu moesten.

Heb vandaag ook de afspraak voor de erkenning ongeboren vrucht geregeld en ga ons vanavond op de wachtlijst zetten voor een huwelijk. We zijn het al zo lang van plan en ineens was ik het zat hahaha. Hoppaaaaaa. Dat zal dan wel plaatsvinden na de geboorte, maar dat is mij best. We hoeven geen groot feest, dus het wordt naar het gemeentehuis met gezin en getuigen en daarna ergens lekker lunchen ofzo.

DvBM wat lekker! Geen ervaring maar dat wirdt vast leuk!
Lapjesendraadjes ahh wat een leuke verassing! En wauw! Zijn jullie al lang verloofd of was het gewoon een kwestie van we willen trouwen? Mijn vriend die wil het wel met feest en familie dus ik zal even moeten afwachten, als we terug zijn zullen we ook de erkenning regelen!
Wij gaan eind augustus een weekje naar Schiermonnikoog met mijn familie en ik heb hier nog twee weken vrije tijd op het eiland! Genoeg vakantie dus?

Haha zo grappig dat we allemaal al aan t aftellen zijn!
En wat een leuke berichten allemaal over vakanties, amtk een maandje is nog goed te overzien! Bkij als je dan weer in Nederland bent? En leuk naar Schiermonnikoog wil ik ook nog eens heen.

Lapjesendraadjes wauw wat goed! Jullie hebben groot gelijk! Wij zijn 1.5 jaar terug ook getrouwd op dinsdag ochtend in t gemeentehuis gratis haha en savonds met een koppel of 20 uit eten. Was een hele mooie dag en juist zo intiem met een klein koppel. Dus t hoeft helemaal niet zo uitgebreid om een mooie dag te hebben!

Wij gaan in augustus nog een weekje naar Overijssel daar hebben mn ouders een vakantie huisje op een natuurlijk camping. Lekker er nog ff uit ook. Hoop wel dat t dan niet zo heet is als nu...dit trek ik slecht hoor.

Echr zo leuk voel de baby echt steeds meer en soms echt langere periode achter elkaar. Morgen weer controle bij vk. En naar de bekkenfysio. Ik doe vervangend werk omdat ik op een zware afdeling werk als verpleegkundige dus werk nu op kantoor behandel plannen uitwerken enzo maar dat vele zitten geeft dus veel pijn in mn bekken. En dan loop ik al 2x per dag een rondje buiten tussendoor. Heel vervelend..benieuwd wat de fysio er over zegt morgen.

Ik denk dat we al sinds 2008 ofzo verloofd zijn ? echt erg. Er kwam alleen telkens wel wat tussen. En nu met de kleine op komst ben ik er opeens echt klaar mee haha.

Leuk, Schiermonnikoog! Ik ben daar nog nooit geweest, ik hoop stiekem dat we naar Texel worden gestuurd. Ik vind de boottocht gewoon zo leuk !

Ik had een beetje last van mijn bekken door het vele zitten. Opstaan was pijnlijk. Ik had een vrij oude bureaustoel. Heb vorige week met het arbo team van mijn werk gebeld en een afspraak met de ergonoom gehad. Die regelde dezelfde dag nog een andere stoel en heeft m goed afgesteld. De beste tip vond ik om de zithoogte iets hoger dan normaal te zetten en dan de zitting iets naar beneden te kantelen. Dan hebben je heupen meer de ruimte en is het ook makkelijker en minder pijnlijk om op te staan. Je bureau moet dan uiteraard ook een beetje omhoog zodat je armen nog steeds in een hoek van 90 graden op het blad kunnen rusten.
Dit scheelt allemaal heel erg veel! Ik sta nu weer zonder problemen op en kan ook weer gewoon lopen na het opstaan.

Terug
Bovenaan