Uitgerekend november 2021

Spannend Lapjesendraadjes! Gaat vast goed komen de 20 weken echo!

Zelf heb ik een wat minder gevoel. Ben nu op vakantie en voel de baby niet of nauwelijks. Weet dat sowieso de placenta aan de voorkant ligt maar aangezien dit de 2e ga ik er vanuit dat ik het toch wel echt wat zou moeten voelen.
Heb zelf vrijdag de 20 weken echo dus hopelijk in dat me gerust stellen. Ik groei opzich wel, zowel buik als borsten. Mijn hemel m’n borsten hebben echt ineens een groeispurt gemaakt! Manlief is er erg blij mee ??

SuusX dit is idd m'n 2e. Ik doe de fitness onder begeleiding van een fysio. Zij houd het mee in de gaten gelukkig en krijg ook extra oefeningen die ik thuis kan doen.

Zo leuk dat bewegen ? sinds vd week voel ik het zo duidelijk dat ik het soms al aan de buitenkant zie! Heel vroeg met 18 weken maar het is toch echt zo.. Heb het zelfs al vast kunnen leggen. 
Suus wat leuk ik heb mn 20 weken echo de zelfde dag als jou! 
Ik merk dat ik me steeds geruster voel en me eigenlijk niet echt meer zorgen maak op het moment, heel fijn.
Dvbm als hij aan de voorkant ligt opzich niet gek.. zal vast snel komen!! Snap als het de 2e is je verwacht dat je het sneller/meer voelt. 
Lapjesendraadjes succes alvast met de echo! Lekker lang naar je kleintje kijken.

DvBM dat vond ik dus ook, en zijn argument was dat het is omdat ik jong ben en gezond zou zijn, maar dat heeft niks met de groei van een baby te maken neem ik aan… En wat leuk! Ik vind het ook zo bijzonder om te zien hoe het daar in je buik ligt. En succes met je bekken.. oefeningen of zwemmen misschien een optie?

Lapjesendraadjes veel plezier met je echo vandaag (of als je hem al hebt gehad!). En wat goed! Wandelen is indd fijn, en is zwangerschapszwemmen anders dan gewoon zwemmen? Ik zwem nu gewoon in de zee voor 40 minuten, ook lekker op de rug met handen op de buik?

SuusX ik ben hier bij een gynaecoloog in behandeling, misschien dat dat het is… Had ik toch beter hiervoor een afspraak bij het ziekenhuis moeten maken. En wauw ook al zo goed bezig!!

AvdS geniet van je vakantie! Misschien is het gewoon een heel rustig mannetje, misschien voel je wat als je ‘s avonds je handen op je buik legt? Overdag voel ik ook niet heel veel maar in de nacht wel. En de borsten herken ik zo erg? Al zijn ze in het geheel heel anders, mijn tepels zijn denk ik wel 4 keer zo groot dan normaal.

Oh meiden, ik ben helemaal verliefd! Wat een opluchting om weer een kloppend hartje te zien en te horen! Ik heb totaal niet geslapen vannacht van de zenuwen (maar geen huilbui vooraf gehad, dus ik ga vooruit haha).

Het is een lekker beweeglijk kindje, maar omdat de placenta (dus toch!) aan de voorkant ligt voel ik daar niets van. Alles zag er goed uit, wat een opluchting!

En ik heb het toch toegestaan dat de Mr weet wat t wordt. Ik heb 5 minuten mijn ogen dichtgehouden terwijl hij en de echoscopiste tussen de beentjes keken en de navelstreng checkten. De Mr heeft beloofd dat hij echt niets zal zeggen en geen hints zal droppen. Ik hoop dat hij zich niet gaat verspreken!

Wat fijn lapjesendraadjes dat de kleine het goed doet en je niet hoefde te huilen van te voren haha.
Wat knap dat je dat kan dat de man het geslacht wel weet en jij niet haha lijkt me heel moeilijk voor jullie beiden ?
Je had de baby toch al wel gevoeld ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt? Kan deze nog omhoog groeien?

Wauw jilla dat is zeker snel als je t zelfs al aan de buitenkant ziet. Super leuk en heel bijzonder he!
Wat is het toch verschillend bij iedereen he.

Ik voel t ook voornamelijk in de avond of smorgens als ik net uit bed ben. Er lijkt wel een soort van ritme in te zitten haha.
Hebben jullie ook dat je de weken tot verlof aftelt? Ik nog 5 weken en dan 3 weken vakantie en dan nog 4 weken werken en verlof.. maar heb zo geen zin meer ? haha
Heb ook gewoon zin om alles klaar te maken in huis maar dat gaat niet want over drie weken komen de dakkapellen dus t is boven 1 bende van spullen haha.

Ja ik heb 1x een veeg gevoeld, met 18 weken, daarna nog wat geborrel en dat was het. Volgens de echoscopiste kan de placenta alleen nog maar naar boven, het zakt schijnbaar nooit naar beneden. Dus op een bepaald moment zal ik opeens veel meer gaan voelen!

Ik vind t ook spannend hoor, dat hij t wel weet! Hij heeft zich niet bijzonder blij getoond toen hij het zag, hij bleef gewoon neutraal. Maar ja, dat kan hij goed. Ik heb overigens wel het idee dat de echoscopiste de foto van het geslacht gewoon tussen de andere te downloaden foto's heeft staan. Ik zag er nl een die ik niet herkende. Heb m gauw weggeklikt hahaha

Lapjesendraadjes wat fijn een goede echo!! En wat spannend dat je man het wel weet haha hopen dat hij zijn mond kan houden.. Lijkt me zo zenuwslopend die 20 weken echo! 
Haha suus heb je al een aftel kalender hangen. Als je het zo zegt dan klinkt het nog maar erg kort tot verlof ? hoop dat je niet al te lang in de puin zit en straks lekker kan beginnen met alles! Hier ook in de ochtend, avond en rond etenstijd het meest actief. Ook gek hoe snel dat gevoel went? Dacht van te voren super emo te worden bij het eerste schopje maar het voelt al zo gewoon en natuurlijk.

Terug
Bovenaan