Uitgerekend november 2021

Jilla, jij ook de 20 weken echo vandaag toch? Heel veel succes en plezier! Wii mogen om 11.15 al gelukkig.

Het is stil de laatste dagen!

Oh succes!!
Onze kleine man is helemaal gezond! Hij was heel druk en lag er slecht voor haha. Dus duurde bijna een uur de echo. Placenta ligt wel wat aan de onderkant dus met 32 weken extra echo.

Heel leuk om weer even te kijken naar de kleine man ?

Ah gelukkig is alles goed gegaan ❤ hier ook, nog steeds een jongetje en alles in orde. Wat een mijlpaal toch weer, kon alleen maar glimlachen.

Dag dames!! Sorry ik kon voor dagen niet reageren, de app werkte niet meer, in zijn geheel, had een hele bericht getypt maar dat is dus nooit geplaatst :,)
Hopelijk gaat alles goed! Zo leuk goede 20-weken echos Jillla en SuusX!!!!
Ik denk dat ik ook maar een afspraak maak voor als ik terug in Nederland ben om het (veel te laat) te doen.
Verder super veel beweging, ze is echt lekker bezig daar. En vorige week een eerste vraag gehad of ik zwanger was haha! Ik zag de dame al elke week en het viel haar nu op! Wel gek zeg, gister 20e, nog 4 maanden tot de uitreken datum. Ik ben echt druk aan het zoeken naar een groter huis en uit aan het zoeken hoe ik het zal moeten oplossen in mijn huidige studio, maar het komt wel goed!
Hebben jullie al een naam trouwens? Wij hadden al een jaar een naam in ons hoofd voor een meisje!
Ik ben wel heel moe de afgelopen dagen, en ik heb voor het eerst een schimmelinfectie ? echt vreselijk, hopelijk gaat het snel over en komt het niet terug voorlopig ?

Wat fijn dat ook jullie een goede echo hebben gehad Jilla en SuusX!
Volgensmij is iedereen hier nu op/over de helft, wat gaat het stiekem toch snel!
Amtk ik heb hetzelfde probleem in de app! Het kopje mijn reacties is weg dus moet steeds zoeken naar de groep en kan niks versturen. Nu via de website gedaan. 
Wij hebben nog geen naam, wel al over gehad. Mijn man komt op heel andere namen uit dus dat word nog een uitdaging ? wel hebben we een paar namen die we allebei wel mooi vinden maar DE naam hebben we nog niet.
Ik mag vrijdag weer spieken ? toch blijft het steeds weer een beetje spannend of alles goed blijft gaan. 

Ik heb inderdaad ook al een aantal dagen problemen met reageren op het forum!

Wij hebben afgelopen vrijdag een goede 20-weken echo gehad. De kleine man lag er niet heel goed voor maar desondanks alles kunnen checken en zien. Dus hij is helemaal goed gekeurd (voor nu).

Inmiddels begin ik hem ook steeds beter en meer te voelen. Placenta ligt, net zoals bij onze eerste, aan de voorkant dus dat zorgt er voor dat het nog niet zichtbaar is als hij trappelt.

Hoe is het met jullie verder? De meeste rond de 20 weken nu?

Terug
Bovenaan