Uitgerekend november 2021

Ik heb de app verwijderd en weer opnieuw gedownload, nu doet hij het weer!
DvBM begrijp ik haha, jullie komen er sowieso wel uit, nog genoeg tijd!

AvdS wat fijn!! Ik kon een week geleden het nig zien en nu veel minder terwijl ik meer van binnen boel, kan de placenta van plaats veranderen? Ik ben nu 22+6!

Halleluja het is gelukt. De website geeft mij ook steeds problemen. Heel frustrerend!

Hier gaat het ook goed. De kleine stampt regelmatig tegen een orgaan aan, dus ik heb gedurende de dag een bepaald stuk boven mijn navel dat even hard wordt. Dus dan aai, praat of zing ik even terug. Verder voel ik niets dankzij de placenta.

De namen staan al weken vast voor zowel jongen als meisje. De Mr heeft nog steeds niets gezegd over het geslacht, ben helemaal trots op hem!

Advs ah super jij ook een goeie 20 weken echo! En de kleine lag bij jou dus ook lekker dwars haha. Bij mij was dat ook het geval.

We zijn denk inderdaad allemaal op of over de helft. De tijd gaat veel sneller nu hebben jullie dat ook? Die eerste weken duurden vreselijk lang..

Bij mij liep de app ook steeds vast maar inderdaad verwijderd en opnieuw geïnstalleerd nu gaat het beter.

Amtk, ja de placenta kan van plaats veranderen mede doordat je natuurlijk steeds meer groeit. Hij ligt nu ook echt aan de voorkant en hoe groter m’n buik wordt hoe meer hij zal verplaatsen.

AvdS waa super interessant, ik weet eerlijk gezegd niet heel goed waar die van mij zit… Ik denk ergens boven achter, daar zag ik de navelstreng naartoe verdwijnen.
Ben een heel schattig boekje aan het lezen die maand voor maand verschillende dingen uitlegt over de zwangerschap. Ik weet de naam nu even niet. Maar inderdaad lapjesendraadjes dat ze al heel veel horen en dat praten en zingen naast aanraking heel goed helpt, zo schattig!!! Dus ik heb me nu voorgenomen meer direct tegen haar te praten ? mijn vriend vond het wel interessant maar hij is Frans, dus we hadden vandaag een Nederlandse taal uurtje en hij heeft me geprobeerd voor te lezen ? super leuk natuurlijk, maar die zal nog Nederlands met het kindje leren denk ik.
Ik merk wel dat ik me waan in onwetendheid tijdens het kopen van spulletjes voor baby. Ik heb de lijst van prenatal en nog een maar maten en stof etc en welke merken voor apparaten pffff

Amtk, bijzonder he dat je kindje al zoveel meekrijgt nu al! Bij de eerste deden we altijd savknds een kort verhaaltje lezen voordat we gingen slapen. En toen ze geboren was gelijk mee verder gegaan iedere avond.

Haha ja je ziet door de bomen het bos niet meer he met spullen kopen. Wat vind je vooral lastig? Qua kleding zorg dat je niet te veel 50 en 56 hebt want daar groeien ze echt wel snel uit.. ik had nog zoveel dingen die ze toen niet eens aan heeft gehad zo zonde.
En verder lekker doen wat goed voelt en vooral niet druk maken haha.

Even vraagje.. hebben jullie ook vaak aandrang om te plassen ? Ik bijna de hele dag terwijl ik dan net geweest ben voelt t alsof ik weer moet. En vooral kleine plasjes. Heb geen blaasontsteking dat is al gecheckt. Denk dat mn baarmoeder erg op mn blaas drukt ofzo.

SuusX, het is heel verschillend. De ene dag moet ik heel veel kleine plasjes achter elkaar doen en de andere dag is het net alsof ik niet zwanger ben. Ook s nachts is het heel verschillend.

Ik heb deze week voor het eerst gedroomd dat de baby te vroeg kwam. Een vriendin zei dat dat heel normaal is?

En ik ben mij een beetje aan het oriënteren op draagzakken. Ik denk dat dat wel handig kan zijn, zeker omdat ik nog een kind heb rondlopen dat extra zorg nodig heeft (En ik dacht ook, zo kan ik achter het naaimachine kruipen en toch de baby dichtbij hebben haha). Hebben jullie ervaring met draagzakken die ook geschikt zijn voor newborns?

Terug
Bovenaan