Uitgerekend november 2021

Ja ook hier is sinds gister ook het 3e trimester aangebroken!
Wat gaat het snel! Manlief riep eergister nog tegen iemand: ‘neee joh, ze is 22 weken!’ ‘Ehh schat, bijna 27 ‘ ? hij schrok er zelf van hahahh
Gelukkig schiet de verbouwing hier aardig op. Onze slaapkamer is zo goed als klaar. Nu nog de peuterkamer, die wordt dit weekend gestuukt. Dus dan verven, vloer erin en dan kan ik los met inrichten en de babykamer in orde maken.

En nog maar 6 weken werken ?? gaan jullie ook met 34 weken stoppen of met 36?

Ik heb ook 1 keer een filmpje kunnen maken, althans dat dacht ik. Man lief zaf er niet veel op zei hij? alleen de echte flinke bewegingen en dat terwijl ik het wel zag haha.
Ik krijg inmiddels wel wat flinke trapjes die soms ook echt even een steek geven, maar goed dan weet ik iig dat het nog goed zit haha.

Kwa werk lijkt het nu al verlof, ik werk nu als uitzendkracht en word maar minimaal ingepland omdat de opdracht bijna afloopt. Na 27 augustus stopt het helemaal dus dan zit ik al thuis. En voor nog geen maand ander werk zoeken schiet niet op dus moet dan de ww in. Mn officiële zwangerschapsverlof zet ik dan op 4 weken vooraf omdat het dan toch niet uit maakt.

Als ik het vol hou, stop ik met 36 weken, dus hoef ik nu nog maar 9 weken te werken! Ik kijk er erg naar uit, niet dat ik mijn werk zwaar vind worden ofzo maar meer omdat het dan echt niet lang meer duurt voordat ik mijn kindje ga ontmoeten!

Ja het gaat hard he laatste trimester!
Dan gaat het weer zwaar worden ?
Mijn buik zit ook mega in de weg en inderdaad bukken gaat zeer moeizaam haha. Ik squat zeg maar en dan pak ik iets van de grond.
Ik werk door tot 34 weken moet ook wel want ben gedeeltelijk ziek gemeld. Maar vind het heerlijk hoor! Nog ff tijd met mn dochter en er moet nog genoeg gebeuren in mn verlof!
Hebben jullie het kaartje al klaar of ideeën?
Ik heb wel een super mooie gezien en denk eigenlijk dat die het wordt maar bewaar het verder voor mn verlof.

Wij gaan komende zondag nog lekker weekje weg met z'n drieën hier in Nederland hopelijk is het dan ook lekker weer zoals vandaag!

Ja inderdaad, een soort van squatten om iets van de vloer te kunnen pakken. Schoenen aantrekken doe ik nu met behulp van de trap. Ik realiseerde mij vandaag onder de douche voor het eerst dat ik mijn voeten niet meer zie hahaha. Zo raar!

Vandaag heb ik voor het eerst echt een uur lang pijn gehad onder in mijn buik. Wat het is geweest, geen idee! Misschien wel gewoon bandenpijn, het waren nl geen krampen ofzo maar een constante zeurende pijn. Baby was gelukkig wel lekker aan het bewegen. Ik heb ergens in mijn kast een positieonderbroek liggen, die moet ik morgen even opzoeken. Want ik denk dat mijn buik nu wat meer steun kan gebruiken. Eens kijken of dat prettig zit en dan zal ik er nog een paar aanschaffen.

Ik heb al wel een kaartje in mijn hoofd, maar de tekst weet ik nog niet echt. Wil ik een gedichtje en zo ja, welke dan? Ik vond het best lastig kiezen. Bijna alle kaarten lijken op elkaar, vind ik. Maar wat ik nu heb gevonden vinden we alletwee heel schattig en werden we alletwee enthousiast van.
Ik ben nu ook aan het bedenken aan wie ik het kaartje moet sturen.

Denk inderdaad dat het wellicht bandenpijn is, Lapjesendraadjes. Is het een beetje aan de voor/zijkant van je buik? Die banden rekken namelijk het meeste uit.

Ik heb heel vluchtig even gekeken naar een kaartje. Denk dat we een beetje in de stijl blijven als die van onze dochter. Heel simpel haar naam op de voorkant en niet te veel poespas, maar dan met blauw ipv een rozetint.

Ja de pijn zit inderdaad aan de voorkant en zijkant. Het trekt gelukkig wel weer weg.
Ik ben deze week dus gevallen in de winkel. Omdat iemand kwark of mayonaise had laten vallen en dat zag ik dus niet op de grond liggen toen ik de hoek om kwam. Dat was wel even schrikken hoor! Gelukkig viel ik op mijn kont en been en was baby lekker aan het bewegen, maar jee ik zat wel even te trillen!

Jeetje zeker schrikken lapjesendraadjes! Gelukkig viel je op de kont! Lijkt me zo erg als je op je buik terecht komt..
En het klinkt inderdaad als bandenpijn is dat al wat minder?

Hoe gaat het met amtk?? Hopelijk niet te ziek van de corona!

Wij vertrekken vandaag voor een weekje in een vakantiehuisje Hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Terug
Bovenaan