Uitgerekend november 2021

Ja, hoe is met de corona Amtk? Ben je al een beetje aan het herstellen?

De bandenpijn is inmiddels verdwenen, gelukkig maar!

Ik heb vannacht de nacht in hel gehad. De Mr is natuurlijk geopereerd en net als bij mijn operatie is onze oudste daar een beetje van slag door. Ik heb letterlijk bijna elk half uur op moeten staan en haar weer terug in bed moeten stoppen. 2x had ze haar hele bed afgehaald! Om 6 uur was ik het helemaal zat, toen had ik eindelijk twee uur achter elkaar kunnen slapen. Onze jongste stond toen op om naar haar werk te gaan. Ik heb toen maar tegen de oudste gezegd dat ze haar tablet mocht gaan halen. Toen was ze rustig en kon ik tot half 9 slapen, want toen moest ik de Mr uit bed helpen.
Dit belooft wat voor het moment dat de baby geboren is! Ik twijfel nu echt of ze tijdens de kraamweek wel bij ons thuis moet zijn.. maar eigenlijk wil ik niet dat ze dan weg is, want ik wil haar niet het gevoel geven dat ze er niet bij hoort.
En het maakt mij alleen maar meer dankbaar dat de Mr dan weer helemaal hersteld is! Dan kunnen we samen de nachten doen.

Geniet van je vakantie SuusX!

Lapjesendraadjes wat vervelend dat je zo'n rot nacht had! Hopelijk word dat wel beter voor je.
Lijkt me lastig om te moeten beslissen of je de oudste er bij wil hebben in de kraamweek, je wil dan eigenlijk ook met je gezinnetje compleet zijn.

Ik heb mn controle/groei echo gehad, was allemaal goed. Baby is wel klein maar wel netjes binnen de lijnen vannde groeicurve. Wij waren bij de geboorte ook klein en onze dochter ook dus is de kans op een grote baby ooknwat minder groot.
Bij de volgende controle krijg ik een Rhesus D prik, ik ben negatief en de baby dus blijkbaar positief.
Kaartje zijn we al uit, die staat klaar om. Besteld te worden?
Alleen de naam zijn we nog niet 100% over uit. Ik wel maar mijn man vind het lastig haha. Nu probeer ik evt nog een andere naam te vinden maar omdat ik deze naam al sinds bijna het begin heel mooi vind is jet lastig iets anders te vinden ?
Zijn jullie er al uit welke naam je gaat geven?

Goedemorgen dames!! Hopelijk gaat alles goed met jullie❤️
Sorry ik ben lang afwezig geweest, maar het gaat goed! Ik ben al 100% hersteld van corona en we waren sinds vorige maandag een week in de achterhoek in mijn ooms huis. Was lekker uitrusten en genieten van de zon, en dingen regelen, dus lekker productief.
Ik ben nu weer terug in mijn eigen huis maar het is toch overweldigend om te bedenken hier te moeten blijven dus ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest. Alles schoonmaken was even een prioriteit ? Ik ben zo uber emotioneel, ik huil bijna elke dag wel of het nou blij of verdrietig is. Verder ben ik elke seconde uitgeput en heb ik constant honger maar ook meteen vol na iets kleins. Het lichaam is bizar en bijzonder haha!
Ik merk wel dat ik heel veel angst en zorgen heb, meer dan ik zou willen toegeven, ik hoop maar dat alles goed komt vooral voor baby?

Lapjesendraadjes ahhh succes voor de komende weken!! Hopelijk is het allemaal te managen maar blijf goed op je eigen gezondheid letten, goed communiceren helpt misschien ook… Probeer ook momenten voor jezelf te vinden, dat is altijd fijn. En gelukkig gaat het goed met de buikpijn en een ongelukkige val! Ik kan het me voorstellen:(

Ik heb nog geen kaartje maar ook en vaag idee, maar kan je het niet pas maken als de baby er is? Ivm de info enzo. Ik zit nog met het regelen van een babyshower maar pff, ik wil er eigenlijk niet aan denken.

Geniet van de vakantie SuusX, het doet zo goed even eruit te zijn!!
DvBM ohh wat leuk! Ik heb vandaag de groei echo om 13:30, omdat ik geen 20wk echo heb gehad gaan ze kijken wat ze nog allemaal kunnen checken.
Wij wisten de naam al voor de zwangerschap er was hahaha, allebei heel blij mee!

Oh en nemen jullie de kinkhoest prik? Ik mag donderdag nog komen om er een te krijgen, leek me toch wel een goed idee.
Ik ben weer terug om lekker te kletsen, ik zal later laten weten hoe het is gegaan, zo een zin om baby te zien!!!! Ik zie haar al zo veel bewegen in mijn buik, hele bulten en knobbels die bewegen, haar favo plek in in mijn rechter rib, ouchhh!

Amtk, jeetje meid! Doe je een beetje rustig aan?
Teveel hooi op je vork nemen is ook niet goed hè?! En vraag familie om je te helpen!

Het geboortekaartje bestel je idd pas na de geboorte maar is misschien wel handig om te weten welke jullie mooi vinden en alvast een proefdruk te maken. Dan hoef je alleen maar de gegevens van de baby nog in te vullen en laten afdrukken zodra ze er is.

Ik heb de kinkhoestprik 2 weken geleden gehaald. Zo is de baby vanaf de geboorte beschermd en een groot voordeel is dat hij hierdoor de 2 maanden prik niet hoeft en zijn eerste prik pas later krijgt.

Ik heb vanmiddag samen met mijn moeder de baby weer gezien (groeiecho). Was het met de 20 weken een groot kind, nu is het lekker gemiddeld. Ben daar zo blij en opgelucht door! Gisteravond zat de kat op mijn buik en kreeg ik vervolgens een enorm harde por van baby, vandaag lag hij of zij wellicht daarom met de rug naar mijn buik toe in diepe slaap, helemaal opgekruld, handje tegen het wangetje aan ?. Helaas konden we dus niet alles goed zien en het was niet in beweging te krijgen! Waar ik de vorige keer recht in de ogen keek (creepy) waren de ogen nu gesloten. Maar de voetjes waren wel heel goed te zien, zo schattig!
En het geschatte gewicht is nu al zo rond de 1300 gram. Ben nu 28+3 dus ik denk dat daar nog wel 1,5 kilo gaat bijkomen! Ik kijk nu ook echt uit de bevalling, gek genoeg. Ik wil zo graag mijn kindje in het echt zien!

Wij zijn uit de jongensnaam, ben er zo blij mee! De meisjesnaam zijn we al vanaf het begin zeker over. Ik was bezig met het bewerken van het geboortekaartje en ik vroeg de Mr iets over de tekst (gewoon een algemeen iets he, iets als dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van) en hij zei dat hij bang was dat hij nu dingen zou gaan verraden. Ik vond het zo schattig, hij houdt het echt angstvallig voor zich!

De kinkhoestprik heb ik vorige week gehad, ik vond het wel belangrijk om te doen. Baby's zijn de eerste maanden zo kwetsbaar en kunnen er gewoon aan doodgaan! Sinds dit weekend is ook de jongste volledig gevaccineeed tegen corona, dus ook dat is zo'n puntje waar ik erg blij van word!

Jaa ik doe wel rustig aan hoor! Het is logistiek alleen nog even uitvogelen hoe en wat maar ik neem alle rust waar nodig!

Wat leuk om te horen lapjesendraadjes!!! En wat fijn dat alles goed gaat, zo schattig he op de echo nu. Ik had vandaag ook een groeiecho maar omdat ik geen 20 wk had heeft ze alles wat nog kon gecheckt en alles was goed! Ze is al 1600gr dus lekker op schema (vandaag 31wk) en ze heeft hele mooie volle lippen? we zijn echt helemaal verliefd. Ze ligt met haar hoofd al helemaal ingedaald en ik denk en voel niet dat ze nog gaat omdraaien. Al gaan haar billetjes soms van de ene kant naar de andere haha! Wel heel fijn hier een echo hebben vergeleken met Sint Maarten, op alle vlakken. Ik werd wel ontzettend beroerd tijdens het liggen daar, ik moest weer huilen maar gelukkig was de echoscopist heel lief.

Ohh en wat leuk dat jullie de naam ook al weten, ik verheug me op alle geboorte verhaaltjes! Ik ben nu echt dagelijks bevallingsvideo’s aan het kijken, new addiction, helemaal geweldig. Mijn moeder heeft me aangeboden bij haar thuis te bevallen omdat ze een ligbad heeft, wat wel heel fijn is. Ik heb over 2 weken een bevallingsbespreking dus we zullen zien!
En klopt! Vooral nu alles zo steriel is geweest is het beter, ik was blij dat het niet te laat zou zijn maar ik heb ‘m donderdag!
En dan ga ik ook maar kijken naar geboorte kaartjes, nog een aanrader waar ze te bestellen?

Wat fijn dat je echo goed was Amtk! Zo leuk he, om weer een kijkje te nemen!
Ik vraag mij af of je wel kunt bevallen in een ligbad, volgens mij heeft dat onvoldoende ruimte om te kunnen bewegen of voor de vk om er makkelijk bij te kunnen en moet je eigenlijk een bevalbad huren.

Terug
Bovenaan