Uitgerekend november 2021

Oh het geboortekaartje heb ik bij MadeforMoments gevonden, maar ik moet zeggen dat er heel veel websites zijn waar je kaartjes kunt bestellen. Gewoon zoeken op geboortekaartjes en dan kom je sowieso op de grotere webwinkels uit

Ik ga een kaartje laten maken bij 4cards.nl
Is een kleinschalige webshop voor geboortekaartjes. Heb de vorige kaartjes (van onze dochter) daar ook besteld en werd zo goed geholpen daar dus ik ga daar weer bestellen.
Ze heeft me zelfs al een persoonlijk berichtje gestuurd toen ze zag op insta dat ik zwanger was. Zo lief! Dan kun ik ook het ook iemand

Lapjesendraadjes jaa zeker!! En ik bedoel meer om de weeën op te vangen! Mijn moeder zei dat dat haar heel goed heeft gedaan, en dan gewoon met en bed op klossen :)
En dankjewel! Ik ga maar even uitzoeken hoe en waar!
En AvdS begrijp ik, lijkt me ook leuk ze in de zelfde stijl te houden dan. En super attent is dat! Ik was even de doos geboorte kaartjes van mijn moeder aan het doorzoeken en ik zag hele schattige (maar tsjee wat waren het er veel!) en dan ook van 2/3/4 broertjes/zusjes, super leuk!

Ha allen! Ik vandaag precies 26 weken en wat gaat de tijd snel laatste paar weken... Ze beweegt goed, komende week heb ik een pretecho voor m'n zoontje van 9 jaar ingepland, zo bijzonder dat hij haar ook gaat zien! 

Amtk, ah op die manier! Ja lijkt mij ook heerlijk (of onder de douche). Ik wil zelfs proberen om in bad te bevallen en wil daarom ook in een geboortehuis bevallen. Ik heb nu al weken niet meer in bad gezeten. Ik kom er zo moeilijk uit!

Ik ben wel benieuwd of de babyboom ook nog in november is. Een collega van mij gaat in september bevallen en wil in hetzelfde geboortehuis als ik. Zij is al gewaarschuwd dat de kans aanwezig is dat er geen ruimte is!

Letstryagain, oh wat leuk ja! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Als ik straks 34 weken ben, gaan we nog een weekend weg met de familie om het huwelijksjubileum van mijn ouders te vieren. Zou ik dan ook een vluchtkoffer moeten meenemen, denken jullie? Het is op 1,5 uur rijden vanaf huis.

Lapjesendraadjes inderdaad, ze zeggen dat er weer veel zwangere zijn en het overal erg druk is. Hoop voor je dat er plek is als het zover is! Ik ga/moet zoiezo naar het zkh dus dat scheelt.Als ik in mijn omgeving kijk zijn er ook mega veel zwanger en uitgerekend tissen eind september en half november.

Ik zou met het weekendje gewoon kijken wat het beste voelt voor je gevoel. 34 weken is nog wel vroeg maar niet uitgesloten natuurlijk. Bij mijn 1e zijn we toen ik 34 weken was voor de laatste keer een dag wat verder weg geweest, heb toen geen vluchkoffer oid meegenomen. En mocht het nodig zijn en je hebt wat nodig zal er vast wel iemand zijn die op en neer kan rijden toch? Zo zou ik denken iig?

Letstryagain, wat leuk dat je voor je zoontje een pretecho gepland hebt! 3D of een gewone? Hij heeft ook wel een mooie leeftijd om dat goed te snappen!
Wij hebben de 3D echo op usb, maar mijn dochtertje van 2,5 ziet alleen de baby en heeft er geen besef van dat het haar zusje is haha.

Letstryagain wat fijn! Inderdaad ook leuk voor hem om de baby op die manier te kunnen zien!

Lapjesendraadjes jaa ik vind het nu nog heerlijk in bad te gaan, we met een koude fles water naast me!!! En ik ben toch ook heel geïnteresseerd in zo een geboortehuis maar ik heb tot dusver nog niks in mijn regio gevonden, heb jij je al aangemeld? Ik heb begin september een bevalingsgesprek dus hopelijk dat het dan wat duidelijker wordt.
Hoe lang is het? Voor 2 dagen zal het misschien niet nodig zijn, het is nog best vroeg maar als je het spannend vindt gewoon doen, het is goed er een klaar te hebben (moet ik ook maar aan beginnen!)

Zijn jullie ook zo ontzettend snel uitgeput ? Ik woon op 3 hoog maar de trappen zijn niet te doen soms?

Lapjesendraadjes, ik zou je vluchtkoffer lekker thuis laten nog.
Stel, alhoewel de kans heel klein is, dat je moet bevallen dan heb je toch sowieso spullen voor het weekend bij je? De kleine zal tegen die tijd nog niets nodig hebben omdat het dan sowieso te vroeg geboren zal worden en in de couveuse moet en zal in het zh zal blijven. Dus die heeft dan ook niets nodig.

Jeetje meiden, we komen langzaamaan bij onze geboortemaand, november! Spannend hè?!
Hoe voelen jullie je?

Terug
Bovenaan