Uitgerekend november 2021

Hoi meiden, ik ben ook weer van de partij na een weekje weg te zijn geweest. Nu nog lekker een week thuis en dan nog 1 maand werken tot t verlof!
We hebben een heerlijk weekje gehad, het weer was wel slecht dus dat was jammer alleen ik slaap zo slecht ben zo intens moe...en mn dochter is iedere dag rond 6 uur wakker. Dus uitgerust van vakantie niet echt ?

Lapjesendraadjes de tas zou ik inderdaad lekker thuis laten hoor! Net als wat de anderen zeggen.

Ja spannend richting de laatste maandjes! Hopelijk kan ik over een maandje eindelijk aan de baby kamer beginnen en alles uitzoeken wat er nog nodig is. Mn handen jeuken haha.

Hoi allemaal!

Ik ben ook wel wat meer moe nu. Ik moet na fysieke inspanning (een wandeling bijv) echt wel even uitrusten voordat ik iets anders kan doen!

Dank voor jullie advies over de vluchtkoffer wel of niet meenemen!

Wij hadden zaterdag wel even een spannende avond. Ik voelde nl baby niet meer! Normaalgesproken is deze altijd vanaf zo half tien actief aan het bewegen, maar nu dus helemaal niets! Ik ben op mijn zij gaan liggen maar ik was zelf zo moe dat ik in slaap ben gevallen. Wat een opluchting toen ik om 6 uur s ochtends weer wat beweging voelde!
Maar het is wel minder krachtig dan voorheen. Misschien komt dat wel omdat baby meer kracht in de beentjes dan in de armpjes heeft en het al met het hoofd naar beneden ligt? De placenta ligt nog aan de voorkant, waar de beentjes nu zitten.

En wat ik dan wel weer leuk vind, is dat ik nu al 12 (!) weken geen gram ben aangekomen! Het is overigens niet te zien aan de buik hoor, mensen vinden mij inmiddels enorm!

Ik kijk echt uit naar mijn verlof. Nog maar 6 weken en 3 dagen...

Lapjesendraadjes jeetje zeker spannend! Zou je niet even bellen met de verloskundige? Voor dat soort dingen mag je zeker altijd bellen hoor! Ik heb het een paar weken terug ook gehad en toen even hartje wezen horen. Maar de kleine bewoog de dag erna weer zoals voorheen.
Hoe gaat het met je partner eigenlijk? Hersteld hij een beetje?

Ik had vanavond lichte paniek..bijna een uur lang voorweeën gehad moest ze exht wel weg zuchten en waren best pijnlijk. Maar ze stopten dus wel vanzelf weer..ga morgen voor de zekerheid de verloskundige bellen. Hopelijk is het niks!

Goedemorgen!
SuusX lastig is dat met vakantie, maar nog maar 1 maand werken is heel dichtbij! En voorweeën?! Kan dat nu al?! Klinkt gelijk zo heftig, ik ben enorm aan het lezen omdat ik echt geen idee heb wat ik moet verwachten daarvan!!

Lapjesendraadjes mijn vk zei ook altijd bellen mocht me zo iets opvallen, kan nooit kwaad even na te vragen of het oke is. En kwa gewicht doe ik je dat niet na, vanaf 28 weken ben ik 8kilo aangekomen, en baby is nog niet eens volgroeid haha. En inderdaad, hoe is het met je Mr, verloopt het herstel goed?

Vandaag 32 weken! Ik ga morgen voor 5 dagen naar Parijs, ik zit alleen in een kledingcrisis, ik heb echt geen idee wat ik moet meenemen :( gelukkig voel ik me een stuk opgewekter en minder snel vermoeid dus daar ben ik al blij mee! Ik hoop dat het met iedereen nog goed gaat❤️

Ach jeetje SuusX, nu al voorweeen! Heftig! Hoop dat het bij 1x blijft en dat de kleine nog lekker even blijft zitten.

Ik heb de afgelopen week wel al een paar harde builen gehad, als ik een drukke dag achter de rug had. Hebben jullie dat ook al gehad?

En hebben jullie al enig idee hoe de kleine ligt? Al met zijn/haar hoofd richting de uitgang of nog in stuit?
Ik durf het nu niet meer zo goed te zeggen. Voelde eerst voornamelijk linksonder veel getrappel maar sinds een dag is het een beetje overal ? dus geen idee wat hij daarbinnen allemaal aan het doen is ?

Amtk, wat leuk Parijs! Heel veel plezier alvast. Hoe gaat het met jou en je verloofde? Geen ruzies meer gehad? Ben je nog goed mobiel? Ik kan niet meer zo lang wandelen haha. Bij mn eerste zwangerschap heb ik nooit een voorwee gehad hoor dan hoor je dat ook niet zo vaak.
De verloskundige maakte zich geen zorgen over de voorweeën ze zei dat het bij een tweede vaker voorkomt met deze termijn.. dus laten we hopen dat het verder rustig blijft. Ik heb ook wel het idee dat de baby lager ligt..of t lijkt maar zo. T voelt met wat meer druk van onderen ofzo..verder beweegt hij nog enorm veel haha en de bewegingen zijn soms flink pijnlijk ?

Advs, harde buiken heb ik al heel vaak gehad en kan verder niet zoveel kwaad gelukkig! Haha die bewegingen overal voelen herken ik wel ja.

SuusX, ja ik dacht ook even om de vk te bellen, maar het was zo laat dat ik het heb gelaten. Plus dat ik t eerder die dag wel even had gevoeld.

Jeetje joh, nu al voorweeen! Ja daar zou ik ook van schrikken!

Ik mag vrijdag weer voor controle naar de vk. Zin in! Ik denk dat ik direct ook weer bloed mag laten prikken, om de ijzerwaarde enzo te controleren.

De Mr is weer aardig op de been. Hij wandelt weer. In het begin ging dat schuifelend, maar we hebben gisterenavond een wandeling gemaakt waarbij ik hem op een gegeven moment moest vragen om het aub wat rustiger aan te doen omdat ik het niet kon bijbenen hahaha. En hij rijdt weer auto. Tillen doet hij nog niet en mag hij ook nog niet, dat duurt helaas nog wel een paar weken.

Amtk, ik denk dat zodra mijn verlof begint, ik ook weer zal aankomen hoor. Nu ben ik nog zo druk met werk en met thuis dingen doen (boodschappen sjouwen, huishouden doen) waardoor ik denk dat dat de gewichtstoename tegen houdt.

Wat leuk, Parijs!! Ik zou gaan voor laagjes. Leuk jurkje/maxi jurk of zwierige rok met leuke top. Vestje mee voor koelere momenten. Sorry, ik ben altijd wat klassiek en misschien wat ouderwets/minder hip qua kleding. Ik leef deze hele zomer al in drie rokken en wat jurken hihi
Ik heb 2 jaar geleden in Frankrijk mijn eerste rompertjes gekocht bij Obaibi. Wat een leuke zaak is dat zeg!

AvdS baby ligt al sinds vorige week met het hoofdje naar beneden (te zien op de echo). Mijn collega zag al een week geleden aan mijn buik waar de baby lag. Gisteren zag ik dat voor eerst ook zelf in de spiegel! Enorm schattig, je ziet echt dat t rechts ligt! Ik ben erg benieuwd of het al ingedaald is. Ik denk zelf van niet.
Ik heb volgens mij 1x een harde buik gehad ofzo. Maar ik weet het niet zeker. Ik denk dat ik vaker bandenpijn heb. Ik heb ook ondanks het smeren wat tijgerstreepjes aan de onderkant van mijn buik.

AvdS ik heb ook regelmatig harde buiken, vooral ‘s avonds na een drukke dag inderdaad. Maar ik heb er geen last van gelukkig! En als ze niet is omgedraaid ligt ze netjes met haar hoofd beneden, al erg laag. Billetjes en beentjes verplaatsen zich wel van links naar rechts, en inderdaad ook heel veel haha! Ik merk ook dat het contact steeds persoonlijker wordt, dat ze echt reageert op mijn aaien en duwtjes, super lief, ik lig soms even met tranen in mijn ogen.

We zijn nu onderweg, werd super misselijk net en moest overgeven :( maar ik las dat dat vanaf nu weer terug kan komen. Hopelijk val ik de rest van de reis in slaap (we reiden met de bus).

SuusX Jaa, ik heb ook zin! Daarna wordt het wel echt aanpakken in huis en organisatie, de kraamzorg komt de 15e al langs! En gelukkig nog mobiel, zolang ik genoeg slaap hihi!
Het gaat beter, we hebben wel nog een hevige ruzie gehad vorige week… Het is lastig, maar daarna is het wel bij hem binnengedrongen. Dus we zijn nu op een veel betere voet met elkaar en ik hoop dat het zo blijft!

Lapjesendraadjes Dat heb ik voornamelijk mee haha, jurken en flared pants, en nu zwanger heb ik het zelf ook. Ik pas geen van mijn bh’s meer dus ik draag al voedingbh’s en ik heb alles wat niet stretcht achtergelaten bij mijn oom. En wat schattig, heb je ze nog liggen?? En wat fijn en snel gaat het herstel, hahaha moet ik ook even om lachen, ik herken het ook het te snelle lopen? Bij mij verplaatst ze af en toe van plek maar vooral billen rechts en voorkant ligt links.

Terug
Bovenaan