Uitgerekend november 2021

Lapjesendraadjes wat fijn dat de mr al wat meer op de been is! Vanaf wanneer mag hij weer tillen? Wel zwaar voor jou dan dat jij dat soort dingen moet doen of gaat het wel?
Ik heb maandag hb laten prikken dus hoor volgende wk wat daar de uitslag van is. Maar verwacht daar niks geks van die is meestal wel prima.
Wat grappig dat je collega precies kon zien hoe de baby ligt.

Amtk, dat is al snel de 15e leuk! En fijn dat het tussen jou en je verloofde weer wat beter gaat zijn jullie met z'n tweeën naar Parijs? Geniet ervan! Hopelijk hebben jullie lekker weer.

Ik vanmorgen ook weer wat.. ik ga al jaren naar de wasxsalon dus vanmorgen mocht ik weer en ik lig al ietsje hoger zodat ik niet zo plat op mn rug lig werd ik alsnog niet goed...viel bijna flauw heel vervelend zeg! Hele dag een beetje raar gevoel nog.
Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook een x gehad dus herkende t wel maar wel echt naar. Jullie ook dat gevoel wel eens als je te plat op je rug ligt?

SuusX Ja we zijn samen! Hij komt uit Parijs dus het is vooral vrienden en familie bezoeken, en ja mooi weer is voorspeld :)
En ik heb het al twee keer gehad! Eerst bij de echo, maar misschien ook omdat dat apparaat nogal in de buik drukt. En eergisteren bij de dermatoloog, ik vroeg haar van tevoren al of ik even recht op kon zitten en ze was super lief, zette bank recht dus gelukkig ging dat prima! Maar het is zeker iets om op te letten…

Hier ook regelmatig harde buiken, maar vaak kan ik dat wel herleiden uit de bewegingen van de baby. Als ze echt flink in mn buik trapt dan word hij hard.

Met op m'n rug liggen is het wisselend, de ene keer kan ik lang op mn rug liggen en de andere keer totaal niet. Ligt denk ik aan hoe ze ligt.

Gisteren had ik ook een oeps moment. Mijn moeder wil iets met naam erop kopen voor mijn dochter namens haar nieuwe zusje. Maar ze vroeg of het dan leuk is om de naam van haar zusje erop te zetten. Dus ik zei dat ik het misschien een beetje vreemd vind om er ... (toen zei ik de waarschijnlijke naam) op te zetten. Oeps?
Ik probeerde er een beetje overheen te praten dus hoop dat ze het niet goed opgevangen heeft haha.

Goedemorgen,
Hier ook alles goed! Was even minder actief op het forum. Gaat nu snel he dames?

Ik ben nu 31+4 weken zwanger. Voel mij goed, meest vervelende is nog steeds brandend maagzuur als ik in bed lig de avond/nacht. En merk wel dat het de laatste weekjes zijn. Allemaal net ff iets zwaarder ;). Jullie babykamers ook bijna klaar? Iemand nog een tip voor een goed badje voor de baby?

Fijne zondag!

Ik heb dus last van een te lage bloeddruk...kon vrijdag geen bloed geven (kwam maar een half buisje uit) en vervolgens viel ik bijna flauw... vrijdag een nieuwe poging wagen! Ik heb al een paar weken dat ik mij af en toe wat licht in mijn hoofd voel, maar ik dacht dat dat kwam door de drukte. En op vrijdagmiddag slaap ik tegenwoordig 2 uur op de bank, ben mega moe.
Om 4 uur klaar wakker zijn. En kramp in mijn kuiten.... bleh! Zoals de Mr zegt, ja de finale is nu echt aangebroken. Dit is allemaal zodat je heel graag wilt bevallen! Nou, dat wilde ik sowieso wel, maar dit is echt niet leuk meer. Nog 10 weken te gaan..

Ik heb een bebe jou tummy tub als badje. Daar kunnen ze minstens 6 maanden in. Het leek mij zelf wel lekker omdat het dan nog een beetje lijkt alsof ze in de baarmoeder zitten. Mijn zusje vindt een badje helemaal niets, die doucht de hele tijd met haar baby, maar dat lijkt mij dan weer zo'n gedoe.

Gisteren kwam de autostoel binnen, vorige week het nachtlampje (van Nijntje, zo schattig, we zijn er allemaal weg van!). Alleen de box moeten we nog op mp kopen. Dat is de taak van de Mr maar die is volgens mij overweldigd door het aanbod hahaha
En nog een kastje ophangen en de beschadiging van het ledikantje repareren.
En daarna nog wat kleertjes enzo.

Dvbm ohjee haha hopelijk vergeet ze het of is het haar niet opgevallen! Mijn man heeft laatst ook perongeluk de naam verklapt maar het is waarschijnlijk niet opgevallen haha.

Ik ben ook begonnen aan de baby kamer, mn man heeft hem toch leeg gehaald ik kreeg het er zo onrustig van dat het allemaal last minute werk zou worden. Dus heb alle kleertjes uitgezocht kijken wat ik nog nodig heb. Binnenkort de gordijnen ophangen en afmeten die moeten nog versteld worden.
Een badje moet ik ook nog hebben maar twijfel nu ook voor een tummy tub, wist niet dat je die tot zo lang nog kon gebruiken!

Lapjesendraadjes, vervelend he die lage bloeddruk ik heb het mijn hele leven al maar als ik zwanger ben nog erger. Bij mij lijkt t nu wel weer meer last te geven ook. Als ik te lang sta of het te warm heb word ik ook draaierig heel vervelend. Ik las dat je dan juist alles moet gaan aanspannen omdat je bloed dan goed gaat stromen en je hart dus sneller gaat kloppen.. wie weet helpt het!

Wij hebben gisteren een tummytub opgehaald die we mogen lenen. Bij onze dochter had ik die geen maar ben ik naar babymassage geweest, toen deden ze aan het einde altijd de kindjes in de tummytub,dat vond ze heerlijk.
Maar we hebben ook een badje, moet zeggen dat ik dat voor het echte wassen wel fijner vind.
Mee onder de douche heb ik uiteindelijk ook veel gedaan maar toen was ze al een maand of 3, net iets minder "breekbaar" ? ik legde haar op het aankleedkussen op de grond met alleen een luier aan en lekker onder handdoek. Deed eerst mn eigen wassen zodat ik zo goed als klaar was, daarna pakte ik haar. Met afdrogen hetzelfde, weer op het aankleedkussen met snel een luier en lekker ingepakt. Het is wel meer gedoe als ik zo terug lees haha. Maar voor mn gevoel viel het wel mee, het badje moet ook vol, leeg en schoon.

De babykamer hadden we al, hier hoefde alleen het bedje weer op. Dus dat is klaar. Kleertjes al ui gezocht en in de kast gelegd, moet ze alleen nog ff een keer uitwassen.

Hoi dames, wat fijn dat het met iedereen goed gaat!! Krijg hier steeds meer stress omdat er (zogenaamd, valt best mee) nog zoveel gedaan moet worden ? Ben blij als ik alle klusjes af kan strepen.. Alles is wel zo goed als in huis, alleen nog wat spulletjes om de boel aan te kleden. Kwaaltjes valt nog steeds alles mee naar die maagzuur savonds in bed pff dat is echt vervelend! Gelukkig heb ik dat maar af en toe. Vakantie zit er voor de meeste alweer op geloof ik? Nu aftellen naar het verlof dames! Phoe het begint ineens zo 'echt' en dichtbij te komen. Kan niet wachten om de kleine man te ontmoeten.

Terug
Bovenaan