Uitgerekend november 2021

DG dat is wel gek, want als je op een etage woont moeten ze ook telkens naar boven komen. En de tafel: inderdaad, mijn moeder heeft mij ook op een tafel verwekt?
Maar als je inderdaad 5 weken moet wachten + kraamweek ben je al 300 kwijt, kan je inderdaad beter een bed kopen en weer verkopen oid als je hem niet meer nodig hebt!

Gatsie dames, opeens een hoge bloeddruk! Ik kan mij voorstellen dat dat even schrikken is! Ik heb nog steeds weinig kwaaltjes. Ben ook niet misselijk ofzo.

Ik heb het gehaald tot mijn verlof en ben er zo blij mee! Volgens mijn leidinggevende zag ik er opgelucht uit hahaha. Ik kreeg een grote bos bloemen van mijn collega's en iedereen was echt superlief voor mij. Ik werk samen met een heleboel afdelingen dus ik ben eigenlijk de hele dag bezig geweest met afscheid nemen. Ik heb zelfs een half uur bij mijn onderdirecteur gezeten. Ik heb zoveel steun gekregen van iedereen ook in het voortraject en iedereen leeft zo enorm mee, dat is echt hartverwarmend!

En nu zit ik dus thuis! Ik heb gisteren gelijk maar even de box opgezet. Medipoint is langs geweest met de klossen enzo. Die dingen zijn zwaar, dat had ik niet verwacht!

Ik ben vandaag (10 dagen voor uitreken datum hahaha) compleet verrast met een babyshower !!! Alle familie was gekomen en we hebben spelletjes gedaan en loads of food en alcoholvrije drankjes? echt geweldig, ik had het zo niet zien aankomen! Zo lief van mijn zussen. Ik eerst in tranen maar daarna echt overdonderd van de verassing. Zo leuk!! Morgenochtend komen we achter mijn zus haar kindjes geslacht!

Ahhh Amtk wat moet dat een enorm mooie verrassing geweest zijn!! Maar goed dat je zelf toch niks hebt geregeld uiteindelijk haha. Wat leuk dat je zus ook zwanger is, hoe ver is ze al? Nou nu nog lekker nagenieten van de leuke dag ☺
Ik heb toevallig gisteren mijn babyshower gehad ? mijn familie en vriendinnen hadden een high tea geregeld was ook een heerlijke middag. 
Morgen de ligging echo maar voel echt dat ie nog steeds in stuit/dwars ligt ? zal dus waarschijnlijk deze week of begin volgende week ook al een uitwendige versie krijgen denk ik.. 

Wat leuk Amtk en Jilla van jullie babyshower!
Ook ik ben dit weekend verrast met 2 babyshowers nog wel! Eentje van de familie van de beste vriend van m’n man waarmee we al jaar en dag kerst, oud&nieuw etc vieren. Dus met de dames van de familie zijn we lekker gaan high tea-en.

En als klap op de vuurpijl stonden vanochtend ook nog eens m’n beste vriendinnen op de stoep en namen me mee brunchen! Zo onverwachts! Die van zaterdag wist ik al wel, maar deze totaal niet!
Had een heel lijstje gemaakt met wat we vandaag allemaal zouden gaan klaar zetten voor de baby en afmaken, maar dat heeft manlief grotendeels gedaan in de tijd dat ik lekker aan het kletsen en eten was. Zo fijn!

Het gaat spannend worden nu hè?! De meeste van ons nu met verlof en de uitgerekende datum komt steeds dichterbij

Advs, wauw zelfs 2 baby showers! Super leuk
Dit is wel jouw tweede zwangerschap toch?

Jilla, leuk dat je een baby shower had fijn he even in het zonnetje te staan! En is de baby goed verwend? Succes straks met de liggingsecho.. hoop dat de kleine toch zelf goed is gaan liggen!

Amtk, wat leuk ook een baby shower! Heerlijk van nagenieten nog! Jeetje nog 9 dagen nu tot de datum gek he!
Ik liep met de eerste 10 dagen overtijd hahah op dag 9 ingeleid ?

Hier allemaal nog een beetje in de ziekenboeg had mn verlof wel anders voorgesteld..balen! En mn man is met z'n eind opdracht bezig voor z'n opleiding dus of aan t werk of aan t studeren.. ik vind t wel zwaar zo in mn eentje hoog zwanger met mn dochter.. ze gaat wel 2 dagen per week naar opa en oma zodat ik even wat in huis kan doen of even niks kan doen. Laatste loodjes! Nog 18 dagen ? vrijdag weer een groei echo en controle in het zh.

Leuk dames, zo plotseling verwend worden met babyshowers!!

Mijn verlof is begonnen met een blaasontsteking. Vorige week brandde het in mijn schaamstreek bij het opstaan en lopen, maar omdat ik geen pijn had bij plassen dacht ik dat het met indalen te maken had. Heb het tijdens de controle besproken bij de vk en heb op haar aanraden vanochtend wat urine laten testen bij de ha. En helaas, positief!

Ik heb gisterenochtend helaas iets te veel gedaan met als resultaat enorm pijnlijke harde buiken in de middag. Ik hou vandaag maar een rustdag.

Wat leuk die onverwachtte babyshowers! Ik had ergens ook wel stiekem gehoopt dat ik er nog 1 zou krijgen hihi. Maar denk dat dat nu noet meer gaat komen.

Lapjesendraadjes vervelend van de blaasontsteking! Zeker zo dicht naar het einde waarbij je vaak al vaker naar de wc moet.
En dat te veel doen ken ik wel, nou doe je ook wel snel te veel in dit termijn merk ik zelf?
Ik heb nu vooral savonds/snachts last van mn bekken links achter. Dat is echt pijnlijk als ik me om wil draaien. En als ik me met 1 been afzet kraakt het allemaal haha (zelfde idee als dat je vingers knakken), kan geen kwaad volgens de vk dus daar gaan we maar vanuit
.

Terug
Bovenaan