Uitgerekend november 2021

@ Eva Christina Oh wat een super uitslag? heel fijn. Kan me voorstellen dan je dan inderdaad echt wel even in spanning zit zeg! Pf ja duurt nog zo lang haha

@ Froemeltje Ik ben ook nog steeds wel echt moe inderdaad. Ben nu 13+6. Hoop dat het snel minder wordt. Ga vandaag het sporten weer oppakken, ben benieuwd hoe dat gaat haha. Natuurlijk 1,5 maand helemaal niks gedaan om rustig aan te doen en kon het natuurlijk ook nog niet echt mededelen?.

Oe leuk de 19e alweer? wij de 27e en dan kunnen we hopelijk het geslacht zien, ben zo benieuwd!!

Hebben jullie ook al nagedacht over vaccineren? Aangezien ze het er nu over hebben dat zwangeren wél gevaccineerd kunnen worden en dat dit zelfs advies is nu. Ik vind het zo lastig...

@babygul wat toevallig zeg! ?@Eva Christina, ik ben nu 11+3 dus ik hoop ook echt dat de vermoeidheid snel over gaat! Al merk ik echt wel verschil tussen m’n eerste en deze zwangerschap! Door die dreumes die we nu rondloopt is het een stuk moeilijker om echt je rust te pakken haha?

@KimvdMark ja lastig dilemma is dat met de vaccinatie he.. Ik heb besloten om het niet te doen, ondanks dat het wordt aangeraden. Ik vind dat er nog te weinig bekend is over wat de lange termijngevolgen voor de baby kunnen zijn (denk dan meteen aan het Softenon probleem in de jaren 60). Ze baseren hun advies op aannames en ik zie liever echt wetenschappelijk bewijs met dit vaccin! Maar dat is natuurlijk nog niet mogelijk omdat het er pas zo kort is.. Dus ik houdt de komende maanden nog maar gewoon lekker extra afstand, al worden de mensen in mijn omgeving wel langzaamaan allemaal ingeënt dus dan is dat ook weer iets minder hard nodig!
Maar iedere situatie is uniek dus kan me ook goed voorstellen dan het voor anderen wel wenselijk is om te vaccineren!

Vaccineren ben ik nog niet over uit helemaal omdat ik nu net 1week weer naar buiten mag nadat ik corona heb gehad, waarvan ze ook nog niet veel weten wat het doet met ongeboren kindje... Heb al wel gelezen met welke je evt geënt mag worden als je het laat doen.

Vanmorgen heb ik mijn nipt test laten doen dus spannende dagen komen nu daarna heerlijk met m'n zoon op terras om te vieren dat we vandaag 12 weken zijn volgens zh berekening! Was wel even gezellig

Ik had vanmorgen de 12 weken echo!
Alles is goedgekeurd ?
Het was erg lastig om de baby op te meten/het hartje voor langere tijd te beluisteren, omdat hij/zij heerlijk aan het dansen was in mijn buik, het zag er zo vrolijk uit!
Zo bizar om te zien, want zelf voel ik er natuurlijk nog helemaal niets van!

Uiteindelijk is alles wel gelukt en ben ik één dag eerder uitgerekend: 23 november. Dus vandaag 12weken+1dag.

Vrijdag prikken voor de NIPT! Het volgende spannende moment!

@Leli: wat fijn dat het uiteindelijk gelukt is om jouw kleine spring in 't veld op te meten! Ging bij mij ook niet zo 1, 2, 3, haha! En had ook dezelfde gedachte: ik voel hier niets van, zo gek!
Ik duim voor je dat je NIPT ook goed nieuws zal brengen!

@leli wat fijn zeg! Heerlijk om te kunnen genieten van een goede termijnecho! Spannend de NIPT, maar die uitslag is ook vast wel goed!!

Terug
Bovenaan