Uitgerekend november 2021

Wat super fijn leli dan zijn we toch niet meer op dezelfde dag uitgerekend haha. Volgens de echo was ik ook twee dagen eerder maar omdat ik via Icsi zwanger ben geraakt houden we de datum van het zh aan dus de 24e.

Even een heel andere vraag: wat voor wandelwagen hebben jullie (op het oog)? Wij willen nog wel naar een zaak waar je de wagens kan uitproberen op een parcours, maar willen echt niet het duurste van het duurste aanschaffen.
Op dit moment staat de Easywalker Harvey 2 mij erg aan.

Dankjulliewel!! En die NIPT, opzich maak mij mij daar ook niet heel druk om, maar het blijft wel spannend haha! Vooral ook die naalden ?

Wij hebben de wagen uitgezocht: Dubatti One. Nog niet gekocht, maar wel een offerte van laten maken. Pas na 20 weken wil ik zulke dure dingen aanschaffen

@Eva Christina wij konden via via een nog echt super nette maxi cosi mura kinderwagen overkopen met alles erop en eraan, dus dan hebben wij gedaan ?.

@Eva Christina wij hebben de Mutsy Icon vorig jaar gekocht voor onze dochter en die gaan we nu weer gebruiken!
Mijn tip: ga eerst in een winkel verschillende uitproberen om te kijken welke je wilt en daarna een paar weken wachten en aanbiedingen in de gaten houden! Wij hebben de onze uiteindelijk een paar weken later voor bijna de helft van de prijs kunnen kopen omdat er toen een hele goede aanbieding kwam!

[quote quote=10446889]@Eva Christina wij hebben de Mutsy Icon vorig jaar gekocht voor onze dochter en die gaan we nu weer gebruiken!
Mijn tip: ga eerst in een winkel verschillende uitproberen om te kijken welke je wilt en daarna een paar weken wachten en aanbiedingen in de gaten houden! Wij hebben de onze uiteindelijk een paar weken later voor bijna de helft van de prijs kunnen kopen omdat er toen een hele goede aanbieding kwam![/quote]
Zo dan! Bijna voor de helft, wauw!

Ja, sowieso willen we naar een winkel om te proberen. Ben me nu online al wat aan het inlezen- en kijken. Vriendinnen van mij hebben hun wagens ook in een combi deal gekocht. Hoop ook zoiets te kunnen doen.

[quote quote=10446851]@Eva Christina wij konden via via een nog echt super nette maxi cosi mura kinderwagen overkopen met alles erop en eraan, dus dan hebben wij gedaan ?.

[/quote]Super fijn! Wij kunnen ook heel wat overnemen van familie en vrienden. Maar 'n wagen waarschijnlijk niet. Ach, niet erg om dat dan toch zelf aan te schaffen ?

Ik weet het nog niet zeker, maar heb wel een groot vermoeden. Ik zou dan ook in november zijn. Onverwacht maar heel gewenst. Als ik het zeker weet lijkt het me idd leuk om contact te hebben met andere vrouwen.

Terug
Bovenaan