Uitgerekend november 2021

Uiteindelijk is vandaag de termijnecho gelukt en ben ik een paar dagen terug gezet! Nu 11+1 weken en de uitgerekende datum is 28 november ?
Hebben al mooi een gevuld maagje en blaasje kunnen zien, mooie ruggengraat en de hersenen waar al een hersenbalk met twee delen zichtbaar was! Blijf het zo bijzonder vinden he, zo'n klein wezentje in je buik van een centimeter of 5, waar al alles op en aan zit! ?

Ik sluit me aan bij froemeltje! Ben alleen iets verder, 12+2. Een prachtig kindje met armpjes, handjes, beentjes en de teentjes waren al zichtbaar. Ze heeft de aorta ook laten zien, wat bijzonder al zo helemaal compleet!

Kunnen jullie er een beetje van genieten?

@with love Wat super fijn? super goed joh! Heerlijk genieten nu.

Ik kan er zeker wel van genieten alleen komt soms toch de onzekerheid om de hoek kijken. Hebben jullie daar ook last van? Het liefst hoor ik elke dag het hartje even? Ik heb 27-5 pas weer een pretecho staan dus moet nog even geduld hebben.

Pff, wat zat ik ongeduldig te wachten op m'n NIPT uitslag! Ik had op 29 april laten prikken met nevenbevindingen en had nog steeds niets gehoord. Dacht dat ik gebeld zou worden, maar bleek net MAIL te hebben ??? Alles is godzijdank goed!

@Kim: ik heb de 26e pretecho. Nog lang wachten, hè....

@withlove wat fijn zeg! Heerlijk om je kleintje zo te mogen bewonderen!
@Eva Christina wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat je even in spanning hebt gezeten maar gelukkig is alles goed!!

Nu ik een goede termijnecho heb gehad kan ik echt genieten! Al merk ik wel dat de vermoeidheid steeds erger wordt ?
Verder heb ik op 19 mei een echo als proefpersoon bij de Fontys en daarna pas weer de 20-weken echo!

@ Froemeltje: hoever ben je nu? Ik hoop dat je vermoeidheid t.z.t. toch wel wat gaat afnemen! Ik was tot 10wk echt heel moe, zo'n moe die met niks te vergelijken is. Nu, 15wk, die opvallende moeheid niet meer maar wel sneller door mijn energie heen.

Terug
Bovenaan