Uitgerekend november 2021

Spannend! Kan goed hoor @letstryagain. Ik ben nu ruim 13 weken en voel het nu ook. Nog niet altijd even duidelijk, maar het is er wel!

Hebben jullie nog veel last van kwaaltjes?

De kwaaltjes vallen hier wel mee. Heb voor m’n gevoel ook weer wat meer energie, wel vaker hoofdpijn nu. En moest van de week ‘s nachts ineens overgeven ?
@withlove en bij jou dan?

Ik heb sinds een weekje door dat ik de kleine 'bol' voel als ik plat op mijn rug lig (vaak in bed). Nog geen losse bewegingen, maar ik kan de omtrek van de baby voelen. Ook al zo fijn!

Kwaaltjes hier op 't moment ook minimaal. Soms weer ff misselijk en energie ook niet op en top, maar beter dan tussen week 7 en 10! Over anderhalve week pretecho, wooehoee! Ben dan alweer 17 weken. Gaat zo bizar hard ineens!

Ga het morgen bekendmaken in mijn klasje kinders (29 kinderen tussen de 5 en 7 jaar). Heel benieuwd naar hun reactie! ?

Dat scheelt al heel veel! Bij mij was het zo goed als over, maar nu is het al 3 dagen terug. Super misselijk en extreem moe.

Oh EvaChristina! Ben heel benieuwd naar hun reacties. Ik ga het vrijdag aan ze vertellen! Blijf je na de bevalling ook werken?

@With love: oehhh wat leuk dat jij het ook deze week gaat vertellen! Hoe oud zijn de kinderen waar jij voor staat? Ik zal vertellen hoe de reacties bij mij waren ?

Ja, na de bevalling blijf ik werken. Ik werk nu 4 dagen en wil, na mijn verlof, tot aan de zomer van 2022 3 dagen gaan werken. Afhankelijk van hoe dat is voor mij en hoe het met onze kleine gaat, wil ik in september 2022 op 3 blijven of terug naar 4.

En jij?

Het was hi-la-risch! Ik had foto’s afgedrukt van babyhaaitjes in een ei, dolfijn en olifant in de baarmoeder. Filmpjes gekeken van een schildpad die uit z’n ei kroop en een zeepaardje dat alle baby’s eruit perste. Toen de foto van mijn echo en de vraag: “Wat is dit dan voor een baby?”. De reacties! ? Poes, tukan, olifant, eenhoorn! Uiteindelijk kwamen we uit op een mensenbaby en vertelde ik dat die in mijn buik zit. Sommige koppies stonden op standje verbazing en anderen hadden een big smile op hun snoet ? De beschuitjes gingen er ook goed in; er zijn 15 blauwe gesmeerd en 14 roze. Nog één weekje wachten (ongeveer) dan kan ik het ze vertellen (heb woe 26 pretecho in de avond).

Hoe ga jij het vertellen, With Love?

Ah wat leuk! Leuk idee ook om het zo te doen. Met roze en blauwe snoepjes. Verwacht dat sommigen het al gehoord hebben :)

Hoop dat het je gaat lukken! Blijf je dan ook de eindverantwoording houden?
Ik stop nu helemaal met werken. We hopen straks 2 kindjes te hebben en wil wel blijven invallen, maar geen vaste dag meer. Nu ben ik veel meer bezig dan die ene dag. En vind het door corona er ook niet leuker op geworden.

@Eva Christina wat een leuke manier om het bekend te maken zeg! Mijn vriend werkt ook in het basisonderwijs, groep 7, en heeft het vandaag ook verteld tegen zijn klas! De kinderen waren helemaal enthousiast!

Mijn cliënten zijn van zodanig laag niveau dat het gros niet eens in de gaten zal hebben dat ik zwanger ben haha! Toen ik het tijdens mijn eerste zwangerschap aan een paar wat hoger niveau cliënten vertelde waren ze vooral bang wat het voor hen zou betekenen als ik er een paar maanden niet was hahah!
Ik: "ik moet je trouwens nog even wat vertellen, ik heb een baby in mijn buik!"
Client: "oh maar wie moet er dan de gesprekken met mij voeren als jij weg bent?"
??

Terug
Bovenaan