Uitgerekend november 2021

@With Love: mijn beste vriendin is in september (2020) bevallen en een andere afgelopen maart. Bij beiden alleen partner (of 1 ander persoonlijk iemand) aanwezig. Ook geen directe familie in de wachtkamer ofzo. Verder niks bijzonders gehoord m.b.t. mondkapjes dragen ofzo.

Ik dacht gelezen te hebben dat je bij 't ziekenhuis waar ik wil bevallen (in kraamhotel), je een sneltest moet doen voordat je wordt opgenomen.

Dank je wel @EvaChristina! Het scheelt dat ik ook alleen mn man erbij wil hebben. Maar heb de hoop dat het deze keer thuis lukt!

Wij hebben vandaag helaas te horen gekregen dat ons kindje in mijn buik is overleden, er was geen hartactiviteit meer. 2 uur later is het bloedverlies ook daadwerkelijk begonnen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap en dat er in november maar heel veel mooi, gezonde kindjes mogen worden geboren ❤️

Ach jeetje @froemeltje,
Met tranen in mijn ogen lees ik jouw berichtje. Wat een verdrietig nieuws ?

Ik wens jullie veel sterkte, wat moet dit vreselijk voor jullie zijn.
Ik denk aan jullie.

Een digitale knuffel van mij

Froemeltje, wat een verdrietig bericht.. Ik sluit me aan bij de andere dames en wens je verder veel liefde en kracht toe! Ik hoop enorm dat je de tijd krijgt (van bijv. je werkgever en verdere omgeving) om het verlies te verwerken.

Nog een digitale knuffel voor jou! ❤

He ladies, is het een idee om onze uitgerekende datums hier te bundelen + een jongen/meisje, als we dat t.z.t. weten? Zovan: iemand begint en de volgende kopiëren, vullen aan, etc.

Terug
Bovenaan