Uitgerekend november 2021

@eva, nee, de 16 weken echo! Eind juni hebben we de 20 weken echo pas

@withlove, ja erg he, dat weer?!
Ik droom ook zo vreemd. Heel realistisch ook. We hebben een nieuw huis gekocht en dan droom ik bijvoorbeeld dat de badkamer 5 douchecabines heeft ? hoe kom ik er op hahaha

@Leli: De 16 weken echo? Wat wordt daarop gecheckt? Of woon je in België/Duitsland, dat het daar anders is? Ik heb alleen rond m'n 7e week vroege echo, dan termijn in mijn 12e week en dan officieel pas weer met 20 weken. Die van a.s. woensdag is pretecho en niet bij verloskundige.

Ik droom ook veel. Van realistisch tot filmscenario’s (combi realistisch en fictie, vaak met veel actie, vreselijk om daaruit wakker te worden, haha!) tot aan complete fictie (elfen, andere werelden en zo) ??

[quote quote=10451455]Eva Christina 3/11 – geslacht woe a.s. bekend
KimvdMark 11/11 – geslacht zat a.s. bekend
With Love 21/11 – geslacht blijft een verrassing
Leli 24/11 – geslacht 9 juni bekend
[/quote]Ik ben 24 november volgens zh uitgerekend. En wij hebben op 3 juni echo voor geslachtsbepaling en hopen we het dus ook te weten.

Was even druk de afgelopen dagen verjaardag van mijn zoon die 13 is geworden dat in etappes gevierd. En vandaag een nieuwe bank gekocht die binnen nu en 12 weken geleverd word haha.

Jullie al wat dingen aangeschaft zoals baby kamer of wagen?

Nou dat heb ik dus ook. Alleen dat mijn partner me elke nacht 'verlaat' hoop dat het snel over is.

Ik heb alles nog van ons eerste kindje! Dus heb weinig tot niets nodig.

Eva Christina 3/11 – geslacht woe a.s. bekend

KimvdMark 11/11 – geslacht zat a.s. bekend

With Love 21/11 – geslacht blijft een verrassing

Leli 24/11 – geslacht 9 juni bekend

Kadootje en frummel 24/11 – geslacht 3 juni bekend

Wij hebben de kinderkamer en de complete kinderwagen + maxi cosi en bijbehoren al. Ben nu druk aan het verven (meubeltjes zijn van marktplaats en die knap ik zelf op). Voor de rest al wel wat kleertjes maar nog niet te veel. Jullie dan?

Wij nemen het ledikant en de commode over van mijn nicht, alleen nieuw matrasje. Zijn nog in goede staat; gaan we pas in de zomer ophalen (we wonen niet erg groot dus kunnen het niet echt fijn opslaan). Box willen we, ook rond augustus, via marktplaats op de kop tikken. Ben al wel oriënterend bezig en zie dat er veel in omloop is. Ook op de kinderwagen zijn we ons aan het oriënteren. Rond 20wk willen we naar Babypark in Barendrecht om wagens te zien, te rijden en hopelijk onze slag te slaan!

Verder heb ik dingen toegezegd gekregen van een andere nicht, bijv. kolfset, triptrapp stoel.

Ik heb zelf welgeteld één mutsje en een paar handschoentjes gekocht. De rest van de pakjes (nog niet mega veel, hoor!) allemaal gekregen.

Ik denk dat wij in de zomer echt pas fysiek zullen gaan ombouwen met grote spullen. Maar heb al veel plezier in het oriënteren!

Morgen pretecho, zooooooveel zin in!! ???

@Eva Christina aaaah spannend! En dan horen jullie direct wat het wordt? Wij hebben donderdag as de pretecho maar ik ben zaterdag as jarig dus vieren we mijn verjaardag met een gender reveal taart en klein groepje familie haha, als het goed is lekker in de tuin ☀️. We moeten dan dus nog 2 dagen wachten voordat we weten wat het wordt ??

Terug
Bovenaan