Uitgerekend november 2021

@eva, nee, dat is een pretecho. Daar moet je zelf voor betalen!

Ik heb zojuist de uitslag van de NIPT gehad: alles is goed ? erg fijn om die bevestiging te hebben!

@Leli ah wat fijn?

Ik had vandaag controle bij de verloskundige. Hier was ook alles goed. De baarmoeder komt al mooi omhoog. Het hartje ook weer gehoord?

@Leli: ohhhh, ik snapte er al even geen snars meer van ? Leuk hoor! En fijn dat alles bij de NIPT goed is teruggekomen. Weer 'n mijlpaal behaald!

@Kim: ja, wij horen het direct. Hebben geen behoefte er een reveal van te maken voor onszelf. Alhoewel ik wel nadenk over hoe ik dat donderdag aan m'n klas ga vertellen, die zijn (ook zo) nieuwsgierig!
Wel heel erg leuk dat jullie het combineren met je verjaardag! En heel fijn dat je controle goed was.

Ik heb die morgenochtend eerst nog. Voor 't eerst hartje horen! Heb afgelopen avond waarschijnlijk voor 't eerst wat gevoeld, één plopje en een plopje gevolgd door 'n soort 'rimpeling in het water'. Collega's die al kindjes hebben, beaamden inderdaad dat dat iets geweest zal zijn. Voelde zo tof en vreemd tegelijk! ?

Wij hebben ook de kamer via marktplaats en die hebben we zelf helemaal geschuurd en geschilderd. Ook het badje en de Maxi-Cosi kinderwagen aangeschaft. En m'n dochter van elf heeft een pakje van Nijntje gekocht en een nijntje knuffel voor haar broertje of zusje ?

Verder wil ik liefst eerst weten wat het wordt voor ik meer dingen koop haha ? nu is alles wit met grijs dus kan voor beiden.

@kadootje Ah wat lief dat je dochter ook wat gekocht heeft? ik wacht nu ook op het geslacht zodat we gericht kunnen shoppen haha.

@ Evi hoe was de echo vandaag??

Terug
Bovenaan