Uitgerekend november 2021

Zo, even stil geweest! Ging gistermiddag voor 't eerst sinds lange tijd (en voor het eerst sinds zwangerschap) zwemmen: heerlijk 35 a 40min banen getrokken, maar wat was ik ka-pot naderhand ??

De echo hadden we om 19uur (ik kon toen al slapen, hahaha!) en de baby lag echt eigenwijs met de rug naar de echoscopiste. Uiteindelijk was er wat beweging en zag ze 3 streepjes: "Wat betekent dat?" Vroeg ik, dat het een meisje zou zijn maar dat ze dat nog wel van opzij wilde controleren. Na wat gepor en gewiebel verplaatste de baby zich volledig en zei ze: "O! Ik heb het fout: het is een jongetje!" Nou, inderdaad: wat een uitsteekseltje! "Altijd de 20 weken echo afwachten, hoor." Zei ze nog. Maar serieus, of dit in 2,5e week nog in schaamlippen 'verandert', betwijfel ik zeer. Dus ik zou zeggen: een jongetje! ?

Leuk dat ook de oudere zus wat heeft gekocht, Kadootje!

En zaterdag krijgen jullie het ook te weten, Kim, nieuwsgierig?? En hoe gaan jullie het bekendmaken?

Aah wat leuk een jongetje?? gefeliciteerd. Zal vast niet meer veranderen toch. Hoe ver ben je nu? Pff haha heftige workout dus. Ik ben vandaag weer wezen fitnessen maar is ook echt even rustig opbouwen en sws natuurlijk niet te gek doen?

Wij hebben vanmiddag de echo gehad. Eerst leuk naar de baby gekeken, was lekker druk en aan het bewegen ?. Daarna ging ze afgeschermd van ons het geslacht bekijken en ze zei ‘Ja ik heb het gezien’. Dus ze zal het wel duidelijk gezien hebben haha. Ze heeft het in een gesloten envelop gedaan en deze hebben we naar een bakkertje gebracht, zij gaat de taart voor ons maken?. Ben nu nog benieuwder dan ik al was ? nog 2 dagen wachten haha. En dan samen met mijn ouders en zus en m’n vriend z’n ouders en zussen de taart aansnijden zaterdagmiddag. We hebben wel een usb-stick gekregen met daarop alle foto’s, dus die ook maar even laten liggen tot zondag?. Het is dat ik toevallig jarig ben en toch een taart nodig heb haha maar anders zou ik er denk ik niet een apart feest voor organiseren ofzo, nu kan het mooi gecombineerd.

Dankje! ? En nee, ik verwacht het ook niet. Net zo min dat ze een fout heeft gemaakt. Maar hoorde vandaag een collega over haar vriendin vertellen dus met 17 weken (ben nu 17wk1d) een pretecho bij verloskundige had, waarbij ze zeiden: een meisje. Met 22 weken pas 20 weken echo: o nee, toch een jongen.
Zooo, dan heb je er flink naast gezeten ?? Vergissen is natuurlijk menselijk maar het lijkt me zo bizar!

Ohhhh wat zenuwslopend dat je nu nog 2 dagen moet wachten, Kim! Met zo'n usb op de plank, pfoe! Komt het bezoek vroeger op de dag of later? Hoop vroeg(!) anders moet je de dag nog zien door te komen.. ?

Oooh haha dan moet je echt weer even schakelen ? lijkt me inderdaad amper kunnen om dat “mis” te hebben.

Pff ja hou maar op haha. Nee rond kwart over 4 gaan we de taart pas doen want m’n zus moet eerst nog werken. Maar ach wacht al 16 weken dus die 2 dagen kunnen er nog wel bij. Maar wordt wel steeds spannender. Hoop dat het dan bij de 20 weken echo nog wel steeds hetzelfde is? nog maar even wachten met allerlei kleertjes kopen dan hahah.

Eva Christina 3/11 – jongen

KimvdMark 11/11 – geslacht zat a.s. bekend

With Love 21/11 – geslacht blijft een verrassing

Leli 24/11 – geslacht 9 juni bekend

Kadootje en frummel 24/11 – geslacht 3 juni bekend

Kim, heel veel plezier vandaag bij het dubbele feest van verjaardag èn genderreveal! Ik ben plaatsvervangend nieuwsgierig voor jou!

Wij hebben 11 juni de 20wk echo en als alles dan goed is, gaan we onze eerste, en waarschijnlijk enige, grote uitgave doen: de kinderwagen. We hebben er veel zin in om te gaan 'test-duwen', wordt dan ineens zo echt!

Hoe is het met jullie buiken? Ik ben smal ('k ben half Indonesisch, half Nederlands) daardoor groeit mijn baarmoeder meer omhoog dan in de breedte. Mijn baarmoeder komt nu al tot boven mijn navel, zei m'n verloskundige, maar is wel in verhouding naar draagtijd. Alleen lijkt mijn buik daardoor groter, haha! I don't mind ?

Dank jullie wel?☀️ we hebben er ook nog eens heel mooi weer bij. Heerlijk dit zonnetje.

Wij krijgen in november een zoontje ??? zo leuk om het te weten nu!

KimvdMark schreef:
Dank jullie wel?☀️ we hebben er ook nog eens heel mooi weer bij. Heerlijk dit zonnetje.
Wij krijgen in november een zoontje ??? zo leuk om het te weten nu!

Ohhh gefeliciteerd, Kim! Ook een zoontje! ? Wat een heerlijk geslaagde dag met ook nog de zon erbij en de uitkomst van de taart!

Terug
Bovenaan