Uitgerekend november 2021

Wat leuk zeg @kimvdmark!! Gefeliciteerd ?

@eva, mijn buik is echt best wel flink aan het worden haha. Wat ik nu dus erg vervelend vindt, is dat ik van veel (oudere) dames hoor dat zij het pas bij 5 maanden zagen, blabla. Ik weet dat ik er niet naar moet luisteren, maar toch vind ik het vervelend. Al die adviezen en opmerkingen... Maar het schijnt erbij te horen, misschien wordt ik ook wel zo na de bevalling hahaha!

Ik merk wel dat mijn borsten ineens wat kleiner worden. Mijn pasgekochte bh's zijn nu weer iets te groot, terwijl ze vorige week perfect zaten. Ook dat schijnt erbij te horen, maar toch maakt het mij echt wel wat onzeker. Hebben jullie dat ook?

Gefeliciteerd beiden een jongetje! Super leuk wij hopen donderdag het te horen super spannend natuurlijk haha.

Mijn buik is ook inmiddels zichtbaar en ben best wel stevig van mezelf zeg ik zelf altijd dus had niet verwacht al zo vroeg een buik te zien maar hij is toch echt zichtbaar?

Enige wat ik nog steeds voel zijn m'n borsten die geregeld zeer doen, daarnaast snachts heb ik het vaak warm dus de deken gaat geregeld af en kan soms nog wel slapen maar merk dat ik nu wel iets meer energie weer krijg, maar ja als dat alles is. Haha

Lekker genieten dames van het mooie weer vandaag ik ga zo met m'n schoonmoeder even winkelen en boodschappen doen voor der verjaardag.

Dank jullie wel? nu nog heel hard nadenken over een naam. We waren het alleen direct eens over een meisjesnaam?

Ik heb ook weer veel meer energie en voel de baby sinds een week regelmatig bewegen, alsof er gekriebeld wordt vanuit m’n buik haha. Mijn borsten zijn naar mijn idee nog maar een heel klein beetje gegroeid. Ik draag nog steeds m’n normale bh’s al merk ik dat de omvang nu wel wat strakker gaat zitten. M’n buik is ook al goed zichtbaar, al is het voor sommige mensen nog wel de vraag of het van het eten komt of omdat ik zwanger ben?. Dat zal wel snel veranderen denk ik.

Hele fijne zondag allemaal ☀️

Zo, met dit mooie weer zit ik weinig op mijn telefoon! Heerlijk hè!? Ik smeer me wel goed in, maar ga de zon niet vermijden (kan ook niet met pleinwacht op werk) maar ben ook niet panisch wat betreft zwangerschapsmasker.

Mijn buik is ook lekker aanwezig. Ik ben smal van mezelf, dus ik draag wat smaller en hoger/meer naar voren (buik is wel in verhouding met aantal weken, morgen 18). Ik ga niet meer zonder positiebroeken of rokken de deur uit ?

Ook mijn borsten gaan nu groeien en worden steiger. Ik had nooit een decolleté en nu ineens wel, beginnend nog maar erg leuk, haha! Eigen bh's passen nog wel. Gaat gestaag.

Qua baby voelen vind 'k nog wel vaak giswerk! Heb 2x zeker plopjes gevoeld. Maar het is ook mijn eerste..

Oh meiden, ik heb voor het eerst een soort van mental breakdown. Ik merk echt dat ik voor het eerst super veel last heb van de hormonen..
Gisteren hadden mijn vriend en ik een flinke discussie. En ergens weet ik dat ik die gestart ben, maar ik kan dat dus niet uiten. Dus nu geef ik hem maar de schuld van alles en verdraai ik bewust zijn worden, in de hoop dat hij medelijden met mij krijgt hoe hij overkwam op mij... Toch erg?!

En nu voel ik me dus zo schuldig. Loop al de hele ochtend te huilen en waarom?! We hebben de discussie van gisteren uitgepraat (wat haast weer uitmondde in een discussie omdat ik mij te goed voelde om m'n excuses aan te bieden ?). En nu kan ik dus niet stoppen met huilen...

Ik ken mijzelf echt niet zo. Schaam me ook echt diep tegenover mijn vriend.. Maar dit tegen hem zeggen, dat durf ik dan weer niet. Daar voel ik mij dan weer te goed voor ofzo?
Het is raar. Echt een vreemd gevoel..
Ik zit mezelf even flink in de weg op dit moment..

Zo. Moest het even kwijt haha

@leli aaah wat rot zeg, kloten hormonen. Wel heel herkenbaar. Ik ben een aantal keren ook om iets kleins zo intens boos geworden, dat ging echt nergens meer over. Alsof er een deken van boosheid over me heen viel, echt idioot. Later bij het uitpraten kan ik wel toegeven dat het overdreven was en door de hormonen komt en gelukkig was het daarmee ook wel weer klaar maar jeetje die boosheid herkende ik van mezelf ook echt niet.

Kan me voorstellen dat je de trots hebt en het niet durft toe te geven. Ik ben zelf altijd een open boek geweest en vertel graag hoe ik me ergens bij voel of waarom ik me gedraag zoals ik doe, dus dat maakt het voor mij wat makkelijker?

Gelukkig is het allemaal voor een goed doel?

Oh ja, zo herkenbaar! Ik zie ook overal dingen die er helemaal niet zijn bij mn man. Dat hij me geen aandacht geeft enzo. Echt zo balen! Maar ja, het hoort er wel bij.

Mijn buik is al flink groot aan het worden. Draag het weer helemaal aan de voorkant, dus het zal met 40 weken wel een flinke toeter zijn. Merk nu wel dat ik meer last krijg van mn banden enzo.

Heerlijk hè dit weer! Geniet er ook echt van. Gewoon rustig aan doen.

Hoe is het met iedereen? Voelen jullie de baby al regelmatig? Ik de ene dag wel en de andere dag niet. Maar is zo’n bijzonder gevoel? ondertussen druk bezig met de kinderkamer. Alle meubeltjes zijn nu geverfd.

@kadootje: hoe was het donderdag??

Terug
Bovenaan