Uitgerekend november 2021

@kadootje en frummel

Wauw, wat goed zeg! Wat een opluchting dat ook jouw echo goed bleek te zijn!

@froemeltje
Nou ja, dat is echt bizar zeg, ik ben ook 24 november uitgerekend! Leuk hoor ???

@with love
Lief, dankje! Genieten doen we zeker ?

De mensen die dichtbij ons staan, zoals onze ouders en dierbare vrienden, die weten het al of zullen we hen binnenkort vertellen!

De overige mensen en collega’s vertellen we pas na 12 weken. Alhoewel ik steeds meer kwaaltjes krijg, dus een aantal collega’s op mijn werk heb ik het in vertrouwen verteld!

@kadootje en frummel Ah wat goed zeg! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat je een goede echo hebt gehad en nu mag kiezen tussen vk of gyn?

@letstryagain jullie ook gefeliciteerd met een goede echo ? lekker genieten.

[quote quote=10434283]@leli wat fijn dat je een goede echo hebt! Toevallig want ik ben vandaag ook precies 8 weken! ?
En volgens mij @kadootje en frummel ook want mijn uitgerekende datum is ook 24 november!
Wat toevallig dat we alle drie op (bijna) dezelfde datum zijn uitgerekend ?[/quote]Haha super leuk dus zo wie zo met z'n drieën op dezelfde uitgerekende datum ?

Gisteren intake bij de vk gehad erg goed gevoel ook over nu op 29e onze termijn echo vanuit de vk, kan niet wachten om weer een kijkje te mogen nemen haha ?

Terug
Bovenaan