Uitgerekend november 2021

@kadootje, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt! Dat is zo onwijs belangrijk!!

Hoe gaat het met de rest vd dames? :)

Ik merk bij mij dat de vermoeidheid ietsje minder wordt, dat schijnt normaal te zijn. De onzekerheid blijft er bij mij wel echt nog steeds. Ik zit er haast aan te denken om tussen nu en 12 mei (12 weken echo) een pretecho te gaan doen, omdat ik gewoon zooooo graag wil weten dat het goed zit. 3 weken duren echt lang haha ?

Wat fijn om te horen! Wij hebben 11 mei de termijnecho. Duurt idd echt heel lang!!

Hier gaat het gelukkig ook wel goed. Heb alleen nog steeds zo'n heel weeig gevoel in mn maag. Medicijnen die bij de eerste hielpen, doen nu niets. Dus dat is wel balen! Maar gewoon rekening mee houden.

Hier gaat alles goed. We hebben aanstaande maandag de termijnecho maar ik vind het wel weer spannend hoor. Ik had met 8 weken de eerste echo dat vond ik wel fijn en een geruststelling dat je even weet dat het echt zo is ofzo. Ik ben echt af en toe nog intens moe voor de rest niet veel kwaaltjes. Inderdaad ook weeïg op de maag, maar gelukkig hoef ik niet over te geven. Heb de afgelopen week ook wat meer krampen gehad maar dat schijnt erbij te horen volgens de vk. Kwam denk ik ook mede door m’n darmen.

De 3 weken tot de termijnecho duurde bij mij ook echt eindeloos. En de onzekerheid sloeg hier ook weer toe soms hoor

Hier gaat alles ook goed! Voel me wonderbaarlijk ook echt goed! Met momenten pijnlijke borsten en sneller vermoeid maar verder eigenlijk weinig klachten gelukkig! Wij hebben 3 mei de termijnecho, kan niet wachten om de kleine spruit weer te zien?
Ik merk wel dat ik langzaamaan weer wat "harder" begin te worden qua emoties, herken ik ook van mijn eerste zwangerschap. Waar ik vooral lees dat vrouwen enorm emotioneel worden als ze zwanger zijn heeft 't bij mij juist 't tegenovergestelde effect en voel ik me juist een ijskonijn waar emoties niet echt binnen dringen ?

Wat fijn dat het allemaal goed gaat met iedereen!

@froemeltje, dat heb ik dus ook, ik voel mij ook echt een ijskonijn. Vóór mijn zwangerschap was ik juist wat zachter en liever, maar nu... Ik ben echt zo koeltjes haha. Als ik alleen ben, dan komen er wel wat tranen, maar verder bij anderen niet. Langzamerhand vertellen wij het ook aan onze vrienden, iedereen reageert blij, geëmotioneerd, en ik sta erbij alsof ik vertel dat ik een nieuwe fiets gekocht heb ?? dacht dat het aan mij lag hahahaha

@leli wat grappig dat jij dat ook hebt! Heel herkenbaar ook, als ik niet zwanger ben kan ik echt om alles huilen omdat het zo mooi, lief of zielig is.. Maar nu komt er echt niet veel binnen qua emotie haha! Maakt ook dat ik me enorm kan gaan ergeren aan bepaalde personen.. Hopen dat dat deze zwangerschap meevalt ?

@froemeltje

Precies dat haha! Erg is dat he... Ik werk in de jeugdhulpverlening en begeleid kinderen met ontwikkelings/gedragsproblematiek. Ik heb normaal dus echt een engelengeduld en kan behoorlijk wat hebben, maar gisteren trok er eentje echt het bloed onder m'n nagels vandaan en ben ik behoorlijk uitgevallen tegen hem. Schaamde me dood, gelukkig heb ik nog wel een beetje gevoel, zodat ik mijn excuses aan kon bieden, maar ik voelde mij zo niet mijzelf haha. Hoop echt dat het gauw over gaat, want ook voor mijn vriend is het niet leuk. Er zit weinig liefde in, vanuit mijn kant, momenteel. Ik loop echt zo te chagrijnen..
Gelukkig doet hij zijn best het te begrijpen haha

Ook zo herkenbaar werk zelf in de kinderopvang, maar soms dan gaan ze net even te ver door waar ik voorheen engelen geduld had merk ik nu dat ik een korter lontje heb. Gelukkig merk ik het aan mezelf en dan loop ik even naar de ander groep diep adem en kom ik weer terug.

Zelf had ik eerst minder kwaaltjes maar die zijn eigenlijk weer terug. Weeïg , spugen, heel erg moe en m'n borsten ....pfff ik zal weten dat ik zwanger ben haha ?. Wij tellen de dagen af tot donderdag dan hebben we ook weer een echo ben dan 10 weken en 1 dag.

Terug
Bovenaan