Uitgerekend november 2023?

Ik lees een verdrietig bericht van gebruiker. Wat sneu dat er niks meer te zien was, sterkte!
Ook michelk veel sterkte, heb het even moeten opzoeken. Ik heb wel toevallig een succes verhaal gelezen erover dus het kan wel goed gaan.
En gelukkig ook veel verhalen waar het goed gegaan is, fijn om te horen.
Ik ben vanmiddag te snel opgestaan en kreeg toen een kramp in mijn buik. Op internet staat dat t normaal is, maar is toch geen. Eigenlijk nog steeds wat naar van, meerdere dit meegemaakt?
 
 
Wat een gezelligheid hier! Ik zal van het weekend de lijst eens bijwerken. Het zijn even drukke weken en ik heb er nu de rust niet voor. Alle nieuwe mama's: van harte gefeliciteerd! Spannende tijd stappen we nu in.
 
[quote quote=10609591]Dames ik heb eerder een reactie geplaatst. Vandaag de eerste echo gehad met helaas slecht nieuws. Er was niets meer te zien. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben! Succes allemaal ?[/quote]
Spijt me heel erg! Neem de tijd voor jezelf❤️
 
@joycep Kan heel goed bandenpijn zijn. Heb het met mijn vorige zwangerschap ook wel eens gehad, ook bijv met niezen.
@michel wat heftig zeg een tweeling en dan ook nog zo'n zwangerschap. Hopelijk blijft alles goed gaan.
 
Hoii!
Ik denk dat ik eind november ben uitgerekend. Vandaag mega onverwachts een positieve test. Ik had een koperspiraal geplaatst begin maart, bleek gister bij de controle te laag te zitten. Nu toch zwanger. Vriend en ik zijn blij, maar ook heel spannend allemaal. Als het goed is mag ik volgende week naar de vk voor verwijdering spiraal, controle en ruimte voor vragen.
 
Gefeliciteerd aan de nieuwe zwangere dames!

JoyceP: extra spannend, ik duim voor je!

Gebruiker10421004: wat heftig zeg, heel veel sterkte!

Gebruiker10421903: ongelooflijk! Ik ga voor je duimen!

Koekie83: spannend allemaal!

MichelK: wow, een tweeling, wat bijzonder! Ik had er nooit van gehoord, dus heb het even opgezocht. Hoe was het in het ziekenhuis?

Niezo: wat een opluchting zeg!

Ik heb dinsdag m'n eerste echo gehad. Alles zag er goed uit, zo fijn! Zoals ik al dacht: nog niet zo lang zwanger als de berekening (uitgaande van m'n laatste menstruatie). Ik ben tegen de 6 weken zwanger én een kloppend hartje gezien! Ik heb ook nog een kaartje ontvangen, waarmee ik een keer op een maandagmiddag gratis naar het "echo-uurtje" kan. Dat gaan we op 3 april doen en vervolgens op 10 april aan mijn familie vertellen tijdens het vieren van mijn 30e verjaardag & Pasen. De termijnecho heb ik op 25 april, mooie timing, want op 27 april willen we het aan de familie van m'n man vertellen. 
 
Uitgerekend voor 14 november, bij eerste echo op 3/4 zullen we het zeker weten. Zwanger van 2de kindje, de eerste is van september 2017 natuurlijk en spontaan. Deze keer met hulp van letrozole en na 1ste ronde zwanger ?
Nog dames hevige misselijkheid rond de 6 weken?
ik kan bijna niets meer eten ?
 
 
Wat een ongelooflijk moeilijke week hebben we gehad na het slechte nieuws van de echo. Vandaag was de doorverwijzing voor een curettage, controle echo door mij gevraagd. En wat blijkt???? Een mooi kloppend hartje ❤️ wat een bizarre situatie maar wat was ik blij!
 
En ik las net dat er een aantal goed nieuws hebben gehad! Gefeliciteerd. 
 
Even bijkomen dit weekend!! 
 
 
 
Terug
Bovenaan