Uitgerekend november 2023?

Wat betreft mijn zwangerschap:
Dit was onze eerste ronde, dus veel geluk gehad dat het zo snel mocht gebeuren. 
Wij hebben het nog niemand verteld en weten nog niet goed wanneer we dit willen gaan doen.
Qua kwaaltjes; ik slaap slecht, ben vermoeid. Heb pijnlijke borsten, grotere tepels. Zo af en toe hoofdpijn en vlagen van misselijkheid. Daarnaast meer trek dan gemiddeld. 
 
Rosie: vervelend he dat slecht slapen ik draai de ganse nacht en als ik dan eindelijk slaap word ik terug wakker voor te plassen of door de wekker moet me op het werk echt er door slepen hopelijk gaat dit snel over maar ik merk ook dat ik heel onzeker ben en bij het minste in paniek schiet ben blij als het 3 april is voor de eerste echo.
 
Hoi allemaal!! Ik heb speciaal een oudersvannu account gemaakt voor deze thread. Zelf ben ik er donderdag achtergekomen dat ik zwanger ben, waarschijnlijk uitgerekend op 10-11-2023. Ik vind het zelf nog heel onwerkelijk, dit is mijn eerste zwangerschap en omdat ik helemaal geen klachten heb ben ik toch een beetje bang. Maar heel fijn te lezen dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten! De slechte nachten heb ik overigens ook, ik dacht zelf dat het meer door het piekeren kwam maar wellicht heeft het toch met de zwangerschap zelf te maken? Leuk dit proces samen door te maken! Liefs  
 
@juultjeiszwanger
Gefeliciteerd ! 
dat je nog geen klachten hebt betekent niet zoveel. In deze weken verdubbelt het HCG dus die klachtjes komen nog wel. Geniet er nog van!
Ik had betreft het slechte slapen gelezen dat dit door progesteron wordt veroorzaakt. 
 
Ik zou het leuk vinden om aan te sluiten.
Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben. Een hele verassing maar ook heel blij maar vooral onzeker over wat ik voel enz... Vorig jaar helaas een miskraam gehad dus spanning al om..
 
Hoi aanstaande mama's, wat is het heerlijk om een positieve test in ons handen te hebben! Hopelijk volgt dit geluk voor iedereen. 
We hebben het in mijn buik voor nu alvast 'krullenbol' genoemd. Voelt al in hechting en enorm fijn. Blijft wel steeds een beetje spannend en de hoop dat alles maar goed mag blijven gaan.
Hebben jullie ook al een naampje voor de zwangerschap?
Mijn uitgerekende datum zal voor nu als schatting 8 november zijn. Mits ik niet terug word gezet dan zal het richting einde van november gaan, tevens is mijn man dan jarig.
 
Liefs!
 
 
Hi (aanstaande) mama's!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wil me ook graag aansluiten. 

Ik ben zwanger van ons 2e kindje. De eerste keer zijn we twee jaar bezig geweest en had ik de maand ervoor een miskraam. 
Dit keer heeft het 9 maanden geduurd. Onze dochter wordt bijna 2 jaar.
Ik vermoed dat ik rond 13/14 november uitgerekend ben. Ik vind het door de eerdere miskraam erg spannend! 

Afgelopen maandag had ik flink wat buikpijn, nu alleen op gezette tijden misselijk. Ook dat vind ik erg spannend want de vorige keer had ik een HG zwangerschap. 


Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap! 
 
 
@Rebs 
ik snap dat je het door de eerdere miskraam spannend vindt. Hopen dat deze baby lekker warm mag blijven zitten. Pff een HG zwangerschap lijkt me vreselijk. Ik heb een emetofobie (fobie voor overgeven). Dus ik vind het hele zwanger zijn sowieso al heel spannend. Telkens als ik misselijk ben raak ik in paniek omdat ik bang ben om te moeten overgeven.
 
Hoe is het bij de rest? Hier is het eten niet aan te slepen. Zoveel honger heb ik nog nooit gehad. Ik moet echt om de 2 uur iets eten anders heb ik het idee dat ik omval. Komt dit bij iemand voor ? Haha 
 
Terug
Bovenaan