whatsapp lijkt me ook leuk zo leuk ook om te lezen hoe het met de andere dames gaat. Krampen blijven aanhouden ik heb ook een enorme druk van beneden en moet steeds plassen. Maar geen bloedverlies ik was gisteravond misselijk tijdens het koken had meteen geen trek meer. Gebeld door de vk maar gemist en ze waren niet meer bereikbaar toen ik terug belde alleen voor spoedgevallen. Dus moet ik vandaag na half 12 even bellen. Hopelijk krijg ik meteen een datum voor me eerste echo.
Ook hier willen we het pas na de eerste echo vertellen, maar we twijfelen om het toch niet eerder te doen. We kijken het even aan. Ben ook binnenkort jarig en leek ons ook leuk om het dan te vertellen. Het is ook zo moeilijk om het geheim te houden! We zijn zo blij en willen het wel van de daken scheeuwen.
Ook hier willen we het pas na de eerste echo vertellen, maar we twijfelen om het toch niet eerder te doen. We kijken het even aan. Ben ook binnenkort jarig en leek ons ook leuk om het dan te vertellen. Het is ook zo moeilijk om het geheim te houden! We zijn zo blij en willen het wel van de daken scheeuwen.