Uitgerekend oktober 2018

whatsapp lijkt me ook leuk zo leuk ook om te lezen hoe het met de andere dames gaat. Krampen blijven aanhouden ik heb ook een enorme druk van beneden en moet steeds plassen. Maar geen bloedverlies ik was gisteravond misselijk tijdens het koken had meteen geen trek meer. Gebeld door de vk maar gemist en ze waren niet meer bereikbaar toen ik terug belde alleen voor spoedgevallen. Dus moet ik vandaag na half 12 even bellen. Hopelijk krijg ik meteen een datum voor me eerste echo. 
Ook hier willen we het pas na de eerste echo vertellen, maar we twijfelen om het toch niet eerder te doen. We kijken het even aan. Ben ook binnenkort jarig en leek ons ook leuk om het dan te vertellen. Het is ook zo moeilijk om het geheim te houden! We zijn zo blij en willen het wel van de daken scheeuwen.

Echt spannend allemaal he.
Ik vind een Whatsapp groep ook leuk! Weet niet of iemand daar al actie op had ondernomen maar ik ben geen voorstander van mijn telefoon nummer hier neerzetten. Ik wil de groep evt wel aanmaken. Als.je mee wil doen kun je mij mailen: kekkie44@gmail.com
Dan maak ik de.groep aan ??

Daar heb ik zeker wat aan waitingfornr2!! Heb 3x wat afgeveegd over 2 dagen dus het zal wel niks zijn geweest. Ben ook lekker grieperig nu en koorts ? blehh!

Hoi allemaal! Ten eerste proficiat!! Ik 14 okt uitgerekend maar zit wat in onzekerheid. Heb een vroege test gedaan die positief was, volgende dag echt vreselijke buikpijn! Echt zeeeer pijnlijk. Bloeding erbij, die ik best heftig vond. Paar uur later alles voorbij. Afgelopen week nog 2x getest. Toch maar zondag verloskundige gesproken. Zij denkt aan innesteling. Pffff spannend of t wel of niet is.... Over 2 weken weer contact

@Klojo fijn. Klinkt inderdaad als niks. Daar gaan we voor! Bah beterschap :(

@Ktv wat spannend, ik hoop en duim dat het de innesteling is!

@KFCBaby ik ga je mijn telefoonnummer mailen. Fijn dat je het whatsapp groepje wil opzetten!

@Suzahl wow leuk plan maar dat duurt inderdaad nog erg lang. Ik wil het nog twee weken voor me houden tot na de eerste echo maar zelfs dat lijkt al een oneindigheid...

Hoi hoi!!!
oh ja z’n buikkramp en bloed lijkt mij ook niets. Ik snap dat je er onzeker van wordt.....
ik mag inmiddels afscheid nemen van mijn pukkels (vind ik niet heel leuk, bang dat het een slecht teken is) maar de ochtend misselijkheid die gister tot 15:00 uur duurde verwelkomen. Gelukkig nog niet boven de pot gehangen.
groeten
Tessa

Hallo Allemaal!
Wat een leuke berichten en verhalen, zo fijn dat je dit kan delen met anderen. Ik heb het nog aan niemand verteld, we willen de 1e echo afwachten.. 
Als het goed is ben ik nu 6 weken zwanger en 8 oktober uitgerekend. SUPER spannend. Het is wel een beetje een achtbaan. Ben veel moe, pijnlijke borsten maar sinds 2 dagen valt t mee. Totaal niet misselijk wel meer honger. En fijn om te horen dat vergeetachtig erbij hoort hahaha
Op de een of andere manier ben ik heel erg bang dat het mis gaat, slaat misschien nergens op maar als ik dan een dag wat minder symptomen voel ben ik beetje bang. Eigenlijk denk ik dan, jeetje wees blij dat je niet super beroerd bent. Maar ben blij dat ik dus niet de enige ben en dat het niet perse iets verkeerds hoeft te betekenen!

Ik voel me precies zo cloudje, ik ben 13 oktober uitgerekend maar vind het allemaal zo ontzettend spannend dat je eigenlijk niet weet of het goed is. Ik was de dag van de test en de dag daarna misselijk en moe en wat pijnlijke borsten maar sinds gister zijn alleen mijn borsten nog iets pijnlijk en wat groter. Vanmorgen weer een test gedaan die was positief maar las dat ook als het mis is de test positief blijft. Hoe gaan jullie om met die onzekerheid? Zeker als je dus verder niet veel voelt of zou het mis zijn. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ben helemaal nieuw

Terug
Bovenaan