Uitgerekend oktober 2018

Zo te lezen is elke vrouw bang dat er wat mis gaat, gelukkig kunnen we onze onzekerheid hier delen! Ik denk dat, dat er gewoon bij hoort. Je leest en hoort ook van die afschuwelijk dingen tijdens zwangerschap. 

ja previes dat! Ik ben dus helemaal nog niet misselijk geweest. Heb 1 dag een uur of 2 flinke krampen gehad, maar dat konden ook mijn darmen zijn. Heb alleen rond mijn NOD 2 testen gedaan, want idd je testen blijven sowieso positief.. Dit is ook mijn 1e zwangerschap!! 

ik heb het ziekenhuis gebeld en overlegd of ik mij zorgen moest maken. Ze zei dat ik nog heel vroeg was dat veel misselijkheid pas na 7 weken begint en dat ik anders maar heel blij mag zijn dat ik mij zo goed voel. Ze zei je moet de natuur maar gewoon zijn werk laten doen, als het niet goed is dan kan niemand daar wat aan doen dan was het vruchtje niet goed genoeg. Dus ik probeer het wat los te laten.. 
Gewoon keihard aftellen tot de 1e echo, die is 23 februari. Heb jij ook een vroege 1e echo Nbaas?

Mijn echo is 6 maart..... wat duurt dat nog lang! Wel niet vk gesproken en die zegt dat zolang ik geen bloed verlies (veel bloed) me geen zorgen hoef te maken over het verdwijnen van de symptomen.... dus nu rustig afwachten en duimen!

Even een vraag, doet iemand hier mee aan moeders voor moeders?
Ik zou het wel willen, maar ben ook wel bang voor de zwangerschapstest die ik dan weer moet doen. toch spannend weer zo'n test

Nou dan maken we ons gewoon zo min mogelijk zorgen.. :) Ja snap ik dat duurt ook idd wel relatief lang. Kun je geen vroege echo doen? Wordt niet vergoed maar als je het wilt.. Ik heb m ook bij 7,5 week.

Pffff zorgen maken doe ik ook, vooral wat er afgelopen woensdag met die bloeding en buikpijn  is gebeurd. Heb nog wat testjes besteld. Test gewoon om. De 3 dagen om te kijken of mijn hcg daalt of stijgt... Iemand toevallig helaas ervaring met een vroege miskraam? Hoe is dat gegaan? 

Hoi oktober-dames! 
Gisteren had ik wat licht bloedverlies en pieker me helemaal suf. Vreselijk die onzekerheid zeg... van Google word ik ook niet wijzer, is beetje van: dit kan, dat kan, koffiekan, alleskan. 
Ik wacht het daarom maar af... heb ook nog geen afspraak gemaakt met de vk. Wanneer moet dat uberhaupt trouwens en is er ergens een lijstje ofzo van vk's in de buurt?
@Nbaas: ik ben ook 13 oktober uitgerekend! :D (tenminste, als die bloedingen niks beteken :-S )

Terug
Bovenaan