Nbaas die krampen heb ik ook voelt als ongesteldheid, beetje een zeurderig gevoel en af en toe steken. Wordt er zo onzeker van maar geen bloed dus dat zal wel goed komen...
Prachtigallemachtig ik heb bij mijn zorgverzekering gekeken en daar gezocht op verloskundige weet ik ook meteen dat het gecontracteerd is (bij niet gecontracteerd moet je namelijk 25% zelf betalen) en daar zit niemand op te wachten natuurlijk! (Fijn als je werk bij een zorgverzekeraar!)
Friesmeisje ik vind het ook doodeng en ben bang dat er iets mis gaat maar enige wat we kunnen doen in positief blijven, stres is ook niet goed voor je lichaam dus ik probeer echt op mezelf in te praten om positief te blijven en voorzichtig aan van dit wonder te genieten.
Ook mijn vriend is helemaal in de wolken leg wel eens zijn hand op mijn buik en praat er tegen! Zo leuk is dat, ook al is het nu nog een garnaaltje en zitten er nog geen oren op, hihihi! Moet maar genieten van de kleine dingen. Wat ook wel grappig is, is dat op mijn vriend ze werk er 2 andere collega's van hem ook vader worden 1 uitgerekend in juli de andere augustus en wij dan in oktober zo grappig!