Uitgerekend oktober 2018

Ja dat herken ik ook.. krampen en steken. Is niet de hele dag en soms een hele tijd niet.. had al gekeken ol Google en het schijnt erbij te horen, zo lang je geen bloed verliest is er niets aan de hand! :) 
spannend hoor! ?

@Nbaas: yep, dit is m'n 1e :)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik even niet durf te hopen dat alles goed is. Zelfbescherming I guess.
Sowieso: ik heb gewoon geen zwangerschapskwalen. 2 dagen in het begin moe geweest en m'n borsten zijn wat gevoeliger, maar echt that's it. Voel me niet echt zwanger ofzo.

Ik wacht daarom nog 2 weken met het bellen van een verloskundige. Als ik in deze 2 weken geen bloedingen meer heb, dan zal t wel goed wezen.
@Suzahl: Bedankt voor de info! :D

@waitingfornrtwo Jaa zo leuk! Ja ik heb het best zwaar haha! Vooral met de vermoeidheid. Doe ik de hele dag helemaal niks, nog versleten. Dat zou wel een heel leuk moment zijn als je een weekend weg bent!  Die pijn in onderrug herken ik ook wel.. denk dat het zwaar gaat worden omdat je lichaam al een zwangerschap te verduren heeft gehad.. hoop het niet haha! Duurt nog laannngg tot de 1e echo pfff.

Hi dames!! 
Gefeliciteerd allemaal! 
Ik sluit me ook bij dit groepje aan. Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben en volgens eigen berekening ben ik 5 oktober uitgerekend. Omdat ik de afgelopen maanden ziek ben geweest (erge buikpijn net onder mijn middenrif - geen diagnose kunnen stellen) stuurde mijn huisarts me gelijk door naar een gynaecoloog. Heb dus vorige week al een echo gehad om uit te sluiten dat het geen bbz was. Dat is het gelukkig niet. Maar ja... de echo was zo vroeg dat er op de zwarte stip/het vruchtje na niets te zien was. Nu 20 feb weer een echo. Als het goed is moet het hartje dan kloppen. 
Ben alleen echt zoooo onzeker en angstig. Had vooral voor mijn NOD kwaaltjes maar eigenlijk ben ik daar sinds deze week vrijwel vanaf. Borsten doen in eens geen pijn meer, ben minder moe. Ben als de dood dat dat slechte signalen zijn... En pfff dan duurt het nog heeeeel lang tot 20 feb. Sluit me daarom hier aan om met jullie te kletsen en hopelijk wat geruster te worden. 

Ik heb begrepen dat het niet raar is om wisselend ofweinig kwaaltjes te hebben.... ik vind het ook zo spannend, lees van sommige mensen dat ze zich al helemaal zwanger voelen met bijna 5 weken maar ik heb dat helemaal niet.... ben ik dan raar? Of zou er iets niet goed zijn? Wat denken en voelen jullie?

Hoi dames, gefeliciteerd!!
Ik sluit me aan hier, ben rond 11 oktober uitgerekend.

Vind het ook erg spannend, in september hebben we miskraam gehad. 
Ik probeer een beetje te genieten, deze zwangerschap voelt wél goed, hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat ;)
qua verschijnselen ben ik met vlagen misselijk en moe, en sjaggie. (arme partner;)) Maar totaal niet last van mn borsten. 
Begin vd week paar dagen bruine afscheiding, schrok me rot natuurlijk, maar dat is bijna weg. 
Eigenlijk is de kans op een miskraam heel klein, laten we ons dat voor ogen proberen te houden! 
20feb heb ik eerste echo. 
De dagen gaan zo langzaaaam he! 
Iedereen succes met wachten en kwaaltjes en moed houden!
Liefs Rae

Ik ben ook zo bang we willen dit zo graag! Zo herkenbaar. Ik ben jaloers op jullie echo datums! Mijne heb ik pas 19 maart pfff. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen we wachten maar rustig af! Maar ben allang blij dat ik zwanger ben. Ik ben onwijs moe de hele tijd, ook die pijn onder in me buik en van *ahum* beneden. Last van me borsten sinds vandaag ook misselijk maar kan ook van de griep zijn. En onwijs veel plassen! 

Hi,
Ik sluit mij ook aan! 
Als mijn berekening goed is ben ik 17 oktober uitgerekend! 
Bij ons erg snel gegaan, 4 weken geleden besloten om met de pil te stoppen en gelijk raak! Ik besef het ook nog niet helemaal hierdoor?
Ik heb nog niet echt kwaaltjes en voel me ook echt nog niet zwanger..
Het enige waar ik last van heb is dat ik al 2 het idee heb dat ik blaasontsteking heb, laten testen en niks aan de hand. Ook heb ik wat minder energie en moet ik elk uur naar de wc..
Mijn echo is nog niet gepland, maar wij doen de echo in week 10. 
Nog 6 weken wachten!!

Terug
Bovenaan